22. Paintball

158 4 1
                                    


„Kde všetci zmizli?" spýtala sa Layla.

„Išli sa niekam najesť aj niečo vypiť." odpovedal Harry a nalial nám. Pripili sme si ale nechceli sme sa veľmi spiť, tak sme vypili len dokopy jednu fľašu a jedli sme pri tom. Neskôr sa Layla so Zaynom vytratili. Zostali sme sami. Oprela som sa hlavou o Harryho rameno a objal ma. Pobozkala som ho. Bozk mi opätoval, zdvihol ma na ruky a odniesol ma hore. Postavil ma na nohy pričom ma stále bozkával. Vyzliekol mi tričko. Zvalila som sa na posteľ. Vyzliekol si tričko a prišiel ku mne. Nahol sa ku mne a vášnivo ma pobozkal. Rukou mi prešiel po celom tele až došiel dole. Vzdychla som. Uškrnul sa a začal ma bozkávať po celom tele. Úplne ma vyzliekol. Nohou som sa mu čuchla pomedzi nohy, čo už nevydržal, natiahol sa po darčekovú tašku a vybral balíček kondómov. Stiahol si čierne tepláky, natiahol si ho a vrazil ho do mňa. Celým telom mi prebehlo asi 500 voltov. Mala som chuť vykríknuť ale pobozkal ma. Začal sa pohybovať a zrýchľovať.

„Milujem ťa!" povedala som pomedzi vzdychy. Môj tep nebezpečne stúpal.

„Aj ja teba! Ani nevieš ako veľmi ťa milujem!" dodal. Otočil ma, buchol ma po riti a vsunul ho do mňa zozadu. Moje pocity sa ani nedajú popísať. Po pár minútach prestal a otočila som sa. Zvalila som ho na chrbát, začala som ho bozkávať a rukou som mu chodila hore-dole. Posadil sa a pokračovali sme. Keď sme skončili, ľahli sme si na posteľ a v objatí sme sa ešte dlho rozprávali. Nakoniec sme až zaspali.

Ráno som sa zobudila sa tečúcu vodu z umývadla. Pretočila som sa na druhý bok smerom k kúpeľňovým dverám a voda prestala tiecť. Z kúpeľne vyšiel Harry v trenírkach. Vzájomne sme sa na seba usmiali. Pristúpil ku mne, dal mi pusu na líce a povedal:

„Dobré ránko, princezná!" Obliekol sa a pomalým tempom odišiel. Ešte som sa chvíľu naťahovala a až potom som sa donútila vstať a ísť sa osprchovať. Obliekla som sa do teplákov a obyčajného trička. Zaplietla som si vlasy a zišla sa najesť. Raňajky už čakali na stole a rozvoniavali po celom prízemí. Cheryl ešte krájala zvyšok chleba, a Liam, Harry a Niall už jedli a zhovárali sa o niečom. Prisadla som si k nim, nabrala som si, no Liamovi sa zdalo, že som si zobrala málo, tak mi ešte džabol na tanier plnú varechu praženice.

„Poriadne sa najedz!" rozkázal a uškrnul sa.

„Dobre, mami!" ironicky som odpovedala a všetci sa začali smiať.

„Dnes si zahráme hru ,Zabi alebo buď zabitý'!" oznámil Liam temným hlasom, až sme všetci naňho zdesene pozreli.

„Laicky povedané, zahráme si paitball." uškrnul sa a v očiach sa mu zjavili radostné plamienky. Všetci sme sa rozosmiali. Pomaly sme tu už všetci boli a rozoberali sme náš ,bojový plán'. Musím uznať, že každý sme sa v tom dosť vyžívali. Rozdelili sme sa do dvoch tímov po štyroch. Ja som skončila s Liamom, Zaynom a Louisom. Harry, Layla, Cheryl a Niall boli proti nám. Všetky páry sme sa rozdelili, aby sme išli proti sebe. Oni sa pomenovali Írski škriatkovia a my Lyžičkátori. Vybehli sme sa všetci prezliecť, nasadli sme do áut a vyrazili sme na naše bojové pole. Dorazili sme na miesto za pár minút a boj sa mohol začať. Ako praví mafiáni sme to celé brali dosť vážne a tvrdo. Síce sme boli všetci dokonalí strelci, bolo ťažké trafiť niekoho pomedzi stromy a všelijaké prekážky, hlavne keď sa daný človek uhýbal dosť obratne. Nakoniec sme všetci skončili ,mŕtvi', no my sme po sebe strieľali a bili sa naďalej. Celí od farby sme sa vybrali do neďalekej pizzérie na obed. Museli z nás tam mať radosť, keď sme im tam pricupkali celí špinaví. Poriadne sme sa najedli a dali sme si menšiu prestávku. Neskôr, keď sme sa dostali ďaleko od ľudí, posadali sme si do trávy a vytvorili sme kruh. Každý si do úst nalial vodu a Louis položil svoj vodeodolný mobil do stredu a pustil rôzne vtipné videá. Každý sme sa najviac báli Harryho, lebo on vodu vypľuvol ako nejaký gejzír a každý okolo zostal celý mokrý. Keď sme spotrebovali všetku vodu, rozhodli sme si zahrať futbal. Neviem z kadiaľ, ale Louis mi prihral loptu. Rozdelili sme sa do rovnakých tímov ako na paintballe a zápas sa mohol začať. Tiekla s nás farebná voda a neskôr sa k tomu primiešala aj hlina, keďže sme sa dosť váľali po zemi. Nielenže sa šmýkalo, ale ešte sme sa váľali navzájom. Strašne sme sa na tom smiali. Po futbale sme zašli na zmrzlinu. Konečne sme celkom obschli a tak sme mohli nasadnúť do áut. Vrátili sme sa do domu a všetci sme zamierili do spŕch. Vybehla som hore a namierila som to rovno do kúpeľne. Oblečenie som hodila do umývadla a vošla som do sprchy. Strašne som sa zľakla, keď som na bokoch zacítila ruky. Vôbec som nepočula, žeby niekto vošiel dnu.

„Niekto tu má asi zlé svedomie." uštipačne povedal Harry a uškrnul sa. Pochybovačne som naňho pozrela, až som nadvihla obočie. Celá som sa otočila a položila som mu ruku na hruď. Cítila som ako mu bije srdce. Pobozkal ma a pritlačil o stenu. Vopchal ho do mňa, až som zastonala. Otočili sme sa a Harry si buchol hlavu o poličku. Začali sme sa strašne smiať. Vyšli sme zo sprchy a obaja sme sa zabalili do uterákov. Ľahli sme si na posteľ a ruka v ruke sme pozerali do stropu. Niekto zaklopal na dvere a dnu vstúpil Liam.

„Čo vy dve hrdličky na to, že pôjdeme niekam si pripiť?" spýtal sa Liam.

„Viem, že určite budete súhlasiť, takže sa oblečte a Sophie, keď budeš, príď za mnou, aby som ti previazal ranu." oznámil Liam aj bez našej odpovede, usmial sa od ucha k uchu a odišiel. Postavila som sa, obliekla som si biele roztrhané rifle s vysokým pasom, čierne tielko a čierne topánky na vysokom opätku. Upravila som si ešte vlasy a vyšla som z izby. Rovno som zašla za Liamom, ktorý už čakal s čistým obväzom aj dezinfekčným prostriedkom.

„Chodil si na nejakú zdravotnú školu alebo nejaký kurz, lebo ide ti to super!" pochválila som ho a usmial sa.

„Nie. Ale za tie roky som sa to naučil. Ani nevieš koľko krát som ich zachraňoval." pousmial sa.  

Ahoojte lásky ! Po dlhšej dobe je tu nová časť. Veľmi som teraz nemala kedy písať lebo som začala pozerať nový seriál a k tomu som toho mala veľa aj v škole a podobne. Ale aj tak dúfam, že stále čítate a budete čítať aj naďalej. Nezabudnite hlasovať a napísať komentár, čo sa vám páčilo a čo nie. Ľuubim!      

WHY ME?Where stories live. Discover now