26. 》Most és mindig《

238 16 37
                                    

/Pléhpofa/

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

/Pléhpofa/

Mivel nem fűlött a fogam ahhoz, amit apám a táncmulatságon elvárt tőlem, szándékosan húztam-halasztottam a készülődést. Ennek az lett az eredménye, hogy az utolsók között érkeztem a nagycsarnokba. A zenészek már javában húzták a talpalávalót, mindenki ropta a parketten, vagy éppen az asztaloknál iszogatott, nevetgélt, szkanderezett. Rögtön kiszúrtam Valkát, aki az egyik asztalnál épp Modorgócot nyomta le. A többiek, akik körülöttük drukkoltak, örömujjongásban törtek ki.

Megindultam feléjük, hogy csatlakozzak a társasághoz, de apám elkapott út közben.

- Pléhpofa! - karolta át a vállam. Szabad kezében söröskorsót tartott. - Hol maradtál? Égen-földön kerestünk! Beszéltem a Bőszökkel - halkította le a hangját. - Puhatolóztam Lithopnál, és az alapján, amit megtudtam, nem lenne ellenére, ha összebarátkoznál a lányával.

- Amethysttel?

- Persze - bólintott apám. - Egyértelműen ő a legérdemesebb menyasszonyjelölt. Vagy talán nem tetszik?

- Csinos lány, efelől semmi kétség, de most nem ez a lényeg! Azt ígérted, ez csak egy lehetőség, nem kell feltétlen élnem vele, de te már mennyasszonyjelöltekről beszélsz, és a lánykérést szervezed! - gurultam dühbe. - Hát köszönöm szépen, de huszonnégy éves vagyok, magam is megoldom az életem dolgait, nincs szükségem arra, hogy te irányítsd helyettem! Mit szólna ehhez anya?

Apám már nyitotta a száját, hogy visszavágjon, de hirtelen valaki megköszörülte a torkát mellettünk.

- Bocsánat, nem akarok zavarni... - szólalt meg egy szelíd hang.

Amethyst volt az. A lilás szemű, fényes barna hajú lány a már tőle megszokott, finom úrhölgyi öltözékében tündökölt.

- Ugyan, hercegnő, kegyed a legkevésbé se zavar minket - kedélyeskedett apám. - Pléhpofa már épp oda akart menni hozzád...

Csúnyán néztem rá.

- Táncolunk? - kérdezte a lány. Meg se várva a válaszom, karon ragadott, és a tánctérre húzott. Hátranézve még épp elkaptam apám önelégült pillantását. - Beszélni szerettem volna veled - közölte Amethyst, miközben táncba kezdtünk. - Gondolom, te is észrevetted, hogy apáink nagyon azt akarják, hogy egybekeljünk.

- Igen, de... sajnálom, hercegnő, ez az érdekházasságosdi nekem nem fog menni - feleltem őszintén. - Ne érts félre, rendes lánynak tűnsz, de... apám nem tudja, hogy én... nos, hogy szerelmes vagyok valaki másba.

- A hosszú hajú lány az, igaz? - Amethyst Valkára sandított, aki épp minket figyelt. - A barna fonatos, aki olyan furcsa arckifejezéssel néz ránk.

Elkerekedett a szemem.

- Honnan...?

- Figyeltelek, amióta itt vagyunk. Apám egész utazás alatt azzal rágta a fülem, hogy ismerjelek meg, hátha lesz belőle valami. Kifejezetten ezért hozott magával.

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora