παρτ 4

416 11 1
                                    

Πέρασε αυτή η ηλίθια εβδομάδα αλλά ευτυχώς δεν ασχολήθηκε πολύ μαζί μου ο ηλίθιος.
Τώρα είναι Σάββατο πρωί. Λέω με την Νικόλ βγούμε το βράδυ. Αυτή με το αγόρι της και εγώ... μόνη σαν το λεμόνι.

Σαρα- Έλα ρε Νικόλ! Αφού σου πάει αυτό το κραγιόν! Τελείωνε!

Μάλλον θα καταλάβατε πώς κάνουμε πρόβα το βάψιμο πριν την κανονική έξοδο.
Αυτό είναι έθιμο και το κάνουμε από όταν μάθαμε να ντυνόμαστε και να βαφόμαστε μόνες μας.

Νικολ- Σταμάτα Σαρα! Είναι πολύ έντονο! Δεν έχεις κανένα αλλο;!

Χτυπάει το κουδούνι πριν προλάβω να της απαντήσω. Ευτυχώς δηλαδή γιατί βαριόμουν να της ξαναπώ ότι της πάει το έντονο κραγιόν.

Ανοίγω την πόρτα. Παίρνω  πίσω ότι είπα. Καλύτερα να μάλωναν με την Νικόλ παρά αυτό που βλέπω τώρα.

Σαρα- Αγόρι μου τι κάνεις εδω;!

Ηλιας- Να περασω;
Δεν πρόλαβα να του πω Όχι και μπήκε μέσα.

Σαρα- Βγες έξω ρε παιδί μου! Σου είπα να μπεις μεσα;! Ξεκουμπήσου!

Ηλιας- Βαριέμαι μόνος στο σπίτι μου όποτε λέω να κάτσω.

Σαρα- Στα υπανάπτυκτά μου! ΒΓΕΣ ΈΞΩ!

Ηλιας- Πω πω. Πώς σε αντέχει η κολλητή σου;

Νικόλ- Όπως και αυτή εσένα αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Θα σηκωθείς να φύγεις η θα καλέσω βοηθεια;!

Ηλιας- Καλά... Μην βαράς. Είσαι ψηλη και δεν μπορώ να σε συναγωνιστώ. Σε αντίθεση με την Σάρα...

Γιατί να τον έχω γειτονα; Θα προτιμούσα να έχω έναν κωλόγερο.

Νικολ- ΈΞΩ!
λέει και του δείχνει την πόρτα.
Νιώθω τελείως χαζή τώρα. Σαν να μην μπορώ να προστατέψω τον εαυτό μου και χρειάζομαι την κολλητή μου.

Έφυγε. Ευτυχώς δηλαδή. Πλάκα πλάκα αν έμενε ίσως να είχε πλάκα. Έχει πλάκα όταν με εκνευρίζει που και που. Είναι ψωναρα και σπάω πλάκα.
Τι λεω;! Ξεκόλλα Σαρα!

Νικόλ- Σαρα;! Ζεις;
Σαρα- Ε; Α ναι.

Νικολ- Αν σε πειράξει ξανά να μου το πεις! Είχες δίκιο. Είναι ένας βλάκας!

Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και συνεχίσαμε τις βλακείες μας. Τελικά την έπεισα με το κραγιόν.
Έφυγε και θα ξανάρθει κατά τις 6 για να ετοιμαστούμε. Μετά θα έρθει ο Μάριος για να πάμε στο μπαρ. Ναι είναι το αγόρι της.

Σαρα- Αχ... Ας χαλαρώσω λίγο.
Σε λίγα δευτερόλεπτα ο Ηλίας πέρασε από το μυαλό μου. Γιατι; Μα δεν τον θέλω στις σκέψεις μου!

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now