/Valka/
Sok mindenről nem is gondolnánk, mekkora kihatással lesz a további életünkre. Így voltam én a mai nappal is. Egy átlagos reggelnek indult, akár az összes többi...
Szokásomhoz híven a nap első sugarára keltem, és azonnal kipattantam az ágyból. Óvatosan — hogy a szüleimet fel ne ébresszem — lelopakodtam a lépcsőn, és kisurrantam a házból.
Mély lélegzetet vettem, teleszívtam a tüdőmet friss levegővel, és futásnak eredtem. Meg sem álltam az erdőig. Ott, a rengeteg közepén van az én kis búvóhelyem. Ha csöndre és magányra vágyom, csak kiruccanok ide. Hogy mi is ez a hely pontosan? A legmagasabb fenyő.Ez a kedvenc fám. Tényleg hatalmasra nőtt, több száz éves lehet már. A földfelszínről nem lehet látni a tetejét — mondjuk, ennek az is lehet az oka, hogy elég sűrű ez a fenyőerdő, viszonylag szorosan állnak benne a fák. Amikor felmászom, a lombkoronaszint fölé kerülök, mivel az én szeretett fenyőm pár méterrel túlnyúlik a többin. Ilyenkor úgy érzem, mintha a levegőben lennék, akár a sárkányok. Ez az én birodalmam. Minden reggel ellátogatok ide, és felmászom a fa tetejére, hogy innen nézzem a napfelkeltét. Csodálatos látvány.
Az erdőbe szoktam elvonulni a falu elől is, ha már nagyon idegesítenek — vagy éppen én őket. Persze szeretek Hibbant-szigeten élni, csak hát... mondjuk úgy, okozok olykor kisebb-nagyobb problémákat az itt élőknek. Na, jó, mit szépítsek? Általában inkább óriási katasztrófát. Nem arról van szó, nem akarok én bajt, de valahogyan mégis krónikus szerencsétlenségben szenvedek.
Nem is a külsőmmel lenne baj — bár abban sem igen hasonlítok a többiekre. A vikingek nagy része tagbaszakadt, nagydarab, húsos ember, vagy legalábbis izmos. Ezzel szemben én... hát, azt azért nem mondanám, hogy csont és bőr vagyok, mert ez így nem teljesen igaz — mindenesetre elég vékonyka termettel áldott meg az ég, és túl sok izommal sem büszkélkedhetek. Lány létemre ez nem nagy gond, bár megjegyzem, nálunk, vikingeknél a legtöbb nő is elég testes. Viszont ez a legkevesebb probléma velem.
Még csak tíz éves vagyok, de az elmúlt években már több balesetet tudhatok magam mögött, mint az egész falu együttvéve. Valahogy tehetségesen képes vagyok elrontani a dolgokat. Folyton megyek valahová, és sosem ott vagyok, ahol lennem kéne.
Talán mondanom sem kell, hogy sárkánytámadáskor nem látnak szívesen a falu utcáin. A felnőttek ilyenkor mindig rám szólnak, hogy ne lábatlankodjak idekint, menjek haza. Nekem tényleg fogalmam sincs, hogy mit csinálok rosszul. Egyszerűen mindig bekövetkezik a környezetemben a katasztrófa. Talán ezért sincs túl sok barátom. Az időm nagy részét egyedül töltöm, szinte csak enni és aludni járok a faluba, vagy ha valami fontos esemény van, netán ünnepség.Mondjuk előfordul, hogy ezeken sem jelenek meg. Én képes vagyok puszta balszerencséből még az ünnepi tortát is a levegőbe repíteni, csak hogy azután a törzsfő, Sergiolus Haddock szakállán kössön ki — volt már rá példa. Nem tudom hogy történhetett, de sikerült megbotlanom a saját lábamban. Tapsot nekem. A főnök persze ezután igen dühösen nézett rám, én pedig szégyenemben legszívesebben elsüllyedtem volna. Olyan picire összehúztam magamat, amennyire csak lehetett, és megsemmisülve elsunnyogtam a helyszínről.
ESTÁS LEYENDO
Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfiction
FanficHibbant-szigeten nem volt mindig béke a vikingek és a sárkányok között - ahogyan Pléhpofa sem volt mindig „Termetes", és Valka sem volt mindig Haddock. Hogyan kezdődött hát minden? Honnan indultak, miként ismerkedtek meg Hablaty szülei? Milyen probl...