11. In the shops

195 6 5
                                    


Dvere od domu sa rozleteli a v nich stál Niall.

„Zayn! Layla!" zakričal a rozbehol sa oproti nim. So Zaynom na seba skočili a spadli na zem. Chvíľu sa tam len váľali, smiali sa a kričali. S Laylou sme stáli vedľa nich a smiali sme sa z nich. Potom sa postavili a Niall objal Laylu.

„Tak ste mi chýbali! Poďte dnu!" povedal Niall a všetci sme za ním vošli dovnútra.

„Kde je Harry?" spýtal sa Zayn.

„Ešte spí. Ale už nie na dlho!" uškrnul sa Niall a už so Zaynom bežali hore. Až dole som počula ako začali kričať. Niečo buchlo. Asi sa zase váľajú po zemi. Zbehli dolu a Harry hneď objal Laylu. Všetci sme si sadli na gauč a dlho sme sa rozprávali.

„To je úžasné! Zayn ty sa nezdáš!" zasmial sa Niall.

„Kedy bude svadba?" pokračoval Niall.

„1.decembra na Honolulu. Už máme objednanú pláž na svadbu." oznámil Zayn a pobozkal Laylu.

„Sophie, bola by som rada, keby ste s Harrym prišli ešte týždeň pred svadbou. Potrebovala by som tvoju pomoc s prípravami a podobnými vecami." prosebne povedala Layla.

„Jasné! Prídeme." uistila som ju a oči sa jej rozžiarili.

„Ďakujem!" s úsmevom povedala.

„No myslím si, že by sme mohli ísť na obed. Začínam byť hladný!" oznámil nám Niall a vstal.

„Typické!" zasmial sa Zayn.

„Dobre. Len si aspoň vyložíme veci." povedala Layla a so Zaynom išli po nich. Niall im ukázal izbu a ja s Harrym sme sa išli prezliecť. Vošli sme dnu a Harry hneď skočil na posteľ. Ľahol si do stredu postele, hlavu si podoprel vankúšmi a pozoroval ma. Prišla som ku skrini. Pozrela som von oknom.

„Dnes bude pršať." zrazu povedal Harry. Pootočila som sa k nemu ale naspäť som sa zapozerala do skrine. Vybrala som si čierne rifle a čierne Harryho tričko. Všetko som to hodila na posteľ. Vybrala som si ešte topánky. Vbehla som do kúpeľne, kde som si upravila moje blond vlasy. Vrátila som sa do izby. Harry sa ani len nepohol. Vzala som tričko, otočila som sa k nemu chrbtom a provokatívne som si vyzliekla tričko. Až keď som sa celá prezliekla, zdvihol sa z postele. Za sekundu si vybral veci. Sadla som si na kreslo a tvárila som sa, že si obúvam topánky, pričom som ho pozorovala. Zdola už na nás kričal Niall nech si pohneme. Otvorila som dvere a Harry ma tresol po riti. Asi ho to veľmi bavilo, keďže to robil dosť často. Zbehli sme dole, nasadli sme do auta a išli sme do reštaurácie. Boli sme tam asi dve hodiny. Po obede sme sa vrátili do domu. Do večera sme len pili, rozprávali sa a robili samé blbosti.

„Zayn nejaký si stuhnutý. Uvoľni sa!" spito ale ešte pri zmysloch povedal Niall. Zayn zobral Laylu na ruky a išiel hore.

„Kde ideš?" spýtal sa Harry.

„No predsa sa idem uvoľniť!" zasmial sa Zayn. Už sa nevrátili. Sedeli sme tam asi do jedenástej. Potom sme všetci išli spať.

Zobudila som sa celkom skoro. Harry tu už nebol. Bola som rada, že ma nebolí hlava zo včera. Zišla som dole, kde nečakane sedel Harry a jedol raňajky. Minútu po mne prišiel aj Niall. Najedli sme sa a začali sme pratať po včerajšku. Približne o pol desiatej konečne vstali Zayn s Laylou.

„Pre vás by trebalo nejaké zvukotesné steny, lebo sa pri vás nedá spať." so smiechom povedal Harry, len čo ich uvidel. Zayn len na neho s úškrnom žmurkol.

„Sophie, čo keby sme dnes išli nakupovať?" spýtala sa ma Layla, keď sme po raňajkách všetci sedeli na terase.

„To by bolo super, ibaže ja nemám žiadne peniaze." cítila som, ako sa červenám. Layla sa pozrela na Harryho.

„Dobre! Ja ti dám peniaze." nakoniec povedal.

„Harold! Netvár sa, že ich nemáš dosť!" so smiechom napomenula Harryho. S Laylou sme vstali a išli sme sa prezliecť. Obliekla som si čierne na kolene roztrhané rifle a bielo-čierne prúžkované tričko. Vonku síce pršalo ale nebola nejaká zima, tak som si nič viac nebrala. Došla som dole, kde mi Harry dal svoju peňaženku. Hneď po mne prišla Layla, pobozkala Zayna, vzala kľúče od auta a s úškrnom sa spýtala:

„Čo vy traja budete robiť celý deň?"

„Hmm...Možno pôjdeme do baru alebo uvidíme." povedal Niall. Nasadli sme do auta a vyrazili sme.

„Toto je najväčšie nákupné centrum v Galway!" nadšene povedala Layla.

„Dúfam, že Harry ti dal dosť peňazí, keďže ideš nakupovať so mnou." zasmiala sa a zaparkovala. Nákupné centrum bolo obrovské a celé presklenené. Rýchlo sme vbehli dnu ale aj tak sme boli celé mokré od dažďa. Celé hodiny sme len nakupovali. Som strašne šťastná, že konečne mám kamarátku. Možno predsa len ten únos má výhody. Ako obed sme si dali pizzu. Skončili sme o tretej. Všetky tašky sme hodili do kufra a vrátili sme sa naspäť. Dom bol síce prázdny ale našťastie nám Niall dal kľúče.

„Určite prídu spitý jak..." povedala som.

„O tom niet pochýb!" zasmiali sme sa a vliekli sme všetky tie tašky hore schodmi. Unavené sme si ľahli na gauč, zapli sme telku a rozprávali sme sa. O siedmej sa konečne dovalili. Držali sa za ramena a spievali. Išlo im to celkom dobre aj keď boli spitý jak delo. Zayn hneď vzal Laylu na ruky a odišiel s ňou do spálne.

„Vidím, že dnes zase nezaspíme!" povedal Niall a zatackal sa tak, že sa musel oprieť o stôl. Nakoniec naňho vyliezol. Vyzliekol si tričko a začal ním krútiť nad hlavou. K tomu začal spievať nejakú írsku pieseň. Harry sa k nemu pridal a obaja začali tancovať na stole. Pozorovala som ich ale začala som pociťovať únavu.

„Dobrú noc!" zaželala som.

„Dobrú Sophie!" odpovedali jednohlasne a začali ďalej spievať. Až keď som vyšla schodami hore, počula som ako konečne skočili dole, alebo sa zrýpali dole, to netuším. Vkročila som do izby a zvalila som sa na posteľ. Tí dvaja konečne dospievali a tak som mohla zaspať.

„Sophie! Spíš?" bola som v akomsi spánkovom tranze, tak som to nevnímala, len som sa otočila na druhú stranu.

„Sophie! Spíš?" zopakoval druhýkrát ale tento krát som sa už vzbudila.

„Už nie! Čo chceš?" naštvane som povedala a pozrela som sa na Harryho. Neodpovedal. Ľahla som si naspäť do postele.

„Sophie! Už spíš?" zase sa spýtal ale to už som ho chcela zabiť. Zasa som sa posadila.

„Čo je?"

„Ale nič. Ja len, že..." nedopovedal.

„Čo?" povedala som už miernym tónom.

„Môžem spať pri tebe?" spýtal sa, pričom mi pripomínal stratené šteňa.

„Harry, prosím ťa spíš tu každú noc. Tak už sa ma nepýtaj hlúpe otázky a choď spať!" ľahla som si a prikryla sa perinou. Ani sa nepohol. Stále len sedel na posteli pri mojich nohách a pozeral na mňa. Prevrátila som očami a vstala som.

„Postav sa!" chytila som ho za ruky na čo vstal z postele. Obišli sme posteľ k jeho strane.

„Sadni si!" cítila som sa, akoby som dávala povely psovi, ale na nič iné nereagoval. Sadol si a vtom som si všimla, že je obutý, a neviem prečo, ale bol celý oliaty pivom.

„Bože, to koľko toho vypili" pýtala som sa pričom som mu vyzúvala topánky. Vyzliekla som mu tričko aj rifle a hodila som ich do vane. Keď som sa vrátila do izby, Harry už spal. Ešte som ho prikryla a konečne som si ľahla. Okamžite som zaspala.

No lásky moje, je tu nová časť. Dúfam, že sa vám bude páčiť a, že sa pri nej aj pobavíte. Svoj názor a pocity z príbehu napíšte do komentára. Dúfam, že mi dáte aj hlas. Ďakujem!

WHY ME?Where stories live. Discover now