20. 》Rémálomra ébredés《

250 16 25
                                    

/Valka/

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

/Valka/

Amikor kinyitottam a szemem, azon kaptam magam, hogy egy puha, kényelmes ágyon fekszem. Erőtlenül elfordítottam a fejem, és tekintetemmel körbepásztáztam a szobát, ahová kerültem.

Azonnal megállapítottam, hogy nem otthon vagyok — a helyiség egyáltalán nem hasonlított Gothi házához. A szobában az ágyon kívül egy szekrény és egy íróasztal állt, minden ízléses stílusban elrendezve. Hol lehetek? — ez az egyetlen kérdés motoszkált a fejemben, és nem hagyott nyugodni. Ki kellett derítenem.

Nagy nehezen feltápászkodtam, de a következő pillanatban a lábaim megbillentek, én pedig nekiestem a szoba falának. Éles fájdalom hasított a bal alkalomba. Ijedten odakaptam, és óvatosan feltűrtem a ruhám ujját. Arcom grimaszba torzult a látványtól.

A bőrömön hosszú, mély vágás éktelenkedett. Bár a seb már gyógyulni látszott, még mindig tompán lüktetett. Mióta lehet ott? És hol szerezhettem? — töprengtem. Aztán felvillantak az agyamban a legutóbbi emlékképek: Alvin... Bélhangos... A titánszárnyú szörnyennagy rémség... A szikla... Hát, persze. Bizonyára megsérültem és eszméletemet vesztettem. De miért nem vittek Gothihoz? Talán a sárkány végzett Bélhangossal? Nem, az nem lehet. Ha ez így lenne, sohasem bocsátanék meg magamnak. Hiszen ő csak engem védett. És Alvinnal mi történhetett? Meg a többiekkel? Vajon mindenki jól van? Vagy... lehetséges, hogy én haltam meg? Meg kell tudnom.

Erőt vettem magamon, és ismét álló helyzetbe tornáztam magam. Némi egyensúlyozás után sikerült stabilan megmaradnom a két lábamon. Feltűnt, hogy a padló ide-oda ringatózik. Vajon csak én vagyok olyan állapotban, hogy hallucinálok, vagy valami más az oka ennek a furcsa, egyenletes mozgásnak, ami valamiért mégis ismerős? Csak nem...?

Amint kinyitottam az szobám ajtaját, megkaptam a választ. Sejtésem beigazolódott, ugyanis egy hajón találtam magam. A jármű vadonatúj, csodaszép világosbarna fából készült.

Tekintetem az árbocra emeltem, ahol vakítóan fehér vitorlát pillantottam meg. Lágyan végighúztam a tenyeremet a kabin ajtaján. Éreztem a fa gondosan csiszolt, sima tapintását. Bizonyára frissen lakkozták.

Tettem pár tétova lépést, hogy jobban belássam a fedélzetet. A hajó átlagos méretűnek, ám annál gyorsabbnak tűnt, keskeny szélessége és karcsú, hosszúkás kialakítása miatt. Könnyedén szelte az óceán habjait. Közel s távol nem láttam egyetlen szigetet sem. Teljesen tanácstalanul, kábán forgolódtam és bámészkodtam. A fedélzeten csak néhány matróz lézengett. Amikor az egyikük észrevett, elejtette a kezében tartott vödröt, és annak tartalma — történetesen egy nagy adag sózott hal — a földön landolt.

— Segíthetek? — léptem hozzá kedvesen.

— É-én... nekem... szólnom kell... — dadogta a matróz, és elszaladt.

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin