παρτ 15

321 11 0
                                    

Ηλίας POV

Με τρελαίνει ώρες ώρες! Μου έρχεται να της μιλήσω με τα πιο σκληρά λόγια αλλά όταν αντικρίζω τα καφέ μάτια της σταματάω. Δεν θέλω να την πληγώσω. Αφού με έδιωξε από το δωμάτιο σημαίνει πως έχει νεύρα.
Μα Καλά, τι την νοιάζει με πια φιλιέμαι και με πια γαμ- συνπθσιαζομαι;! Είπα να γίνω λίγο ευγενικός.

Φιλάς ένα κορίτσι και κάτι έγινε! Τι κολλήματα είναι αυτά;! Δεν καταλαβαίνω τα κορίτσια! Τόσο κομπλεξικά!
Πάω στην Αγάπη.

Αγαπη- Άντε ρε αγαπούλα μου! Ποια ήταν αυτη;

Ηλιας- Τίποτα, μια φίλη μου.
Αν το καλοσκεφτείς είναι όντως λίγο περίεργο να λες τον άλλο φιλο και μετά να τον φιλάς. Στην προκειμένη περίπτωση κορίτσι.

Αγαπη- Ωραία αλλά όχι πολλά πολλά μαζί της γιατί δεν τα μασάω κάτι τέτοια!

Όχι και Αυτή!

Ηλιας- Τι φάση περνάτε εσείς τα κοριτσια;! Με όποια θέλω θα είμαι και ότι θέλω θα της κάνω! Και μάλιστα με ΌΣΕΣ κοπέλες Θέλω!

Με κοιτάει με ένα ύφος... Λες και λέω κάτι το παράλογο! Έλεος!

Ηλιας- Επειδή ούτε εγώ μασάω κάτι τέτοια φεύγω!

Αγαπη- Αν φύγεις δεν θα με ξαναδείς!

Ηλιας- Σκασίλα μου!
Λέω και την χαιρετάω.
Τελείωσα και με αυτήν. Τώρα να δω ποια θα είναι η επόμενη.
Το κεφάλι μου πονάει. Σκέφτομαι την Σαρα. Δεν ξέρω τι δουλειά έχει αυτή στο μυαλό μου. Δεν θα την ξαναενοχλήσω πάντως. Για πρώτη φορά στην ζωή μου θα σεβαστώ την επιθυμία της. Αφού το θέλει τόσο!

Βλέπω την Νικόλ να μπαίνει στο κτίριο. Τρέχω για να την προλάβω.

Ηλιας- Νικολ! Περίμενε! Να σου πω λιγο;

Νικολ- Τι έγινε; Έπαθε κάτι η Σαρα;!

Ηλιας- Όχι! Αλλά θέλω να της πεις κάτι από εμένα.

Νικολ- Και γιατί δεν πας να της το πεις;

Ηλιας- Δεν Θέλω. Πες της πως δεν θα την ενοχλήσω ξανά. Αυτή τη φορά το εννοώ.

Νικολ- Τι λες παιδί μου; Έγινε τιποτα;

Ηλιας- Δεν είναι δικό σου πρόβλημα. Απλά πες της το.

Νικολ- Καλά...

Την χαιρετάω και φεύγω. Νιώθω ένα κενό μέσα μου. Έλεος! Δεν Μπορεί να μου λείπει! Αμάν!
Πάω σποτ μπας και χαλαρώσω. Δεν το βλέπω όμως. Το κεφάλι μου πονάει πολύ. Σκέφτομαι την αντίδραση της Σάρας στο μήνυμα μου.

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now