6. 》Az egyezség《

306 25 16
                                    

/Valka/

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

/Valka/

Csaknem öt év telt el azóta, hogy megpróbáltam megakadályozni, hogy Pléhpofa megölje a szörnyennagy rémséget. Öt év, mióta kétheti takarítás során új barátokra tettem szert, s összeállt a nagy csapat.

Ez idő alatt sok minden történt. Bruno és Modorgóc részt vettek a kiképzésen, de egyikük sem nyerte el a jogot, hogy megölje a sárkányt. Finn Hofferson teljesített legjobban az újoncok közül, így a vének mellette döntöttek. Ő pedig elismerésre méltó harci teljesítményének köszönhetően kiérdemelte a ,,Vakmerő" jelzőt. Így most már mindenki Vakmerő Finn Hofferson néven emlegeti.

Én magát a sárkányölést nem néztem végig. Mindenki úgy gondolta, hogy jobb lesz így. Még a törzsfő, Sergiolus Haddock is külön megkért, hogy erre az időre maradjak a lehető legtávolabb az arénától, nehogy valami galibát csináljak — és valljuk be, nem alaptalanul aggódott emiatt. A falu továbbra is úgy ismer, mint ,,a lány, aki felfordulást okoz". Az évek során megint volt pár eset, ami miatt különösen ügyelnek arra, hogy sárkánytámadás idején ne tartózkodjak a falu utcáin. Van, ami nem változik. De most már legalább van sok jó barátom, akik kiállnak mellettem.

Nissával, Marthával, Theofillal, Jamesszel és Susannel töltök legtöbb időt — hiszen ők a velem egykorúak —, valamint Helena és Luna van még nagyon gyakran velünk. Ők ugyebár egy évvel fiatalabbak, de ez minket egyáltalán nem zavar. Sőt, Martha és Helena már sok-sok éve legjobb barátnők. Amikor az ideje engedi, Bruno is hozzánk csapódik — Modorgóc szintúgy. Bármilyen idegesítő és elviselhetetlen tud lenni a Jorgenson-fiú, mégiscsak jó ember, és mi elfogadjuk minden kellemetlen tulajdonságával együtt. Erről szól a barátság.

Persze Alvin, Pléhpofa és Bélhangos is a társaság oszlopos tagjai, ám nekik mostanában igen sok dolguk akad. Mivel a régi kovács életét vesztette egy sárkánytámadás során, helyét Bélhangosnak kellett átvennie — mindössze huszonhárom évesen. Immár ő a falu hivatalos kovácsa, nem meglepő hát, hogy ki sem lát a rengeteg munkából. Pléhpofára és Alvinra pedig az a fontos feladat hárul, hogy védjék a szigetet az esetleges sárkánytámadásoktól. Ez pedig egy sárkányoktól hemzsegő világban nem könnyű. Előfordulhat, hogy napközben is erre téved egy-két sárkány, de legtöbbször éjjel csapnak le a falura.

Én hasztalan próbálom győzködni az embereket arról, hogy békét is lehetne kötni velük, egyelőre senki sem hallgat rám. Még a legjobb barátnőm, Nissa sem hisz nekem, ő is úgy tartja, hogy a sárkányok veszélyes szörnyetegek. Na, nem azt mondom én, hogy nem veszélyesek — egy többtonnás, éles karmokkal és fogakkal rendelkező, tűzokádó lényre még a legnagyobb jóindulattal sem mondható, hogy veszélytelen... na, de hogy szörnyetegek lennének? Nem hiszem. Továbbra is biztos vagyok benne, hogy a portyáiknak oka van, és nem az ölés az elsődleges céljuk. Persze, ha valaki rájuk támad, nyilván védekeznek, és ezzel sérülést, vagy akár halált is okozhatnak az illetőnek — de könyörgöm, nem ezt tenné bárki, ha úgy érezné, veszélyben az élete?

Sárkányszív - Így neveld a sárkányodat fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora