παρτ 9

343 14 0
                                    

Ηλιας POV

Ήταν τόσο εκνευριστική και τώρα πλέον έχει χαλαρώσει μαζί μου. Κάνουμε σαν ζευγάρι αλλά δεν την βλέπω καθόλου έτσι. Ελπίζω ούτε αυτή αν και δεν νομίζω να μπορεί να αντισταθεί στην γοητεία μου!

Σηκώθηκα να φάω κάτι γιατί λιμοκτονώ. Με τις ικανότητες μου στο μαγείρεμα, το μόνο που μπορώ να φτιάξω είναι ένα τοστ και αυτό καμένο.

Ηλιας- Σιγά. Θα παραγγείλω πίτσα. Πάλι... ψελλίζω στον εαυτό μου.

Ηλιας- Δεν μπορώ μόνος μου! Θέλω παρέα. Θα καλέσω τον Μάριο.

Πιάνω το κινητό και τον καλώ. Θα έρθει. Ουφ! Δεν έχω όρεξη να μείνω μόνος σήμερα.
Μετά από 10 λεπτά χτυπάει το κουδούνι.

Ηλιας- Άντε ρε Μάριε! 10 χρόνια εκαν-...

Σαρα- Αυτό που ξέρω είναι πως δεν με λένε Μάριο.

Ηλιας- Α εσύ είσαι...

Σαρα- Σιγά παιδί μου! Τι χαρά είναι αυτη;!

Ηλιας- Τι θες; Περιμένω τον Μάριο και πετάγεται μπροστά μου... ένα πολύ κοντό ον.

Σαρα- Σκασίλα μου ποιον περίμενες! Ήρθα να πάρω λίγη ζάχαρη.

Ηλιας- Δεν Έχω! λέω αδιάφορα και κλείνω την πόρτα.
Ξαναχτυπά το κουδούνι και ανοίγω να δω τι έχει να πει πάλι.

Ηλιας- Δεν έχω ζάχαρη!
Με σπρώχνει και μπαίνει μέσα. Πάει στην κουζίνα και αρχίζει να ανοίγει τα ντουλάπια.

Ηλιας- Παιδί μου! Σου είπα, ΔΕΝ ΈΧΩ ΖΆΧΑΡΗ!

Σαρα- Δεν με πείθεις!

Ηλιας- Κι εγώ τι φταίω;! Βγες έξω! Σε λίγο θα έρθει ο Μάριος και δεν θέλω να νομίζει τίποτα!

Σαρα- Γιατι; Έχουμε κάτι εμείς οι Δύο και δεν το ξερω; Επίσης είδες πόσο εκνευριστικό είναι να λες στον άλλο να φύγει και αυτός να λέει "Όχι" ;

Ηλιας- Έλα ρε Σαρα! ΦΎΓΕ γαμω!

Σαρα- Όχι! Δεν φεύγω! Δεν με νοιάζει τι θα σκέφτεται ο Μάριος! Πρόβλημα του! Τώρα που είναι η ζαχαρη;

Αναστενάζω...
Ηλιας- Τρίτο ντουλάπι, δεξιά και κάτω.

Παίρνει την ζάχαρη και φεύγει. Πριν κλείσει την πόρτα πίσω της, με κοιτάει με ένα ελκυστικό βλέμμα και λέει.

Σαρα- Ειδες; Τόσο απλό ήταν.
Χαμογελάω στραβά και κλείνει την πόρτα. Μου αρέσει όταν με κοιτάει έτσι. Είναι σέξυ...

Σάρας POV

Δεν θα με τρελάνει μόνο Αυτός! Αντίστροφη των ρόλων σήμερα. Και το χαίρομαι! Άκου εκεί να παίξει μαζί μου! Εγώ θα παίξω μαζί του αυτή τη φορά!

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now