Μετά ξέρετε. Τα νέα της, τα νέα μου και μετά έφυγε. Ήθελα να μείνω μόνη μου. Έχουμε 2 μέρες για τα Χριστούγεννα. Μάλλον δεν θα τα περάσω μαζί του. Ε τι να κανεις; Αν ο άλλος είναι μαλάκας!
Σηκώνομαι να φτιάξω έναν καφέ για να περάσουν τα νεύρα. Ξέρω ότι ο καφές σε τσιτώνει πιο πολύ αλλά εγώ χαλαρώνω. Είμαι περίεργη το ξέρω...
Φτιάχνω τον καφέ, κουκουλώνομαι με μια κουβέρτα και κάθομαι στον καναπέ. Γυρνάω το κεφάλι μου προς το παράθυρο και κοιτάω το σπίτι του. Αναζητώ ένα βλέμμα του αλλά δεν μπορώ να δω αν έχω την κουρτίνα μπροστά. Είμαι ηλίθια. Δεν εξηγείτε Αλλιώς! Εκνευρίζομαι και πάω στο δωμάτιο. Παίρνω ρούχα και μια πετσέτα. Έχω κάνει μπάνιο σήμερα αλλά... Δεν μπορώ γαμώτο μου! Είναι στο γαμημένο το μυαλό μου κάθε ώρα και λεπτό! Έχω παλαβώσει! Και συνεχίζω να πληγώνομαι! Πάω να κάνω ένα μπανάκι μπας και στανιάρω...Μπαίνω στην μπανιέρα και κάθομαι στο καυτό νερό. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και κλείνω τα μάτια μου. Προσπαθώ να αδειάσω το μυαλό μου και ευτυχώς πετυχαίνει.
Σαρα- Αχ.... Χαλαρά... Ηρεμία... Χωρίς τον ηλίθιο στο μυαλό μου. Να το πάλι! Γαμωωωωω!
Βουτάω το κεφάλι μέσα στο νερό και κάνω μπουρμπουλήθρες. Βγάζω το κεφάλι γιατί πνίγομαι. Μου μπήκε και νερό στο στόμα... Χάλια. Μην πάθω καμία δηλητηρίαση.
Βγαίνω Αφού δεν μπορώ ούτε έτσι να χαλαρώσω. Πάω στο παράθυρο και τον βλέπω που κοίταζε το σπίτι μου. Χαμογέλασε και πήγε μέσα. Θέλω τόσο να βγω και να του φωνάξω να περιμένει! Θέλω να περάσω τα Χριστούγεννα μαζί του!................
Μέρα Χριστουγέννων. Μόνη σαν το λεμόνι. Δεν με έχει ενοχλήσει καθόλου. Γιατί δεν με έχει ενοχλήσει καθολου;! Ίσως το παράκανα... Ηλίθια! Κάνει βλακείες και κάνω βλακειες! Όχι Σάρα. Χαλάρωσε! ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΝΑ ΝΕΥΡΙΆΖΕΙΣ!
Καθόλου πειστική πάντως.Ξαπλώνω στο κρεβάτι με τα μάτια κλειστά. Ακούω χαμηλά μουσική και τραγουδάω. Ακούω έναν δυνατό χτύπο στην πόρτα. Σηκώνομαι και πάω να ανοίξω.
Σαρα- Ηλια;!
Με πιάνει και με τραβάει από το χέρι.
Σαρα- Τι κανεις;!
Ηλιας- Είπαμε πως θα περάσουμε μαζί τα Χριστούγεννα και έτσι ακριβώς θα γίνει!
Σαρα- Εμένα με ρώτησες αν θελω;!
Ηλιας- Όχι και δεν πρόκειται. Δεν μου αρέσουν καθόλου οι απαντήσεις Σου!
Κατσουφιάζω αλλά παραδίνομαι. Τι; Για καμία χαζή με περασατε;
Μπαίνουμε μέσα στο σπίτι του και να πετάει στον καναπέ.
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...