5. 》Harcedzés kezdőknek《

332 28 30
                                    

/Pléhpofa/

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

/Pléhpofa/

Egy szép, napsütéses reggelen ismerős hangra keltem. Túlságosan ismerősre...

— Ébresztő, bátyó! — harsogta a fülembe Nissa.

Azonnal kipattant a szemem. Húgom elégedetten vigyorgott a képembe.

— Mi a ménkű...? Odin szakállára, Nissa, ne ordíts már! Megsüketülök — húztam a fejemre a takarót.

— Én próbáltalak kíméletesen felébreszteni — szabadkozott nevetve —, de hiába szólongattalak, bökdöstelek vagy rázogattalak, nem reagáltál — így hát kénytelen voltam más módszerekhez folyamodni. Ha ez se vált volna be, a következő lépés már az lett volna, hogy lelocsollak egy vödör vízzel — csicseregte. — Egyébként, tudsz róla, hogy úgy horkolsz, mint egy fészekaljnyi sárkány?

Gyilkos tekintettel kukkantottam ki a takaró alól, és hozzávágtam a párnámat, de ő még idejében félrehajolt.

— Nissa... mégis mi a búbánatos Thorért kellett ilyen korán felkeltened? — morgolódtam, és fejemet a párnámba fúrtam... volna, ha ott lett volna. — Lennél szíves visszaadni a párnámat?

— Tessék — nyújtotta át mosolyogva. — De hé, ne aludj vissza! Tudod, hogy ma van a nagy nap! — ugrándozott.

— Neked minden nap nagy... — dünnyögtem unottan.

— Ajj, ne már! Megígérted, Pléhpofa! — nézett rám bociszemekkel.

Már értettem, miért pattog így. Azt ígértem, hogy ma segítek neki gyakorolni a különböző fegyverek használatát — jobban mondva, megtanítom, hogyan kell velük rendesen bánni, mert Nissa még eléggé alapszinten járt a harci ismeretekben. Kettőnk közül ő a fiatalabb és a lány, ezért apánk nem kezdte olyan korán edzeni, mint engem. Mivel azonban nálunk, vikingeknél a nők is harcolnak, elvárja majd tőle, hogy öt év múlva, a kiképzésen jól teljesítsen.

Ebben a pillanatban nyílt az ajtó, és apánk lépett be.

— Mi ez a ricsaj? — kérdezte.

— Pléhpofa megígérte, hogy ma segít nekem gyakorolni a harcot, és megyünk mindjárt az arénába, csak fel kellene kelnie. De én úgy várom már, annyira jó lesz! — hadarta a húgom egy szuszra, levegővétel nélkül. Irigylem, hogy ennyi energiája van már kora reggel. Teljesen felpörgött — bár, ha jobban belegondolok, ő mindig ilyen.

— Valóban? — hökkent meg apánk. — Ez igazán remek. Figyelemre méltó, hogy segítesz a húgodnak, fiam — mondta nekem. — Te pedig ügyes légy! — borzolta meg szeretetteljesen Nissa haját. — Nos, nekem mennem kell, várnak a főnöki teendők. Később talán még összefutunk a faluban.

— Szia, apa! — ölelte meg a húgom.

— Szervusz, kislányom. Szia, fiam — köszönt el tőlünk, és kisétált az ajtón.

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz