παρτ 16

307 11 0
                                    

Το πρωί που ξύπνησα η Νικόλ έλειπε. Λογικό Αφού πρέπει να πάει και στο σπίτι της. Μου άφησε σημείωμα.

"Καλημέρα Σάρα. Έφυγα πιο νωρίς γιατί έχω να κάνω τα μαθήματα του αιώνα σήμερα. Αύριο γράφουμε αρχαία και ξέρεις πως δεν το έχω. By the way, Μην αφήσεις τον ηλίθιο να σου χαλάσει την μέρα. Και κυρίως μην τον φιλήσεις! Θα κολλήσεις χειρότερα."

Α ρε Νικολ... Μου φτιάχνεις την διάθεση. Τι θα έκανα χωρίς εσενα;

Κάθομαι λίγη ώρα μόνη. Οι γονείς μου δουλεύουν και τώρα που δεν θα έρθει ο Ηλίας θα μείνω μόνη.
Δεν ξέρω γιατί να τον θέλω ακόμα δίπλα μου ενώ ξέρω πώς είναι ένας μαλάκας που τα κορίτσια τα έχει μόνο για διασκέδαση. Κανονικά θα έπρεπε να τον είχα ξεγράψει αλλά κάτι με κρατάει ακόμα. Δεν μπορώ να τον μισήσω για αυτό που μου κάνει, που μου καίει την ψυχή και μου πλακώνει το "εγώ". Είναι ώρες ώρες σαν να θέλω να παίξω αυτό το χαζό και ύπουλο  παιχνίδι του γιατί πολύ απλά θέλω να τον ξανανιώσω. Θέλω να τον ακουμπήσω, να τον φιλήσω. Αλλά τα ήθελα και τα 'παθα. Ίσως να είναι για το καλύτερο.

Σηκώνομαι με τις πατερίτσες και βγαίνω έξω από το κτίριο. Παίρνω μια βαθιά ανάσα αλλά δεν μπορώ να πω πως ο αέραςείναι τόσο καθαρός ώστε να το ευχαριστηθώ. Σε αντίθεση με το χωριό μου. Δέντρα, πουλιά, σκυλιά, γάτες, αλογάκια, και ότι άλλο θα μπορούσες να βρεις σε ένα ορεινό χωριό. Ενώ εδώ.... Σπίτια, δρόμοι, αμάξια, γκράφιτι στους τοίχους... Όλα χάλια.  Περιμένω πως και πως να πάω με την Νικόλ το καλοκαίρι. Περνάω φανταστικά εκεί με την παρέα μας.

Αχ, Επιτέλους σκέφτηκα κάτι άλλο από τον Ηλία... Και επέστρεψε. Δεν μπορεί να αντέξει έξω από το μυαλό μου ουτε για λίγα δευτερόλεπτα;

Βλέπω σε ένα παγκάκι έναν νεαρό με σκούφο και ένα μεγάλο και μάλλον βαρύ σακάκι. Δεν μπορώ να διακρίνω τα χαρακτηριστικά του αλλά μάλλον θα είναι μόνος. Αυτός μόνος, εγώ μόνη, ας πάω να γίνουμε πολλοί. Κάθομαι δίπλα του.

Σαρα- Γεια σας.

Αγνωστος- Γεια σου μικρή... Τι θα ηθελες;

Σαρα- Σας είδα μόνο και επειδή δεν έχω παρέα ήρθα εδώ. Να δημιουργήσω μια καινούργια φιλιά.

Αγνωστος- Μάλιστα... Ξέρεις ότι κανονικά δεν θα έπρεπε να μιλάς σε αγνώστους. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου κάνουν.

Σαρα- Ναι αλλά όταν σας είδα μου βγάλατε μια θετική αύρα. Μου δημιουργήσατε κάτι σαν ασφάλεια.

Βλέπω τον άντρα να γυρνάει προς το μέρος μου και πριν το καταλάβω με έχει φιλήσει. Δεν τραβήχτηκα.  Γιατι; Γιατί αυτά τα χείλη τα έχω ξαναφιλήσει και μάλιστα πριν 3 μήνες.  Ο Ηλίας δεν μπόρεσε να κρατήσει την υπόσχεσή του. Νιώθω μια ανακούφιση αλλά και ένα πράγμα σαν... να ήρθε να παίξει μαζί μου. Πάλι.

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now