33. I can't believe it

118 6 1
                                    

Isabelle:

Tak, dnes je deň D. S pocitom sebavedomia som aj vstala. Ani neviem, čo to do mňa vošlo. Proste, bola som pripravená na všetko. Ráno som si bola zatrénovať a potom som si dala asi hodinovú sprchu. Zabalená v uterákoch som vošla do izby, kde ma na posteli čakala tentoraz obrovská škatuľa. Otvorila som ju a vytiahla zlaté šaty. Boli nádherné. Hneď som si ich vyskúšala. Šaty sa delili akoby na dve časti. Jedna časť bola celá čipkovaná. Osamote by to vyzeralo ako dlhé obtiahnuté šaty s hlbokým výstrihom. Druhá časť sa skladala z objemnej sukne pripevnenej na bokoch. Našitá bola len z troch strán. Sukňa bola dlhšia ako čipkovaná časť a ťahala sa po zemi. V týchto šatách som si pripadala ako princezná. K šatám boli zlaté topánky na vysokom opätku, pár zlatých prsteňov a nášnice. S Barbarou sme pred desiatou zašli ku kaderníčke. Obedovali sme už v lietadle na ceste do Petrohradu. Cesta trvala štyri a pol hodiny. Išli sme aj s Lorenzom, ktorý nás potom odviezol do Zimného zámku. Na zamestnanie sa, som si urobila prehliadku po zámku. Bál začínal až o ôsmej. No ale ešte dokedy prídu všetci hostia a my samozrejme musíme prísť medzi poslednými, keďže Paul s Barbarou uvítavajú hostí, mala som dosť času na všetko. Nakoniec po mňa prišiel Lorenzo, ktorý ma mal odprevadiť k sále.

„Isabelle, zoberte si toto! Seňor Paul ma poveril, aby som vám to ešte pred odchodom odovzdal! Pre istotu!" povedal Lorenzo a podal mi pištoľ a dýku.

„To je Beretta ale upravená. Má väčší zásobník, silnejšiu a presnejšiu strelu a je odľahčená." oznámil mi.

„Ibaže, kde to mám dať?" bez odpovedi mi podal puzdro na pištoľ. Navliekla som si ho na nohu a vopchala som tam pištoľ aj s dýkou. Niekto jemne zaklopal na dvere.

„Je čas! Poďme!" povedal a spolu sme prešli palácom, až sme sa dostali pred dvere hlavnej sály. Po oboch stranách stáli strážcovia. Jeden zo strážcov otvoril dvere a ovalilo ma svetlo a pozornosť ľudí. Srdce sa mi roztĺklo ako o preteky. Zhlboka som sa nadýchla a ešte som pozrela na Lorenza.

„Ohúrte ich!" povzbudil ma a usmial sa. Vstúpila som do sály a môj príchod spôsobil totálne ticho.

„Isabelle Rose Thompson!" zvolal muž, čo oznamoval príchod hostí. Všetci sa na mňa pozreli. Pomaly som schádzala zo schodov. Dole na mňa čakali Paul s Barbarou s úsmevom na tvári.

On-rozprávanie

„Ľudia? Vidíte to?" šokovane povedal Niall. Všetkým spadla sánka pri pohľade na Sophie.

„Prečo ju predstavili pod iným menom?" spýtal sa Louis, no všetci len mykli ramenami.

„Dámy a páni, vítam vás na tradičnom bále! Tak ako každý rok, má česť otvoriť bál prvým tancom jeho usporiadateľ. Pán Thompson!" vyzval ho uvítavač a ľudia uvoľnili parket. Paul podišiel ku Isabelle a odviedol ju do stredu parketu.

„Čo do riti?!" zhrozil sa Zayn.

„Ona vážne tancuje s Thompsonom?! Veď ju chce mŕtvu!" povedala Layla. Od nervov si začala uhladzovať červené šaty. Na pravej strane mala rozparok a hrubé ramienka boli spustené pod ramená. Sukňa šiat sa ťahala po zemi a ľudia okolo nej si museli dávať pozor, aby na ňu nestúpili.

Isabelle:

Počas tanca môj strach opadal, až sa úplne stratil. Neskôr som sa vymenila s Barbarou, no oddych na mňa ešte nečakal, pretože si ma hneď ukradol Aaron. Ako vždy hovoril samé hovadiny, čím ma strašne rozosmieval. Následne si po mňa prišiel Shawn. Aaron ma veľmi nechcel pustiť ma a hľadať si niekoho iného, ale nechal ma.

WHY ME?Where stories live. Discover now