Ηλιας POV
Την έβλεπα να κλαίει, πάλι! Ή είναι πολύ ευαίσθητη ή εγώ είμαι πολύ μαλάκας! Δεν εξηγείτε Αλλιώς!
Ηλιας- Έλα βρε Σαρα... Ξέρεις ότι το εννοώ...
Σαρα- Όχι. Δεν μου απέδειξες ποτέ πως μπορώ να σε εμπιστευτώ...
Εγώ είμαι μαλάκας τελικά...
Ηλιας- Και τι θες να κανω;
Σαρα- Τίποτα. Είσαι αυτός που είσαι. Δεν μπορώ να σε αλλάξω.
Τα μάτια της έχουν γυαλίσει από τα δάκρυα και γίνεται πολύ γλυκιά. Θέλω να την αγκαλιάσω, να την φιλήσω, να της πω πως ειμαι εδώ αλλά δεν γίνεται. Γιατί ξέρω πώς δεν θα είναι εδώ. Κάθε φορά που την βλέπω κάτι με πιάνει και η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή. Δεν ξέρω τι είναι αυτό μιας και δεν το έχω ξαναζήσει αλλά ξέρω πώς όταν με χρειαστεί δεν θα είμαι εκεί. Ποτέ δεν είμαι.
Ηλιας- Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι. Σήκω και χαμόγελα.
Σαρα- Ξέρεις πόσο δύσκολο ειναι;
Ηλιας- Ναι. Ξέρω και πολύ καλά μάλιστα.
Σαρα- Ωραία. Αφού ξέρεις μπορείς να με αφήσεις να ηρεμήσω;!
Ηλιας- Καλά. Ότι θες θα ειμαι μέσα.
Την αφήνω και το χέρι μου νιώθει τον τελευταίο ηλεκτρισμό. Δεν ξέρω γιατί μου συμβαίνει αυτό.Flashback
Ηλιας- Μαμά! Κοίτα τι έφτιαξα!
Μόλις γύρισα από το σχολείο και είχα φτιάξει μια ζωγραφιά. Ήθελα να την δείξω τόσο στην μαμά αλλά όπως πάντα είχε δίπλα της ένα μπουκάλι ουίσκι και έπινε.
Μαμα- Δεν Θέλω να δω τις βλακείες που ζωγραφίζεις! Αν ήταν κάτι το τέλειο ίσως και να το έβλεπα.
Ηλιας- Μα... Ειναι ωραίο...
Μαμα- Ωραία. Για να δω!
Παίρνει το χαρτί, το περιεργάζεται λίγα δευτερόλεπτα και μετά το σκίζει.
Ηλιας- Γιατί το έκανες Αυτό!
Μαμα- Όπως σου είπα, είναι βλακείες αυτά που ζωγραφίζεις!
Μπαίνει εκείνη την στιγμή ο μπαμπάς στο δωμάτιο μαζί με τον παππού.
Μπαμπας- Τι γίνεται εδω;! Γιατί κλαιει το παιδι;! Πάλι πινεις;!
Μαμα- Και ποιος είσαι εσύ για να μου κάνεις ανακριση;!
Μπαμπας- Ο άντρας σου! Φέρε το μπουκάλι εδω!
Μαμα- Μην τολμήσεις να με αγγίξεις παλιό παπαρα!
Βλέπω τον παππού που έρχεται προς το μέρος μου και με παίρνει από το δωμάτιο. Πάμε σε ένα καλυβακι που είχαμε φτιάξει και κάτσαμε. Με περίμενε να σταματήσω το κλάμα και μετά πήρε τον λόγο.
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...