Dlho sme ležali na posteli a pozerali televízor. Po možno hodine vletel do izby Liam. Ľahol si vedľa mňa.
„Nezájdeme dnes niekam?" spýtal sa Liam.
„Jasné! A kde?" odpovedala som mu.
„Hmm... Najprv by sme sa mohli ísť najesť a potom by sme išli do nejakého baru a tak." uškrnul sa. S Liamom sme vstali ale Harrymu sa veľmi nechcelo. Prikryl sa perinou a tváril sa, že spí. Liam podišiel ku skrini a vybral Harrymu čierne rifle a bielu košeľu. Hodil to na Harryho. Ani sa nepohol, preto ho Liam zhodil z postele. Vražedne sa naňho pozrel ale následne sme sa začali smiať. Harry vstal zo zeme a Liam vybehol z izby. Cestou sa potkol o vankúš ale nezletel.
„O 15 minút nech ste dole!" zakričal z chodby a zabuchol za sebou dvere od jeho spálne. Nevedela som, čo si mám obliecť. Iba som stála v spodnom prádle pred skriňou a naprázdno som do nej pozerala. Harry sa za ten čas stihol obliecť. Prišiel ku mne a bez slov vybral čierne krátke obtiahnuté šaty. Podal mi ich a tresol ma po riti. Obliekla som si ich, vlasy som nechala rozpustené a k tomu som si obula čierne lodičky. S Harrym sme zišli dole, kde čakal Liam.
„Noo...Sophie...Vyzeráš sexy!" povedal Liam s obdivom a buchol Harryho do ramena.
„Máš šťastie!" dodal.
„Ja viem!" uškrnul sa Harry. Len som sa usmiala. Nasadli sme do Range Roveru a vyrazili sme. Vonku bolo príjemne a slnečno. O chvíľu sme už boli pred tou istou reštauráciou čo minule. Vošli sme dnu a usadili sme sa. Hneď ku nám prišla nízka staršia žena. Podala nám menu a objednali sme si. Kým sme čakali na jedlo, odskočila som si na toaletu. Najprv som ju nevedela ani nájsť. Musela som prejsť cez celú reštauráciu, až k schodom. Zišla som dole, kde bolo celkom chladno. Keď som sa vracala, skoro som dostala infarkt. Pred dverami ma čakal ten čašník, ktorý ma naposledy sledoval.
„Ahoj kráska!" tvárila som sa, že ho nepočujem a smerovala som ku schodom. Chytil ma za ruku a pritlačil ma k stene.
„Kde utekáš? Zoznámme sa. Som John! Ty si Sophie, nie?"
„Nechaj ma!" skríkla som po ňom.
„Ale no tak! Nebuď taká!" povedal. Začal sa ma dotýkať a už som mala dosť. Kopla som ho medzi nohy a utiekla som. Na podpätkoch sa veľmi ťažko behalo, ale musela som. Rýchlo som dobehla k Harrymu a Liamovi.
„Čo sa stalo?" spýtal sa Liam. Povedala som im čo sa stalo.
„Zabijem ho!" nasrato povedal Harry a išiel za ním. John tam už nebol. Vrátili sme sa a konečne sme sa najedli. Potom sme sa vrátili k Liamovi ale len, aby si tam nechal auto. Do baru sme išli pešo. Ale už som si prezula lodičky za tenisky. Ešte sme sa zastavili na zmrzlinu. Prišli sme do baru. Bol to neveľký bar, na konci bolo zopár boxov s červenými sedačkami, vpravo sa rozprestieral obrovský barový pult a za ním plné police alkoholu. Bolo tu už pár ľudí, sadli sme si do jedného z boxov. Liam nám doniesol vodku s džúsom a oriešky. Pripili sme si a rovno som išla po celú fľašu. Ešte sme neboli až tak opitý ale rozhodli sme si ísť zatancovať. Začali sme tancovať s ostatnými belgický tanec a napodiv nám to išlo celkom dobre. Ale to iba chvíľu. Začali sme si stúpať na nohy a neskôr sa niektorí váľali po zemi. Cúvala som, aby nezvalili aj mňa, keď v tom som do niekoho narazila. Otočila som sa a stál tam John.
„Rád ťa zasa vidím! Naše posledné stretnutie nebolo veľmi príjemné tak to poďme napraviť!" slizko povedal, až mi z neho prišlo zle.
„Daj mi pokoj!" skríkla som po ňom. Kde je Harry, keď ho človek potrebuje? Chcela som sa vzdialiť, čo najďalej od neho. Chytil ma za zápästie a ťahal ma preč. Chcela som ujsť a nájsť Harryho alebo Liama, ale šmykla som sa na rozliatom pive. Hlavou som tresla o stôl a stratila som vedomie.