7. 》Balhé a köbön《

292 23 27
                                    

/Valka/

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

/Valka/

— Nem!

— De Valka!

— Szó sem lehet róla!

— Márpedig igenis ott leszel!

— Kizárt dolog! — toppantottam dühösen.

Az elmúlt percekben apámmal veszekedtem.

— Kislányom, muszáj részt venned rajta! — ragadta meg a vállam, de leráztam magamról a kezét. — Kötelességed képviselni a családunkat. Az istenekre, viking vagy! — sóhajtott tehetetlen dühvel.

— Nem, nem és nem! — toporzékoltam. — Utoljára mondom, nem megyek el a kiképzésre! Ne is álmodjatok róla! — jelentettem ki karba tett kézzel. Összepréseltem az ajkaimat, és gyilkos pillantást küldtem a szüleim felé.

— Kérlek, Valka, gondold át — kérte szelíden anyám. — Ez hatalmas lehetőség lenne, hogy bizonyíts, hogy megmutasd a világnak, mit tudsz! — szónokolt lelkesen.

— Mit tudok? Hogy mit tudok?! — kacagtam hisztérikusan. — Fegyverhasználatból egyedül az íjászatban jeleskedem, valamint a tőrrel tudok még bánni. Minden másban ügyetlen vagyok. Még ha akarnék, se tudnék megölni egy sárkányt ilyen képességekkel!

— Bele fogsz jönni — biztatott anyám —, csak rá kell érezned. Én tudom, érzem, hogy igenis van tehetséged!

— Például a katasztrófa okozásához? — szóltam közbe. — Sokra megyek vele — horkantottam maró gúnnyal.

— Kérlek, kicsim, a kedvünkért! — nézett rám könyörgően apám.

Ne már! Utáltam, amikor ezt csinálta — mindig lelkiismeretfurdalásom lett tőle. De most nem engedhettem. Határozottnak kellett maradnom.

— Nem — közöltem szárazon. — És a világon senki sem kényszeríthet rá!

Mérgesen kirontottam a házból, és becsaptam magam mögött az ajtót. Egyenesen az erdő felé rohantam, ám végül mégis inkább irányt váltottam. Egyelőre nem akartam, hogy bárki is rám találjon — márpedig Pléhpofa és Nissa tudott az erdőbéli búvóhelyemről, tehát oda nem mehettem. Biztos voltam benne, hogyha híre megy a szökésemnek, előbb-utóbb utánam jönnek majd, és a fenyőmnél fognak keresni először. Tudtam, hogyha rám találnának, ők is megpróbálnának rábeszélni a kiképzésre — ezt pedig nem szerettem volna.

Szörnyű érzés volt összeveszni a szüleimmel, ám elhatároztam, hogy ebben az ügyben mindenképp kiállok magamért. Úgy terveztem, eltűnök pár napra, hogy kiszellőztessem a fejem — addig is távol maradok mindenkitől.

Gondolataimba merülve lépkedtem. Lábaim a tenger irányába vittek. Sétáltam egy kicsit a parton, s közben eltöprengtem, hová is mehetnék. Csak találok valahol búvóhelyet.

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora