-28-

4.1K 313 129
                                    

-Se..sen az önce ne yaptın? Dedi nefes nefese kız. Burunları birbirine değerken göz bebekleri yarı kapalıydı.

Çocuk mahmur bakışlarının arasında:

-Hiçbir şey.

-Hiçbir şey mi? Dedi tekrar nefes nefese genç kız.

-Sadece gelecekteki karımı öptüm.

-Sana karın olmayacağımı söylemiştim.

-Söylediğini hatırlamıyorum. İnanmadığım sözleri aklımda tutmam ben. Sana seçenek tanımadım. Seçeneğin yok, Olivia.

Kız, ellerini Olivia'nın yüzüne koymuş çocuğun ellerini kendi elleriyle kavradı.

-O zaman seninle savaşmam gerek. Ben Tom Marvolo Riddle'ın karısı olacağım, dedi burnunu onun burnuna sürterek.

-Aynı kişiden söz ediyoruz. Sadece daha güçlüsünden. Gelecekte ismini bile hatırlamana gerek kalmayacak olan kişiden.

-Tom Riddle benim için yeterince güçlü. Gücünü kanıtlaması için bir katil olmasına lüzum yok, diyerek kendini çocuktan uzaklaştırdı.  Tom'un ağzından çıkan homurtu sesleri Olivia'nın yüzünde bir gülümsemeye neden oldu.

-Ne zaman bana karşı koymayı bırakacaksın?

-Beni sevdiğin zaman,diyerek duvarın dibine yaslandı kız ve gözlerini kapadı.

-Seni se...

Devamını getiremeden durdu.

-Daha söyleyemiyorsun bile. Çünkü sevgiye inanmıyorsun.

-Sevgi aptallıktır.

-O zaman bir tek sen akıllısın, Tom Riddle. Ama sana bir sır vereyim mi, sen onlardan daha da aptalsın.

Çocuk kaşlarını çattı. Derin bir nefes aldı ve kızın yanına duvarın dibine oturdu.

-Bunu bir başkası söyleseydi...

-Ölür müydü? Bunu biliyorum. Ama beni öldürmezsin.

-Kendine çok fazla güveniyorsun sanki?

-Hayır, kendime değil. Sana güveniyorum.

Birkaç saniye sessizlik hakim oldu.

-Pekala, bu konuşmayı daha sonraya bırakıyorum, diyerek kızın elini tutup oturduğu yerden kaldırdı.

-Ne, yapıyorsun?

-Benden yardım istemedin mi, ben de yardım ediyorum, dedi ve bir anda İhtiyaç Odası'nın duvarları değişti. Onun yerine beyaz duvarlar, aydınlık bir oda hakim oldu.

-Şunu yaparken haber versen olmaz mı! Dedi elini ağzına koymuş kusmamak için kendiyle savaşan Olivia.

-Böyle daha zevkli oluyor.

-Öyle mi? O zaman bir dahakine senin üzerine kusacağım. Bakalım o zaman aynı zevki tadacak mısın?

Tom'un kahkahası odada yankılanırken limon yeşili üniformalı bir kadın yanlarına yanaştı.

-Yardımcı olabilir miyim gençler?

-Evet, dedi genzini temizleyerek kadına dönen Tom. Yüzündeki güleç ifade yerini ciddiyete bırakmıştı.

-1890-1900'lü yıllarda burada çalışan herhangi birine bazı sorular soracaktık. Öyle biri-beyaz odada koşuşturan genç şifacılara baktı- var mı?

-Ne konuda konuşacaktınız? Dedi kadın şüpheyle. Onları baştan aşağı süzdü ve Hogwarts üniformalarına baktı.

-Aslında bu biraz özel, dedi Olivia.

Sil Baştan (Tom Riddle Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin