Ηλιας POV
Τελειώνουμε το σχολείο για σήμερα χωρίς να μου μιλήσει καθόλου. Πήγαινε όλο και μιλούσα με άλλες φίλες της και εμένα με είχε γραμμένο.
Τώρα εγώ φταίω να πάω να φασωθω με καμία αλλη; Αφού με γράφει! Άντρας είμαι κι εγώ!
Περπαταω για το σπίτι και μόλις φτάνω βλέπω την Σαρα έξω από την πόρτα της να ψάχνει τα κλειδιά της. Να η ευκαιρία μου.
Ηλιας- Σαρα!
Με είδε και άρχισε να ψάχνει με μανία τα κλειδιά της. Τι της δίνουν της κοπέλας και δεν θέλει να μου μιλησει;
Πάω πιο γρήγορα κατά πάνω της, την τραβάω και την γυρνάω ακουμπώντας την στην πόρτα.
Σαρα- Άσε με την τύχη μου!
Ηλιας- Τι εγινε; Μου μιλάς τωρα;
Σαρα- Παράτα με! Θέλω να μπω στο σπίτι μου!
Ηλιας- Δεν σε αφήνω αν δεν μου εξηγήσεις τι έχεις πάθει!
Σάρας POV
Σαρα- Πώς γίνεται να μην καταλαβαινεις;! Με κοροϊδεύεις τόσο καιρό και έχεις το θάρρος να έρχεσαι και να μου ζητάς εξηγήσεις;!
Ηλιας- Τι εννοείς ρε γαμώτο;! Δεν μπορώ να σε καταλάβω!
Σαρα- Ποια είναι αυτή η Έλλη;! Γιατί της είπες πως την αγαπάς;! ΓΙΑΤΊ.... την φιλησες;... είπα διστακτικά.
Ηλιας- Ωω η Έλλη... Να... Είναι.. ένα κορίτσι... που...
Σαρα- Που;!
Είμαι έτοιμη να κλάψω... Ας μην είναι αυτό που νομίζω... Σε παρακαλώ...
Ηλιας- Που... Αχ... Δεν έχει σημασία. Δεν θα κάτσω να σου δώσω εξηγήσεις!
Σαρα- Οκ Τότε! Αντίο Ηλία! Να περνάς καλά με κάθε Έλλη, Μαρία, Κατερίνα και δεν ξέρω κι εγώ ποιες άλλες! ΣΕ ΜΙΣΏ!
Ηλιας- ΕΓΏ ΤΙ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΝΩ;!
Δεν άντεξα. Μπήκα μέσα Αφού κατάφερα να βρω τα κλειδιά μου και πήγα αμέσως να κανω ένα μπανάκι. Καυτό, να καίει το σώμα μου και να κάτσω να χαλαρώσω.
Το ήξερα πως δεν είναι για σχέση! Είναι ένας βλάκας που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να πληγώνει τους άλλους! ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΈΧΩ!
Μέσα στην μπανιέρα έριξα το κλάμα αλλά όχι για την πάρτη του. Επειδή ήμουν τόσο ηλίθια ώστε να τον εμπιστευτώ! Φανταστήτε να τον άφηνα να κάνει και κάτι πολύ παραπάνω με εμένα! Εκεί θα είχα αυτοκτονήσει!
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...