10. 》Csata a szurdoknál《

254 22 99
                                    

/Pléhpofa/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/Pléhpofa/

Amikor lehorgonyoztunk a kalózhajó mellett, meglepve láttuk, hogy teljesen üres.

— Hol lehetnek? — tátotta el a száját Luna.

— Hogy hol? Hát, a szigeten — válaszolta Theofil.

— Jó, odáig én is eljutottam... — dünnyögte a lány. — De még egy őrszemet se hagytak hátra?

— Ez bizony nagy felelőtlenségre vall — csóválta a fejét a húgom.

— Vagy csak nem volt idejük ezzel foglalkozni, mert lekötötte őket valami más — érvelt logikusan Susan.

— Azt mondod, hogy... — rémültem meg.

Val — fejezte be a gondolatmenetet Nissa.

Kezdtünk egyre jobban aggódni.

— Mit csinálhatnak vele? — tette fel a kérdést Martha.

— És hol lehet? — tanakodott Helena.

— Hé, srácok! Mi lenne, ha megnéznénk a kalózhajón? — vetette fel az ötletet Modorgóc.

— Ugyan már! Miért hagyták volna hátra? — kételkedett Alvin, teljesen jogosan.

— Ki tudja? Nem vagyok kalóz, hogy ismerjem az észjárásukat — vont vállat a fiú.

— Pedig Modorgóc most nem is mond hülyeséget... — gondolkoztam el.

— Köszönöm. Látjátok? — húzta ki magát az említett. — Várj... — akadt fenn valamin. — Mégis mi az, hogy „most"? Mert tán máskor igen? Kikérem magamnak, mikor mondok én hülyeséget?

— Hááát... — kezdte Susan.

— Igazából... — fűzte tovább a szót Martha.

— Jó, inkább ne válaszoljatok! — legyintett durcásan Modorgóc.

A két lány felkacagott, és győzedelmesen pacsiztak.

— Én a magam részéről szívesen felderíteném a kalózhajót — ajánlkozott Bélhangos.

— Rendben van — egyeztem bele —, de vigyél magaddal még két embert.

— Bruno, Modorgóc, ti velem jöttök — mutatott rájuk Bélhangos.

— Én miért? — nyöszörgött Bruno.

— Mert önként és dalolva jelentkeztél a megtisztelő feladatra — felelte kajánul a kovács.

— Igen? Valahogy nem emlékszem... — dünnyögte szarkasztikusan a nagydarab, szőke hajú fiú.

— És azért, mert én azt mondtam — tette hozzá Bélhangos.

Bruno szemlátomást úgy döntött, inkább nem ellenkezik vele.

— És még mielőtt megkérdeznétek — fűzte tovább a szót Bélhangos —, Modorgóc pedig azért jön, mert az ő ötlete volt. Így mindenkinek megfelel?

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionWhere stories live. Discover now