29. 》Legendák《

169 14 28
                                    

/Pléhpofa/

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

/Pléhpofa/

Pillanatok alatt pengeéles fegyverek arzenálja szegeződött a Kalózkirályra.

— Ugyan, erre semmi szükség — emelte fel a kezét.

— Ha jól emlékszem — lépdeltem hozzá fenyegetően —, egyszer régen azt mondtam neked, meg ne lássalak Hibbant-sziget közelében, különben nagyon megjárod. Márpedig jól emlékszem — hidd el, ilyen téren sosem csal a memóriám.

— Békés szándékkal jöttem — védekezett Ratt Darlig.

Ebben a pillanatban apám lépett a nagycsarnokba.

— Hahó, fiatalok, lassan ideje lenne takarí... Ez meg mit keres itt?! — vette észre a kalózt, és abban a minutumban fejszét nyomott a torkának.

— Csak hallgassatok meg — kérte Ratt Darlig.

Valka lépett mellém, és megsimította a karomat.

— Legyen. Hallgassuk meg.

— Mi mondanivalója lehet még számunkra azok után, amiket velünk tett régen!? — fordultam a feleségemhez, de azért még vetettem egy szúrós oldalpillantást a Kalózkirályra.

— Kérlek! — könyörgött Valka. — Nincs szükségünk vérontásra az esküvőnkön, bőven elég volt az áldozati sárkányé!

Mordultam egyet.

— Jó... Szerencséd van, Darlig, hogy épp egy ilyen jeles napon álltál elénk — néztem a kalózra. — Habár, csak a te részedről szerencse, számunkra pocsék az időzítés. Ám legyen, ha igazat beszélsz, a vendégünk vagy. De figyelmeztetlek, egy rossz mozdulat, és halott vagy.

— Igazságos feltételek — biccentett a kalóz, már amennyire apám fejszéjétől meg tudta mozdítani a fejét.

— Most már leeresztheted a fegyvert, apa — szóltam rá.

Apám kelletlenül engedelmeskedett, de egy percre sem vette le a tekintetét a jövevényről, és miközben mind a tűz köré telepedtünk, az ölébe fektette a fejszéjét, és élezni kezdte a nála lévő fenőkővel.

— Nos... — köszörülte meg a torkát a kalóz, miután mindenki visszaült a helyére, és minden szem rá szegeződött. — Először is, engedjétek meg, hogy gratuláljak — biccentett felénk Valkával, és elégedett vigyorra húzta a száját. — Tudtam, hogy ti ketten egyszer még összeházasodtok.

— Kímélj meg a felesleges udvariaskodástól, Darlig, és térj a lényegre — türelmetlenkedtem.

— Máris... Azért jöttem, mert az utóbbi években hallottam egy tengerészlegendáról...

— Micsoda? — háborodtam fel. — Képes voltál emiatt utazni idáig?!

— A legenda egybevág a Sárkányok Kincsének jóslatával! — kardoskodik a kalóz.

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora