Neskôr som si ľahla na lehátko. Ani som si nevšimla kedy, ale Harry s Liamom chytili lehátko a vyhodili ma z neho do vody. Naštvane som sa na nich pozrela, čo ich rozosmialo ešte viac. Obaja sa rozbehli a skočili za mnou. Začali sme sa potápať, skákať po sebe a robiť rôzne somariny. Keď sa už ochladilo, vbehli sme dnu a prezliekli sme sa. Zostatok večera sme pozerali telku, pili a jedli. Spať sme išli okolo polnoci. S Harrym sme zvalili na posteľ a v objatí sme zaspali.
Keď som sa zobudila, Harry tu už nebol. Nechcelo sa mi prezliekať, tak som zišla dole v pyžame. No presnejšie to boli legíny a dlhé tričko zo včera. Z kuchyne som začula neznámy ženský hlas. Vošla som do kuchyne kde sedeli Liam s Harrym a oproti nim stála nižšia hnedovlasá žena. Otočila sa ku mne a s úsmevom povedala:
„Ahoj, Sophie! Som Cheryl! Rada ťa spoznávam!" úsmev som jej opätovala. Niekedy som si prišla divne, že všetci ma poznajú aj keď ja ich nie. Zobrala som si čaj a prisadla som si k Harrymu. Za ten čas čo sme sa rozprávali, Cheryl s Liamom mi vôbec neprišli ako manželia a nebolo to tým, že je od neho o 10 rokov staršia. Pozrela som sa von oknom. Pršalo a nevyzeralo to, žeby sa to tak skoro zmenilo. Vrátili sme sa do izieb. Ľahla som si na posteľ, no presnejšie som sa na ňu zvalila. Harry prišiel ku mne a začal ma bozkávať. Prešiel ku krku a pomaly schádzal dole. Nedostal sa ani po brucho keď do izby vletel Liam. Zhodil zo mňa Harryho a spadol na zem.
„To si nechajte na večer!" so smiechom povedal Liam a skočil na posteľ až som skoro vyletela do vzduchu.
„Dnes mám pre vás v pláne jednu super vec!" oznámil nám. Nechápavo sme naňho pozreli.
„Liam nezabudol si náhodou, že nenormálne prší?" spýtala som sa ho.
„Veď bez dažďa by sa to nedalo. Oblečte sa a uvidíte!" povedal Liam a odišiel. S Harrym sme si vymenili pohľady. Vstala som z postele a podišla som k šatníku. Prezliekla som sa pomaly a provokatívne. Vlasy som zopla do drdolu. Harry ma len pozoroval. Potom sa za pár sekúnd prezliekol on a zišli sme k Liamovi. Nasadli sme do auta a vyrazili sme. Liam nám nič nechcel prezradiť tak sme sa viac nepýtali. Po približne pol hodine sme došli za mesto na nejakú starú cestu. Zastavili sme pred neveľkým domom za ktorým rástla aleja stromov. Vystúpili sme z auta. Dážď na chvíľu prestal. Obišli sme dom a prešli sme pomedzi stromy. Keď sme konečne vyšli z mini lesíka, od úžasu som zostala stáť s otvorenými ústami. Stáli tam tri monster trucky.
„Tadaa...! Toto je môj predčasný darček k tvojim narodeninám Sophie! Dozvedel som sa, že od 15. si už pár závodov s autami vyhrala, a aj to, že stále si chcela jazdiť v tomto." ukázal na monster trucky a usmial sa. Silno som ho objala. Bolo mi do plaču z toho, čo pre mňa urobil.
„Ďakujem! Ako si vedel, že o 4 dni mám narodeniny?" žmurkol na mňa.
„Mám svoje zdroje." uškrnul sa a hodil mi jedny kľúče. Rozbehli sme sa k autám. Vyskočila som a nasadla. Bolo to niečo úžasné. Celá nažhavená som naštartovala. Celé hodiny sme jazdili, robili rôzne preteky a špliechali sa blatom. Za ten čas už niekoľkokrát začalo pršať aj prestalo, čo nám absolútne neprekážalo. Okolo pol druhej sme si zmysleli, že si dáme obed. Všade bolo blato, preto kým sme došli k domu, boli sme zablátený po uši. Cestou sme párkrát spadli, pretože Harry nevie chodiť tak sme ho aj dvakrát ťahali z blata a dokým sme sa dotrepali k domu tak na nás nezostal kúsok čistý. Radšej sme nešli ani dnu len sme sa najedli v altánku. Po jedle sme len tak sedeli a rozprávali sa. Prestalo aj pršať a mraky sa postupne rozchádzali. Ani sme sa nenazdali a blížil sa večer. Dotrepali sme sa k monster truckom. Liamov bol najčistejší a tak sme si posadali na jeho kapotu. Keď zapadlo slnko a obloha stmavla, ľahli sme si a pozorovali hviezdy. Ležala som v strede a Harry ma držal za ruku. Dlho sme tam ležali, pozorovali hviezdy a rozprávali sa. Boli sme príliš unavený na to, aby sme sa vrátili do domu alebo skôr zliezli z kapoty auta tak sme zaspali tam.
Ráno som sa zobudila s hlavou na Liamovom hrudníku a Harry si z mojej ruky urobil vankúš. S celou zmeravetou rukou som vstala a ponaťahovala sa. Skoro som sa strepala dole len som to nejako ustála. Myslela som, že obaja spia a nevideli to ale nebolo to tak. Začali sa obaja smiať. Zliezli sme dole, zoškrabali sme zo seba blato zo včera a nasadli sme do Liamovho Rolls Roycu. Vrátili sme sa do Liamovho domu, kde prekvapivo Cheryl nebola. Bolo mi Liama veľmi ľúto, nezaslúžila si ho. Dotrepala som sa do sprchy. Zrazu som zacítila ruky na mojom páse. Kus som sa zľakla lebo som nikoho nepočula prichádzať. Ale aj tak som vedela kto to je. Harry. Zozadu ma začal bozkávať na krku. Bolo to nepopísateľne príjemné. Otočila som sa a oprela sa o chladnú stenu. Vášnivo sme sa začali bozkávať. Ľahla som si na zem. Ešteže tá sprcha bola veľká. Pomaly ku mne prišiel. Zavrela som oči a už som len ho cítila vo mne. Hlasno som vzdychla. Začal sa pohybovať a bozkávať ma. Mala som neskutočné pocity. Bolo to niečo neuveriteľne úžasné. Keď sme obaja vyvrcholili, sadli sme si k sebe a rovno na nás tiekla voda. Potom som sa zabalila do uteráku a zvalila som sa na posteľ. Prišiel Harry a ľahol si oproti mne. Zadíval sa mi do očí.
„Milujem ťa!" povedal.
„Aj ja teba!" odpovedala som mu a pobozkala som ho.
Nová časť je na svete! Ospravedlňujem sa, že nie je dlhšia a že mi to tak dlho trvalo ale dnes som robila skúšky a musela som sa veľa učiť a nestíhala som písať. K tomu som cez víkend spala veľmi málo. A začala som pozerať seriál, čo mi zaberá dosť času. Ale už dúfam, že napíšem a vydám ďalšiu časť čo najskôr. Neprestávajte čítať a podporovať ma. Nezabudnite zahlasovať a napísať komentár.