παρτ 1

974 24 3
                                    

*Μπι μπι μπιπ* κάνει το ξυπνητήρι και το βαράω μπας και σταματήσει.

Σάρα- Ωχου! Έλεος πρωινιάτικα!

Μητέρα- Άντε Σάρα! Θα αργήσεις για την πρώτη μέρα στο σχολείο!

Σάρα- Κατεβαίνω σε λίγο
Με το "σε λίγο" εννοώ σε... 10 χρόνια;

..........

Ετοιμάστηκα, βάφτηκα και κατέβηκα να φάω πρωινό.

Πατέρας- Τι έξαλλο ντύσιμο είναι αυτό μικρή μου;

Σάρα- Μην αρχίζεις, δεν έχω όρεξη πρωί πρωί.

Τα νεύρα μου! Μια φορά να μην με κριτικάρει για το ντύσιμο μου, δεν γίνεται;!

Σάρα- Φεύγω, τα λέμε!
Γονείς- Τα λέμε χρυσό μου!

Ουφ! Πρώτη μέρα σχολείο, πρώτη μέρα στην τρίτη λυκείου και πρώτη μέρα βαρεμάρας. Οι ίδιοι βαρετοί και άθλιοι δάσκαλοι, τα ίδια εκνευριστηκά παιδιά και το μόνο που με κρατάει στην ζωή είναι οι φίλοι μου.

Με το που μπαίνω στο προαύλιο νιώθω μια παράξενη αύρα να με καταβάλει. Ουαου! Τι σου κάνει το σχολείο;! Τέτοιο λεξιλόγιο ούτε ο Αϊνστάιν δεν είχε!

???- Σάρα! Κοριτσάρα μου! Που ήσουν τόσες μέρες;!

Σάρα- Ε... Διακοπές;... Πας καλά παιδί μου; , Είναι η κολλητή μου, η Νικόλ.

Νικόλ- Ναι έχεις δίκιο. Δεν είχα τι άλλο να πω...

Σάρα- Για αυτό σ'αγαπώ!, λέω και της δίνω μια αγκαλιά.

............

Χτυπάει το κουδούνι και πάμε όλοι στις τάξεις. Την ώρα που πάω να περάσω στην τάξη, πέφτω πάνω σε κάποιον και μαντέψτε, ΕΠΕΣΑ ΚΑΤΩ!

ΤΗΝ ΤΎΧΗ ΜΟΥ ΔΗΛΑΔΉ!

Κάποιος- Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;!

Σάρα- Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!

Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω <<κόπανο>>.

Κόπανος- Σιγά που θα σε βοηθήσω! Θα πάθω κανένα καρκίνο έτσι και σε ακουμπήσω!

Σάρα- Α μάλιστα. Λυπάμαι τότε γιατί ξέρεις... Όταν έπεσα πάνω σου... Σε ακούμπησα...
Τον κοιτάω όλο ειρωνία και σηκώνομαι. Τινάζω τα ρούχα μου, σκουπίζω το χέρι μου πάνω του και του λέω.

Σάρα- Μην φοβάσαι, ο καρκίνος που μεταδίδω δεν είναι ραγδαίος. Προλαβαίνεις να ρίξεις κάτω κι άλλα κοριτσάκια

Τον χτυπάω στον ώμο και μπαίνω στην τάξη. Η μέρα μου δεν έχει πάει καλά μέχρι στιγμής. Τα νεύρα μου έπιασε αυτός ο ηλίθιος!

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now