14. 》Önmegtartó erő《

271 24 28
                                    

/Valka/

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

/Valka/

Elérkezett az utolsó előtti próba. A mai napon a három legügyesebb újonc, Susan, James és Nissa mérték össze az erejüket.

Ilyen még a legidősebbek emlékei szerint sem fordult elő soha. A kiképzés végén rendszerint ketten maradtak versenyben, hogy megküzdhessenek a szörnyennagy rémség megölésének jogáért. Most azonban Bélhangos nem tudott dönteni, mert Nissa, Susan és James egyaránt bravúrosan teljesítettek — így mindhárman megkapták az esélyt.

— Srácok, drukkolunk nektek — öleltem meg Susant és Jamest az aréna előtt. Nissát meg sem próbáltam — tudtam, hogy nem venné jó néven. A Haddock-lány tőlünk félrefordulva ácsorgott, és tüntetően az eget kémlelte.

— Sok sikert! — veregette meg a vállukat Martha.

— Csapjatok oda! — biztatta őket Theofil.

Nissa továbbra is levegőnek nézte a csapatot, holott elvileg ő is közénk tartozott — még ha mostanság nem is lógott velünk. Az érzéketlen viselkedésétől felment bennem a pumpa. Gondoltam, megpróbálkozom még egyszer. Megköszörültem a torkom, és jó hangosan — hogy Nissa is hallja — így szóltam.

— Bárki nyerjen is, mi mindhármótokra büszkék vagyunk. Eljutottatok idáig — már ez is nagyon nagy dolog.

— Köszönjük — eresztett meg felém egy hálás mosolyt Susan. Látszott rajta, hogy gyomorgörccsel küszköd. James csak kurtán biccentett, és szintén ránk villantott egy ideges vigyort. Ő is nagyon izgult már.

Nissa csak horkantott egyet.

— Netán valami bajod van? — szegeztem neki a kérdést.

— Á, semmi... — legyintett, továbbra is kerülve a tekintetemet.

— Jó, akkor viselkedj így — hagytam rá. — De ezzel nem segítesz magadon.

— Milyen bölcs szavak — jegyezte meg epésen. Végre felém fordult.

— Miért vagy ilyen, Nissa? Miért taszítasz el magadtól mindenkit?

Tehetetlen dühömben egy könnycsepp buggyant ki a szememből. Nem akartam végleg elveszíteni a legjobb barátnőmet. Vissza szerettem volna kapni a régi Nissát.

— Hagyj békén, oké? — fortyant fel. — Nekem senki ne akarjon segíteni — nincs szükségem rá! Megoldom én a gondjaimat egyedül is, a ti fejetek csak ne fájjon miattam! Mindenki akadjon le rólam végre!

Szegény Martha, Theo és James csak tátott szájjal kapkodták a fejüket közöttünk.

— Ó, igen? — tettem csípőre a kezem. A szemem villámokat szórt. — Tudod mit? Borzasztóan önző vagy! Csak a saját problémáiddal meg az összetört lelki világoddal vagy elfoglalva, miközben a barátaidnak szükségük lenne rád — ahogyan neked is rájuk!

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora