Večer som poslala Paula s Barbarou domov, aby sa konečne vyspali. Po dlhom dohadovaní a naťahovaní sa vzdali a odišli domov. Odprevadila som ich až do vstupnej haly, kde ma už schmatla nejaká doktorka a doviedla ma naspäť do izby. Pred odchodom ma ešte skontrolovala, previazala mi obväz na pravej nohe a zaželala dobrú noc. Dlho som sa snažila zaspať. Prevaľovala som sa z boka na bok, chodila po izbe, no proste, nie a nie zaspať. Nakoniec som môj pokus o spánok vzdala a potichu som sa vykradla z izby. Prebehla som po chodbe najtichšie ako sa dalo a jemne som zaklopala na posledné dvere. Následne som ich otvorila a nakukla som dnu.
„Harry?" zašepkala som dúfajúc, že nespí.
„Hmm?" zamrmlal. No asi už nespí.
„Ja...Nechcela som ťa zobudiť...ja len..."
„Nemôžeš spať?" na jeho otázku som len prikývla.
„Poď sem!" povedal a posunul sa. Neboli to síce najväčšie postele, ale dalo sa to. Opatrne som si k nemu priľahla a objala ho. Dal mi pusu do vlasov a ani neviem kedy, v objatí som zaspala.
Po troch dňoch strávených v nemocnici ma konečne pustili domov. Harry ma dlho presviedčal, aby som šla s ním, ale nakoniec som aj tak išla do Škótska. Paul po mňa prišiel do nemocnice a odviezol ma až domov. Keď som vošla do domu, čakalo na mňa menšie prekvapenie. Všetci z našej rodiny sedeli v obývačke a privítali ma doma. Lorenzo od nadšenia začal hovoriť po španielsky, Aaron so Shawnom ma div neudusili a ostatní ma skoro upusinkovali do zbláznenia. Paul doniesol alkohol a jedlo, s úškrnom to položil, čím sa začala párty. Vtom dakto zazvonil na zvonček. Všetci sme stíchli a naraz sa pozreli smerom k dverám. Lorenzo vstal a odišiel k dverám. Išla som za ním. Pre istotu si vytiahol zbraň, veď predsa sme tu všetci a nikoho sme neočakávali. Otvoril dvere a mne spadla sánka. V dverách stáli všetci, Harry, Layla so Zaynom, Liam, Niall a Louis s Danielle. Rozbehla som si k nim a všetkých som ich objala. Od šťastia sa mi vyrojili slzy.
„Ale ako ste sa tu dostali?" nechápavo som sa spýtala.
„Ja som ich pustila." ozvala sa zrazu mama.
„Ďakujem mami!" zvolala som a išla som ju objať, lenže obe sme zostali stáť a dívali sa jedna na druhú. Ja som Barbare po prvýkrát povedala mama. Ja som zostala stáť s otvorenými ústami a pohľadom, že čo sa to práve stalo. Barbara sa usmiala a slzy jej začali stekať po tvári. Silno ma objala, až som mala pocit, že ma za chvíľu rozpučí. Jej slzy mi kvapkali na rameno ale nevadilo mi to. Pustila ma a zapozerala sa mi do očí. Vtom niekto otvoril šampanské a zátka mi preletela pár centimetrov od hlavy. Michael na mňa zdesene pozrel a šampus mu začal stekať po rukách.
„Bože, Michael! Iba teraz vyliezla z nemocnice, nemusíš ju hneď zabiť so zátkou od šampusu!" zvolal po ňom Paul. Všetci sa zasmiali. Za pár hodín sme už boli totálne na šrot. S Aaronom a Harrym sme si robili srandu zo Zayna a Liama, keď sa snažili tancovať. Layla viedla opilecký rozhovor s Paulom, Niall so Shawnom a Louisom si spievali a Barbara s Danielle chodili hore dole po dome a sem tam sa pridali k ich spievaniu. Ostatní sa vrátili domov. Nakoniec sme všetci zaspali, kde sa dalo.
Ráno, alebo lepšie povedané pred obedom, som sa zobudila na gauči. Vôbec som si necítila nohy, keďže mi na nich asi celý čas krížom ležali Shawn s Laylou. Pod gaučom na koberci bol rozvalený Harry, o ktorého som sa samozrejme potkla. Asi nebude rána po párty, kedy by sme skončili v normálnom stave a vo svojich posteliach. Hneď som si išla po tabletky, lebo som mala pocit, že mi o chvíľu praskne hlava. Pri jedálenskom stole na stoličkách bol schúlený Niall objímajúci gitaru. Musela som si ho odfotiť. V kuchyni bol na linke vyvalený Liam. Najzaujímavejšie bolo, že okolo neho boli poukladané lyžičky. Toto tiež stálo za fotku. Až cestou z kuchyne som si všimla Aarona schovaného za kvetináčom. O pár metrov ďalej, pri zrkadle spal Zayn. Louis s Danielle ležali ako dve mŕtvoly v strede koberca v obývačke. Najlepšie asi skončili Paul s Barbarou. Spali vo svojej posteli, aj keď v dosť nezvyčajných polohách. Nechala som ich všetkých tak a išla som spať. O dve hodiny ma zobudil Harryho príchod do izby.
„Prepáč, nechcel som ťa zobudiť, ale keď už si hore, chcem sa ťa niečo spýtať." povedal Harry a sadol si ku mne. Pozrela som sa naňho a úsmevom som mu naznačila, nech sa pokračuje.
„Nie je to v podstate otázka, ale...Pozri!" podal mi obálku a usmial sa. Pozrela som mu do očí, z ktorých sršala nedočkavosť. Otvorila som ju a v nej boli dve letenky.
„Thajsko?" zvýskla som a s objatím som sa naňho vrhla. Objatie mi opätoval.
„Dohodol som sa s tvojimi rodičmi, všetko je vybavené, len už aby si súhlasila, že pôjdeš. A..." nevydržala som a pobozkala som ho.
„Ďakujem!" povedala som pomedzi bozky.
„Milujem ťa!" povedal a chytil ma za zadok.
„Aj ja teba!" zvalila som ho na posteľ a vyzlečeným tričkom som mu zviazala ruky. Zamkla som izbu a urobila prítmie. Pomaly som sa k nemu priplazila, stiahla mu tepláky a dráždivo mu prešla po rozkroku. Vzdychol si. Rozhodla som sa ho ešte chvíľu mučiť. Rukou som po ňom chodila hore dole, sem tam som ho pobozkala a potom som po ňom hodila vankúš. Za ten čas kým ma zas uvidel, som sa k nemu priblížila na centimeter. Jedným trhnutím som mu rozviazala ruky. Hneď zo mňa strhol tričko, jedinú vec, čo som na sebe mala. Za pár sekúnd sme sa dokázali úplne povyzliekať. Prevrátil ma na chrbát, čím som sa dostala dole ja. Bozkami schádzal od úst nižšie, striedané uhryznutiami. Následne do mňa vnikol tak rýchlo, až mi vyhŕkli slzy. Obtočila som mu nohy okolo panvy a nechty som mu zaryla do chrbta. Začal pridávať do tempa. Potom som mu urobila blowjob. Strašne mi chýbal. Potom do mňa išiel zozadu. Po vyvrcholení sme ležali vedľa seba a pozerali do stropu pričom sme zhlboka dýchali.
„Hlavne, že obaja sme dostali zákaz namáhavých aktivít." povedala som so smiechom. Uškrnul sa a pritiahol si ma bližšie k sebe.
Keď už sme začali byť hladní, konečne sme sa dostali dole. Všetci sedeli v obývačke a vyzerali úplne zničene.
„No bolo na čase!" zvolal Louis.
„Nekrič, praskne mi hlava!" skríkla Layla a viac si pritisla zmrazený sáčok s hrachom na čelo.
„Keď ti nepraskla pokiaľ oni volali divočinu, tak už ti nepraskne! Inak nerozbili ste posteľ alebo nepraskli múry, lebo nás to poznačilo dokonca života! Veď to bolo také hlasné, akoby ste to robili tu pred nami!" zjazdil nás Niall. Vysrali sme sa na nich a išli sme si niečo nájsť na jedenie.
„Inak, kde sú Paul s Barbarou?" spýtala som sa, keď sme sa vrátili k nim.
„Poslali sme ich po lieky, a nie len preto že došli, ale hlavne preto lebo sme predpovedali, že budete robiť hluk, tak sme ich pre tým uchránili." skonštatoval Zayn.
„Uhm...Dobrý nápad!" usúdila som.
Huraa! Nová časť! Táto je taká, dá sa povedať romantickejšia. Dúfam, že sa vám páčila. Hlavne jej nezabudnite dať hlas, ako aj všetkým ostatným. Do komentáru mi môžte napísať svoj názor. Za všetko vám ďakujem a vážim si to!
PS: Od zajtra skoro do konca augusta nebudem doma, tak keby nevyšla žiadna časť, prosím nehnevajte sa. Pokúsim sa vydať aspoň jednu ale veľa nesľubujem. No aj keď nebudem aktívna, nezabudnite na mňa, pretože od septembra sa k tomu vrátim naspäť ako doteraz. Plus mám plány aj na ďalší príbeh, ktorý síce začnem neskôr ale máte sa na čo tešiť. Ľúbim vás! Užívajte prázdniny!