12. On the water

186 7 1
                                    


Ráno som sa vzbudila na to, ako Harry beží do kúpeľne. Už som len počula ako vracia. Nevedela som, či mu mám nejako pomôcť alebo nie, tak som radšej zostala v izbe. Po chvíli sa vrátil.

„Lepšie?" starostlivo som sa spýtala.

„Hej!" pozrel sa na seba a potom na mňa.

„Ty si ma vyzliekla?" s úškrnom sa spýtal.

„Umm...No bol si celý od piva a proste..." usmieval sa pričom sa obliekol. Postavila som sa a pozrela som sa von oknom. Svietilo slnko. Obliekla som si rifľové kraťasy a biele tričko. S Harrym sme zišli do kuchyne, kde sedel Niall so Zaynom.

„Dobré ráno!" povedali sme všetci naraz. Urobila som si raňajky. Krátko na to prišla Layla. Po raňajkách sme si sadli na terasu a pili kávu.

„Aké máme plány na dnes?" spýtala sa Layla. Všetci sme sa pozreli na Nialla.

„To je prekvapenie!" povedal Niall.

„Niall! Vieš, že prekvapenia neznášam! Aspoň mi povedz, ako sa mám obliecť." povedala Layla.

„Zoberte si plavky!" zvolal a vošiel dovnútra. Všetci sme vstali a išli sa prezliecť. Šťastie, že som bola včera s Laylou nakupovať, lebo inak by som plavky nemala. Obliekla som si čierne bikiny a na to som si obliekla to, čo som mala pred chvíľou. Krátko na to sa Harry vrátil z kúpeľne. Obula som si tenisky a zišla som dole. Všetci okrem Harryho tu už boli. Veci sme hodili do Niallovho Range Roveru. Konečne prišiel aj Harry. Nasadli sme do auta a vyrazili sme. Za chvíľu sme už boli pri vode. Nebolo to síce ďaleko od mesta, ale nikto tu nebol. Vyzliekli sme sa do plaviek a Harry, Zayn a Niall vošli do chatky blízko vody. Po minúte už vychádzali z vedľajšej časti chaty s vodnými skútrami. O chvíľu už na brehu stálo 5 skútrov. S Laylou sme sa hneď rozbehli k nim. Dostali sme ich na vodu a nasadli sme. Hodinu sme sa len vozili na skútroch a robili rôzne hovadiny. Harry dvakrát spadol do vody. Raz so sebou stiahol aj Nialla so Zaynom. S Laylou sme sa smiali tak, že sme skoro spadli tiež. Na obed sme si urobili menší piknik. Po ňom sme si len poľahali na deku a opaľovali sa. Zayn začal bozkávať Laylu.

„Hej vy dvaja! Tam máte chatu, choďte sa znásilňovať tam!" povedal Niall, ktorý ležal hneď pri nich.

„Dobre!" zasmial sa Zayn a schmatol Laylu za ruku. Vbehli do chaty a minimálne hodinu boli tam. My traja sme zatiaľ robili rôzne hovadiny. Pretože som sa z nich smiala, že spadli do vody zo skútrov, Harry ma chytil za ruky, Niall za nohy a hodili ma do vody. Kým som vyšla na breh, trikrát som sa šmykla. Tí dvaja sa preto začali smiať ešte viac. Keď som vyšla z vody, obaja sa rozbehli preč. Niall chcel niečo zakričať ale zdrbal sa. Začala som sa strašne smiať. Došla som k deke a zvalila som sa na ňu. Harry s Niallom sa ku mne pridali. Neskôr už konečne prišli aj Layla so Zaynom.

„Chata ešte stojí? Lebo po tom, čo ste tam robili..." skríkol Harry s perverzným úškrnom. Obaja sa zasmiali. Prisadli si a Niall s Harrym pokračovali ďalej vo svojich úchylných poznámkach. Začalo sa stmievať. Rozložili sme oheň a posadali si okolo neho.

„Niall, ty vieš hrať na gitare?" spýtala som sa, pretože som si spomenula na nejakú gitaru, ktorú mal stále v kufri.

„Jasné! Počkajte prinesiem ju!" vstal a odišiel. Ani nie za minútu sa vrátil s gitarou v ruke. Sadol si a začal hrať. Išlo mu to super. Harry si začal bubnovať po nohách. Začala som si pohmkovať do rytmu. O chvíľu sme už všetci spievali naplno. Každému to išlo viac ako dobre. Dlho sme len spievali a pili. Vtom Harry vstal a postavil sa predo mňa, aj keď sedel hneď pri mne. Nechápavo som sa naňho pozrela. Chytil ma za ruku a odtiahol ma trochu ďalej od ohňa. Začal so mnou tancovať. Asi už vypil viac ako mal. Chytil ma za pás a pritiahol ma bližšie. Hlavou som sa mu oprela o hruď. Bola som od neho približne o 15 cm nižšia. Úžasne voňal. Pozrela som sa mu do jeho zelených očí a vtedy ma pobozkal. Bolo to úžasné a veľmi ukľudňujúce. Nemohla som sa neusmiať. Keď Niall prestal hrať, všetci sme si ľahli na deku a ticho pozorovali hviezdy. Harry ma celý čas držal za ruku, čo ma viac ako upokojovalo. Ani neviem kedy ale zaspala som. Zobudila som sa až na to, ako ma niekto nesie na rukách. Nečakane to bol Harry. Položil ma na posteľ, prikryl ma a ľahol si ku mne. Spali sme v tej malej chate, na malých posteliach. No, Niall spal na gauči. S Harrym sme spali na takej malej posteli, ktorá by bola malá aj pre jedného človeka. Keby ma Harry nedržal, asi by som už dávno spadla na zem. Layla so Zaynom spali na posteli pod oknom.

Ráno som sa zobudila na to, že niečo spadlo. To Niallovi spadla šálka.

„Kurva Niall!" zakričal naštvane Zayn. Keďže nás všetkých zobudil, chystali sme sa ho zabiť. Vybehol von, kde sme za ním nešli, lebo oslepujúco svietilo slnko. Museli sme vyzerať ako upíri. Každý bol úplne dolámaný a nevyspatý. Po chvíli sa vrátil a urobil nám kávu. Vypili sme ju vonku. Dnes už bolo trochu chladnejšie ako včera, ale aj tak to bolo niečo nezvyčajné pre Írsko.

„Musíte dnes už odísť?" spýtala som sa Layly a Zayna.

„Radi by sme ešte ostali, ale musíme ešte stihnúť pozvať aj ostatných." odpovedala mi Layla.

„O koľkej odchádzate?" nadviazal Niall.

„Pred obedom." povedal Zayn a dopil kávu.

„Tak musíme ten čas využiť!" s úsmevom povedal Harry. Všetci sme sa postavili a rozbehli k vode. Chytili sme sa za ruky a skočili sme do vody. Začali sme robiť všelijaké hovadiny. Zrazu som zacítila ruky na mojom páse. Podľa tetovaní som spoznala Harryho. Pritiahol si ma bližšie a bradu si položil na moje rameno. Nemohla som sa neusmievať. Pustil ma, zdvihol ma na ruky a potopil ma. Pod vodou ma pustil a ja som sa hneď vynorila. Vražedne som sa na neho pozrela, ale on sa začal smiať. Skočila som naňho a obaja sme zleteli do vody. Vynorili sme sa naraz a dostali sme nenormálny záchvat smiechu. Tí traja sa ku nám hneď pripojili. Po hodine sme konečne vyšli von z vody. Prezliekli sme sa do normálneho oblečenia a išli sme do mesta. Vošli sme do luxusne zariadenej reštaurácie. Najedli sme sa a vrátili sme sa do Niallovho domu. Zayn s Laylou sa pobalili a odniesli veci do auta. Ešte sme sa chvíľu rozprávali.

„No, tak už by sme mali ísť." povedal Zayn a vstal.

„Budete nám chýbať!" povedala Layla a objala nás.

„Čakáme vás 22. Novembra! Už sa nemôžem dočkať!" doplnila a nasadla do auta. Zamávali sme im na rozlúčku a vošli sme dovnútra. Vyvalili sme sa na posteľ pozerali do stropu.

„Čo budeme teraz robiť?" spýtala som sa.

„Hmm... Pôjdeme do baru!" oznámil Niall a zgúľal sa z postele. Napustila som si vaňu a naplnila ju bublinkami. Vošla som do nej a zavrela som oči. Keď som ich otvorila, skríkla som. Na okraji vane sedel Harry a len tak na mňa pozeral.

„Ako si sa tu dostal?" šokovane som povedala.

„Normálne!" odpovedal mi s úškrnom.

„Choď preč!" zakričala som ale on sa len oprel o stenu.

„Hmm...Nie!" kľudne povedal.

„Harold, vypadni! Chcem už vyjsť!" kričala som naňho. Vstal a podal mi uterák.

„Už pôjdeš?" povedala som už trochu pokojnejšie.

„Nebudem sa pozerať! Len už vylez!" povedal a odvrátil hlavu, pričom mi držal rozprestretý uterák. Rýchlo som vyliezla a zabalila sa do uteráka. Vedela som, že ma videl ale radšej som vbehla do izby. 

No lásky, po dlhšej dobe je tu nová časť. Dúfam, že sa vám zapáči, a že mi dáte hlas. Svoj názor na príbeh napíšte do komentáru.

WHY ME?Where stories live. Discover now