Érdekességek

1.4K 75 63
                                    

Ha már visszakerült a sztori egy rég ígért kis írást hozok magáról a Festékfoltok keletkezéséről :D

Pár tény:
- 2015.10.17-2016.04.02 között készült, amit három javítás kísért 
Összesen: 5 hónap és 16 nap alatt íródott meg 

- 439 oldal hosszú (A5)

- 1 novella készült hozzá (hármat terveztem, de ennyi lett >.> ki tudja talan egyszer a többit is megírom)

- A könyv elkezdésekor csak annyit tudtam, hogy a balettról akarok írni. A legtöbb szereplő akkor lett kitalálva mikor először felbukkant a sztoriban. Csak az 5.fejezettől kezdtem el tervezni a cselekményt.

- A Fekete hattyú inspirálta. Konkrétan a megnézése után neki is ültem az első fejezet megírásának.

- A cselekmény úgy született meg, hogy leírtam az összes dolgot, amit már tudtam, hogy bele akarok rakni aztán csak sorrendbe raktam őket.

Mi lett volna ha...
- Eredetileg a sztori arról szólt volna, hogy Alexandre kétségbeesetten híres ballet táncossá akar válni, hogy a vér szerinti édesanyja felfigyeljen rá. Ebben a sztoriban a mostani anyukája csak a mostoha anyja lett volna, aki bármennyire is akar hozzá közel kerülni Alexandre elutasítja.
Ezt végül kiszedtem mert úgy gondolom nem kell mindenkinek tragikus múlt. Ezzel maga a történet is sokkal nyugisabb és pozitívabb lett. 

- Raphaelnek lett volna egy kutyája, Darius, de aztán rájöttem Raphael saját magát se tudja ellátni nem, hogy egy állatot.

- Nadine eredetileg csak az elején szerepelt volna a sztorinak. Végül mégis megtartottam, hogy legyen legalább egy barátja Alexnek.

- Veronique-nak lett volna egy öngyilkossági kísérlete a születésnapja után (miután Eliot és Yvonne összejönnek). De végül rájöttem Veronique nem az a fajta ember, aki ilyet tenne.

- Théo nagymamáját "véletlen" öltem meg. Jobb ötlet híján, hogy mi legyen a kezdő pontja Théo és Agathe kapcsolatának szétesésének.

- Théo nagymamájának a temetését ha jól emlékszem négyszer írtam meg mire elfogadhatónak találtam. Ez az egyetlen fejezet, amit teljesen át kellett az egész könyvből írnom.

- Raphael eredetileg soha nem jött volna vissza Spanyolországból. Vagy ha igen akkor meghalt volna az előadás felé tartva.
Szörnyen klisés lett volna ezért kiszedtem ezt is.

- Adoncia eredetileg Raphael nagynénje lett volna és családja se lett volna.

- A könyv felénél mire észbe kaptam shippelni kezdtem Veronique-ot és Nadine-t. Az egyik novella is arról szólt volna, hogy Veronique születésnapja után Nadine ott alszik és közel kerülnek egymáshoz de végül nem jönnek össze. (Miért szeretem ennyire a beteljesületlen szerelmet???)

- Raphaelnek hat öccse lett volna de nem jöttek volna ki jól a korok így egyet kidobtam. 

-Raphael az első cselekmény szerint megcsalta volna Alexandre-t egy nővel. A Lottival (Alex unokatestvére) való összefekvése is sokkal nagyobb port kavart volna.
De annyit változott a cselekmény,  hogy sokkal szerelmesebbek lettek egymásba mint elsőre akartam volna. De nem bánom :D

-Veronique neve megváltozott a 3. átdolgozásnál. A családneve Seong lett.

- A 3. átdolgozás fejezeteire fogom lecserélni a mostaniakat majd lassanként.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 27, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

FestékfoltokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang