/Pléhpofa/
Szemben álltam a rettenetes fenevaddal, magával a megtestesült tűzzel: a szörnyennagy rémséggel. Fenyegetően morgott rám.
— Táncoljunk hát... — sziszegtem összeszorított fogakkal. Jól tudta ő is és én is: itt ma az egyikünk meghal.
— Ne! — hallottam egy kétségbeesett kiáltást a hátam mögül. A hang irányába fordítottam a fejem — és leesett az állam.
Az aréna kapujában egy barna hajú lány állt. Na, erre nem számítottam. Kinyitotta? De miért? Most akkor, pontosan mi a fészkes fene folyik itt? Egyáltalán, mit képzel magáról, hogy csak úgy besétál ide? Mit művel? Köpni-nyelni nem tudtam a döbbenettől.
Úgy látszik, a sárkány is meglepődött, mert egyelőre nem támadott, csak érdeklődve fixírozta a kapuban álló lányt. Bizonyára nem értette, miért jelent meg itt még egy ember. Hát, én sem.
— Mégis mit jelentsen ez? — háborgott apám, és felemelkedett törzsfői székéből.
— Ne öld meg a sárkányt, kérlek! — rimánkodott a lány, és közelebb sétált. — Ez így nem igazságos! Még védekezni sem tud, esélye sincs, hogy elrepüljön! — magyarázta.
— Még hogy nem tud védekezni? — nevettem hitetlenkedve. — Ez egy vérengző fenevad!
— Egyáltalán nem ugyanolyan, mintha odakint győznéd le! — kiabálta. — Ez így csalás, még csak nem is menekülhet! Ők nem olyan rosszak, mint mindenki hiszi. Nem kellene megölnünk őket, más utat is választhatnánk!
— Megkérdőjelezed a tevékenységünket? — mennydörögte apám, és kardjával rávágott az aréna falára.
A sárkány, aki eddig csak ide-oda kapkodta a fejét a veszekedésre, most megvadult, és ismét tűzbe borította magát, majd üldözőbe vett. Időközben valamelyik eszement viking újra becsukta a kaput, hogy a sárkány ne mehessen ki — de arra már nem gondolt, hogy mi lesz ezzel a kamaszlánnyal, aki nemhogy fegyvert forgatni nem tud, de ránézésre még egy kalapácsot se bír el.
— Ajaj... — motyogta maga elé, és ő is futni kezdett.
— Vedd el az egyik pajzsot! — kiáltottam rá.
Megfogadta a tanácsomat, de még két kézzel is épphogy csak meg bírta tartani. Úgy tudtam...
Eközben én harcba szálltam a bestiával, ütöttem-vágtam a pöröllyel, ahol csak értem. A rusnya dögnek egy ízben majdnem sikerült odapörkölnie nekem — ám velem emberére akadt. Jó kiképzést kaptam, nem féltettem magam. A lány miatt már jobban aggódtam.
— Ne csak állj ott, mozogj is, úgy nehezebb elkapnia! — förmedtem rá, amikor egy ízben majdnem nekiütköztem. — Egyáltalán, ki vagy te?
YOU ARE READING
Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfiction
FanfictionHibbant-szigeten nem volt mindig béke a vikingek és a sárkányok között - ahogyan Pléhpofa sem volt mindig „Termetes", és Valka sem volt mindig Haddock. Hogyan kezdődött hát minden? Honnan indultak, miként ismerkedtek meg Hablaty szülei? Milyen probl...