22. 》Bonyodalmak a tengeren《

241 18 38
                                    

/Valka/

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

/Valka/

— Maga bolond! — kelt ki magából Nissa. Úgy festett, mint aki menten felrobban. Megbotránkozott tekintettel és merev grimaszba torzult, haragvörös arccal meredt a Kalózkirályra. Metsző pillantását mélyen a férfi szemébe fúrta, mintha így akarná felnyársalni őt. Ha szemmel ölni lehetne, bizonyára sikerült volna neki.

Ratt Darlig szenvtelen ábrázattal, szó nélkül figyelte legjobb barátnőm dühkitörését.

— Nissa, Odinra kérlek, ne húzd fel magad — próbálta nyugtatni Alvin.

— Ne húzzam fel magam? Ne húzzam fel magam?! Igazad van, végül is, mi okom lenne rá? — színlelt töprengést Nissa. — Hoppá, megvan! Ez az elmebeteg — bökött indulatosan a kalózra — kitalálta, hogy minden áron meg kell szereznünk a Sárkányok Kincsét, és most azt tervezi, hogy ehhez a sárkányfészekhez megyünk. Szó sem lehet róla!

— Egyezséget kötöttünk — emlékeztette Ratt Darlig.

— Köpök az egyezségre! Olyasmiről nem volt szó, hogy kockáztatnunk kell az életünket.

— A kincskeresés sohasem veszélytelen, gondolhattál volna erre. Ennél okosabbnak hittelek. Akárhogy is, már nem léphettek vissza.

— Csak figyeljen! — morogta megvetően a lány, és kivonta a kardját.

— Csillapodj, Nissa! Tedd el azt a kardot, semmi szükség erre — kérlelte Alvin, de szavai süket fülekre találtak.

— Úgy! Szóval folytatni akarod a harcunkat, Haddock kisasszony — méregette szórakozottan a Kalózkirály, és ő is kivonta kétélű pengéjét. — Be kell vallanom, élvezet ilyen ellenféllel vívni, mint kegyed, ugyanakkor, ezt az egészet nyugodt körülmények között, kulturált emberek módjára is intézhetnénk. Beszéljük meg a dolgot.

— Nem beszélünk meg semmit! — rohant neki forrófejű barátnőm.

Fém csattant fémen. Ratt Darlig könnyűszerrel kivédte a szúrást.

— Márpedig mindnyájan meg fogtok hallgatni — közölte a kalóz két kardcsapás között. — Meggyőződésem, hogy a Sárkányok Kincsét a lehető legbiztosabb helyen őrzik a bestiák. Mi más lehetne ez, mint a sárkányfészek?

Meggyőződése... — ismételte gúnyosan Nissa, miközben folyamatos vágásokkal ostromolta a Kalózkirályt. — És mégis hogy akarja megtalálni, maga nagyokos? Hahó, ez az a sárkányfészek, amit a vikingek ősidők óta keresnek.

— Majd ő megtalálja — biccentett felém Ratt Darlig.

— Ha így is lenne, nem hagyom, hogy életveszélybe sodorja a legjobb barátnőmet. Mégis mit vár, hogy majd mindenféle gond nélkül, vígan besétálunk a sárkányfészekbe? Meg van maga húzatva!

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon