9. Jealous

251 9 1
                                    


Keď som sa konečne zobudila, bola som v izbe sama. Zišla som dole ale nikto nikde nebol.

„Harry ? Niall?" zakričala som ale nikto sa neozval. Vyšla som na terasu a odľahlo mi. Prechádzali sa po záhrade a rozprávali sa. Nechcela som ich rušiť, tak som sa najedla sama.

„Dobré ráno!" povedal Niall a usmial sa. S plnými ústami som mu len prikývla. S kávou si prisadol a začal ju piť. Potom prišiel Harry a začali sme rozmýšľať, čo dnes budeme robiť. Keďže sme nič nevymysleli, vyšli sme von, len tak do mesta. Niall niekam na chvíľu odbehol.

„Dnes večer sme pozvaní na Kellyinu party. Musíme jej niečo kúpiť." oznámil nám Niall.

„Sophie? Máš ty nejaké slávnostnejšie oblečenie?" spýtal sa ma Niall.

„Mám jedne šaty. Ale nemám k nim žiadne topánky." odpovedala som mu.

„Tak to musíme napraviť!" žmurkol na mňa Niall a Harry len prevrátil očami. Veľmi ma to potešilo. Vošli sme do najväčšieho nákupného centra v meste. Harry sa len tak za nami vliekol, až nakoniec si išiel dať kávu, kým ma Niall sprevádzal po obchodoch. Kúpila som si krásne čierne topánky na vysokom opätku, jedne tenisky a nejaké doplnky. Kúpili sme zároveň darček pre Kelly. Po hodine nákupu sme sa vrátili ,domov'. O piatej Harry s Niallom už čakali v obývačke. Po kúpeli som sa obliekla a namaľovala. Už som si len obula topánky a mohla som ísť.

Harry

Schádzala po schodoch. Bola nádherná. Keby som mohol, rozdal by som si to s ňou rovno na tých schodoch. S Niallom sme sa postavili a nasadli sme do auta. Veľmi sa mi tam nechcelo, ale Niall je jeden z mojich najlepších priateľov. Niall šoféroval, ja som sedel vedľa neho a Sophie vzadu. Celý čas sa pozerala von oknom. Išli sme asi 10 minút. Celú cestu som rozmýšľal o všetkom, čo sa stalo. Bojím sa, že sa jej niečo stane. Je to síce aj chyba Smithovcov, že zabili syna Paula Thompsona, ale nestalo by sa to, keby nezačali po nás strieľať. Ale Paula nič nezastaví, zabije ju, zabije mňa, zabije nás všetkých. Niečo musím vymyslieť. Dúfam, že Niall s ostatnými mi pomôžu. Z rozmýšľania ma prerušil Niall:

„Sme tu!" oznámil Niall a všetci sme vystúpili. Party bola v reštaurácii s barom na krásnom mieste. Sophie to úplne očarilo. Vošli sme dnu. Nachádzalo sa tu iba zopár ľudí. Kelly k nám hneď pribehla a privítala nás. Dali sme jej darček a zoznámili sme sa s ostatnými. Zatiaľ tu boli len piati ale postupne prichádzali ďalší. Nikoho som nepoznal a Niall tiež nevyzeral na to, žeby sa s nimi poznal. Pozdravil sa iba s siedmimi ľuďmi. Po jedle som na chvíľu odbehol a keď som sa vrátil, Sophie sa tam rozprávala s nejakým chlapom. Prišiel som k nim a pohŕdavo som sa na neho pozrel. Mal čierne vlasy a modré oči, sako a bielu košeľu. Iritoval ma. Vstal a podal mi ruku.

„Som Henry!" ja som mu ruku nepodal, iba som naňho pozeral. Nemal som ani chuť sa s ním zoznámiť, len Sophie vycítila napätú atmosféru a zasiahla.

„Toto je Harry!" povedala a nasilu sa snažila usmiať. Chytil som ju za ruku a odtiahol ďalej.

„Čo ti je?" spýtala sa ma.

„Nepáči sa mi, že sa okolo teba obšmieta!"

„Nebuď hlúpy!" povedala, obišla ma a vrátila sa naspäť na miesto.

Sophie

Nechápem, prečo tak žiarli. Najprv sa okolo iba prechádzal a sledoval ma. Potom si prisadol. Nič nehovoril, iba sedel a pozoroval mňa a Henryho.

„Poďme si zatancovať!" navrhol Henry a ja som prikývla. Bavilo ma provokovať Harryho. Keď som vychádzala od stola, naschvál som išla cez Harryho a zadkom som sa mu obtrela o rozkrok. Zhlboka sa nadýchol a vypil svoj pohár vodky. Henry tancoval celkom dobre. K Harrymu prišiel Niall a o niečom sa začali rozprávať. Nakoniec mu Niall niečo naznačil a Harry prudko vstal, vypil ďalší pohárik a prišiel ku mne.

„Na chvíľu si ju zoberiem!" povedal Harry a odtiahol ma ďalej. Čakala som, že zas na mňa bude kričať ale on so mnou začal tancovať. Potom sme vyšli vonku.

„Baví ťa to?" ostro sa ma spýtal.

„A čo?" vedela som, čo myslí ale nechcela som mu odpovedať.

„Dobre vieš, čo myslím!" povedal. Už som mu neodpovedala. Len som sa uškrnula a priblížila som sa. Pozrela som sa mu do očí. Nevydržal to a pobozkal ma. Mala som pocit, že mi po tele prebehlo tisíc voltov. Nikdy som nič také nezažila. Aj keď ma uniesol, priťahoval ma viac ako ktokoľvek iný. Začalo slabo pršať. Prestali sme a vbehli sme dovnútra. Zasmiali sme sa a prisadli sme si k Niallovi. Počas párty sme sa stihli zase spiť, tancovala som s Niallom, aj s Harrym, a nakoniec sme všetci traja spievali na stoloch. Domov sme prišli o piatej ráno a hneď sme zaspali. Už sme u Nialla 5 dní a za ten krátky čas sa z nás stali priatelia.

Neviem prečo, ale ráno som sa vzbudila vo vani. Myslela som, že sa z tadiaľ nepostavím ale nakoniec som to dokázala. Všetko ma bolelo, najmä hlava. Zišla som dole, Niall spal na jedálenskom stole, prikrytý obrusom. Ani mi to neprišlo divné. Len som sa pousmiala a vošla som do kuchyne a napila som sa. Urobila som si raňajky a aby som Nialla nezobudila, išla som sa najesť na terasu. Harry spal na deke na trávniku. Sadla som si a začala som jesť. Slnko svietilo a na oblohe nebol ani jeden mrak. Harry konečne vstal. Postavil sa a trochu sa zapotácal. Prisadol si ku mne a zjedol mi jeden toast. Už vstal aj Niall.

„Čo sme včera večer vlastne robili?" dezorientovane sa spýtal Niall. Najhoršie bolo, že sme ani jeden nevedeli, čo sa presne stalo.

„Dobrá otázka!" povedal po chvíli Harry. Neviem prečo, ale začala som sa nenormálne smiať. Tí dvaja si iba vymenili pohľady. Niall vošiel do vnútra a vrátil sa s troma pohármi s vodou a tabletkami. Každý si zobral po jednu a zapil to vodou.

„Poďme sa prejsť!" prikývli sme a prezliekli sme sa do čistých vecí. Dlho sme išli, až sme sa dostali na koniec mesta. Došli sme na malú rozkvitnutú lúku.  

Tak nová časť je na svete! Dúfam, že sa vám bude páčiť !  Svoj názor vyjadrite v komentároch. Už dopredu ďakujem za každý hlas.     

WHY ME?Where stories live. Discover now