14. Romance in Belfast

210 6 1
                                    

„Neklamal som ti, len som nepovedal pár vecí!" povedal po dlhšej dobe.

„Pár vecí?! Harry toto je viac ako pár vecí! Všetci nás chcú zabiť a ty mi nechceš skoro nič povedať." kričala som.

„Iba sa so mnou zahrávaš! Raz ma chceš, raz nie! Raz žiarliš na každého chlapa, na ktorého len pozriem a raz ma úplne ignoruješ! Už ma to nebaví!" nakričala som naňho všetko, čo sa mi prehnalo hlavou. Bola som strašne rozpálená ale po vykričaní som sa upokojila. Zhlboka som sa nadýchla a hlavou som sa oprela o dvere auta. Nastalo ticho, až pokým sme nevošli do Mullingaru.

„Tu sa narodil Niall!" oznámil mi Harry. Neodpovedala som mu len som pozerala von oknom.

„Dobre, prepáč, že som ti nepovedal všetko. Len som nechcel, aby toho bolo na teba tak veľa." povedal po hodine ticha.

„A to, že sa to dozviem, v tých najhorších situáciach, nie je horšie, ako keby si mi to povedal všetko naraz?" spýtala som sa ho.

„Tak som to nemyslel!" namietol.

„Prečo ideme tou dlhšou trasou, keď sme mohli ísť o tri hodiny kratšou?" spýtala som sa po minúte ticha.

„Lebo nechcem nič riskovať! Prespíme v Belfaste, nasadneme na trajekt a zajtra by sme mali prísť do Blackpoolu." odpovedal mi. Prikývla som. Po štyroch hodinách jazdy sme konečne prišli do Belfastu.

„Už sme skoro tu!" oznámil mi. Čakala som nejakú ďalšiu chatrč, ale namiesto toho mi spadla sánka. Zaparkovali sme pred THE MERCHANT HOTEL. Vystúpili sme z auta a pobrali sme si veci.

„Môže byť?" spýtal sa Harry. Spamätala som sa zo šoku a pozrela som naňho.

„Harry, toto je jeden z najlepších a najdrahších hotelov v Belfaste, a ty sa pýtaš či môže byť?! Veď je to úžasné!" povedala som. Usmial sa a vošli sme na recepciu. Všetko to vyzeralo veľmi luxusne.

„Zdravím! Som Edward Styles, mám tu rezerváciu na dva dni." povedal na recepcii.

„Apartmán 9! Tu sú kľúče, všetky informácie máte na izbe. Prajem príjemný pobyt!" povedala recepčná s úsmevom. Harry zobral kľúče a išli sme. Otvoril dvere a hodil veci ku stolu. Bol to obrovský apartmán s francúzskymi oknami prekrytými bielymi závesmi, na balkóne bola osobná vírivka, pri mohutnej posteli šampanské v ľade, oproti posteli sa nachádzala veľká plazma. Cítila som sa ako kráľovná. Harry ma len s úsmevom pozoroval.

„Nakoniec tu budeme dva dni, lebo nastali problémy s trajektom, tak dúfam, že to v takomto skromnom príbytku prežiješ." sarkasticky mi oznámil a sadol si na posteľ.

„Pokúsim sa!" ironicky som mu odpovedala a prisadla som si k nemu.

„Nezájdeme si do vírivky? Dáme si šampus a tak." navrhol Harry a vyzliekol si tričko. Vstala som, vybrala som si plavky a prezliekla som sa. Vlasy som si dala do drdolu. Vyšla som na balkón, kde bola strašná zima, tak som radšej hneď vliezla do teplej vírivky. Na to prišiel Harry so šampusom a dvoma pohármi v ruke. Postavil sa ku mne, podal mi pohár a nalial nám. Pripili sme si a užívali sme si vírivku. Z vírivky bol nádherný výhľad na mesto. Po dlhých hodinách stresu som sa konečne uvoľnila. Pozerala som na pomaly zapadajúce slnko, keď mi Harry dal bozk na líce. Otočila som sa smerom k nemu a pobozkala som ho. Po dlhom bozkávaní mi začala byť zima aj vo vode. Vošla som dnu a prezliekla som sa do večerných bordových šiat s odhaleným a preplietaným chrbtom. Namaľovala som sa a vošla som do izby. Na prekvapenie, Harry sedel v kresle oblečený v obleku.

„Vyzeráš nádherne!" povedal Harry. Vstal a spolu sme išli na večeru. Vošli sme do obrovskej miestnosti. Steny vyzerali ako zo zámku, stoly a stoličky boli ladené do červena. Usadili sme sa a hneď nám priniesli večeru. Bolo to veľmi romantické. Po večeri sme sa išli prejsť po hoteli. Harry ma chytil za ruku. Takto sme išli, až kým sme sa nedostali do nášho apartmánu. Vošla som ako prvá a hneď za mnou Harry zabuchol dvere. Oprel ma o stenu a začal ma bozkávať.

„Milujem ťa!" povedal mi.

„Aj ja teba!" odpovedala som pomedzi vzdychy. Vyvrcholili sme naraz. Ľahol si vedľa mňa a usmial sa. Cítila som sa úžasne, aj keď to nebolo prvýkrát, nikdy som sa necítila lepšie. Prikryla som sa a ani neviem ako, ale v jeho objatí som zaspala.

Zobudila som sa na slnečné lúče presvitajúce cez záclony. Harry ešte spal. Chvíľu som sa naňho len tak pozerala, potom som vstala a obliekla som si spodné prádlo. Umyla som sa a vrátila som sa do izby. Pozrela som sa z okna. Vonku svietilo slnko na azúrovej oblohe a bolo príjemných 20 stupňov. Z tašiek som si vybrala čierne kraťasy a bielu blúzku s čipkou. Kým som sa obliekala, Harry vstal a podišiel ku mne. Otočila som sa k nemu ešte s rozopnutou blúzkou.

„Dobré ráno princezná!" povedal a pobozkal ma. Usmiala som sa. Kým som si zapínala blúzku, Harry sa stihol aj obliecť. Vyšli sme z izby a smerovali na obed. Tresol ma po zadku a chytil ma za ruku. Po raňajkách sme sa išli prejsť. Poobzerali sme si mesto, obed sme si dali v reštaurácii. Poobede sme sa vrátili na hotel. Hneď som sa išla osprchovať. Po chvíli ku mne prišiel Harry. Začali sme sa bozkávať, až nakoniec ma zdvihol na ruky a mokrú zo sprchy ma odniesol do postele. Po sexe sme len tak ležali na posteli a pozerali nejaký film. Potom sme sa vybrali do baru v hoteli. Obliekla som si obyčajné čierne šaty a k nim som si obula tenisky. V bare bolo zopár ľudí, s ktorými sme sa po pár pohárikoch zoznámili. Do večere sme sa zabávali a pili. Našťastie sme boli ešte pri zmysloch a mohli sme sa ísť navečerať. Po večery, Harry išiel spať skoro, lebo o pol jedenástej sme museli odísť. Ja som nás zatiaľ pobalila. O desiatej som ho zobudila a išli sme. Po hodine sme konečne nastúpili na trajekt. Snažila som sa za tie tri hodiny nezaspať a tak sme s Harrym vyšli na palubu.

No lásky je tu nová časť! Táto je niečo extra, tak si ju užite! Podobné scény budú aj v ďalších, tak sa máte na čo tešiť! Teraz približne týždeň nevydám ďalšiu časť, lebo s našimi ideme lyžovať do Talianska. Nezabudnite mi dať hlas a komentovať!

WHY ME?Where stories live. Discover now