Μπαίνουμε στις τάξεις μας και πλέον το κεφάλι μου ησυχάζει από... αυτόν... Τουλάχιστον έχουμε ξεχωριστά τμήματα και μπορώ να μην τον βλέπω.
Την ώρα που κάναμε βιολογία, ένα από τα πιο βαρετά μαθήματα του σχολείου, χτυπάει η πόρτα. Και ποιος ειναι;...(Μουσική υπόκρουση) Τα νταμ! Ο ΗΛΊΑΣ!
Ηλιας- Εμ.. Συγγνώμη για την ενόχληση αλλά η διευθύντρια μου είπε να μετακινηθώ σε αυτό το τμήμα.Καθηγητής- Εντάξει αγόρι μου. Πέρνα μέσα και βρες μια θέση να κάτσεις. Όμως γρήγορα.
Ηλιας- Μάλιστα κύριε.
Τον βλέπω που ψάχνει να βρει κενή καρέκλα και το βλέμμα του πέφτει πάνω μου. Αμέσως σηκώνω το βιβλίο όρθιο για να καλύψω το πρόσωπο μου.
Μετά από λίγο κατεβάζω σιγά σιγά το βιβλίο και κοιτάω την αίθουσα. Πουθενά ο Ηλίας. Ουφ! Παραίσθηση θα ήταν.
Ηλιας- Επ Σάρα! Κοίτα πίσω σου!,λέει χαμηλόφωνα.Σαρα- Γιατί σε εμένα; Τι στην ευχή θες εδώ;
Ηλιας- Είδα φως και μπήκα , λέει ειρωνικά.
Σαρα- Μα καλά, μόνο εμείς έχουμε ανοιχτά τα φωτα;
Ηλιας- Είχαν κι άλλες τάξεις αλλά αυτή μου έκανε κλικ.
Σαρα- Είσαι σιγουρος, γιατί εγώ από μέσα έκανα μπλιαχ!
Βλέπω που μας κοιτάει ο καθηγητής με μισό μάτι και το βουλώνω. Είχα πάρει την πρώτη ώρα απουσία. Μην πάρω κι άλλη.Ηλιας- Σάρα! Γιατί δεν μου μιλας;!
Δεν απαντώ.Ηλιας- Σαρα! Γαμώτο!
Σαρα- Μην βρίζεις παιδί μου! Θα μας πετάξουν έξω!
Ηλιας- Τελικά είσαικαι πολύ σπασίκλας!
Σαρα- Talk to the hand, του λέω και του δείχνω το χέρι μου, όσο μπορώ δηλαδή.
Ηλιας- Καλά..., λέει. Μάλλον κάτι θα κάνει. Δεν μου αρέσει Αυτό, είναι ύπουλος...............
Περνάνε και οι 6 ώρες και ακόμα δεν μου έχει κάνει κάτι. Ουφ! Ίσως να ανησυχώ άδικα. Εξάλλου, τι μπορεί να μου κάνει;
Βγαίνω από το προαύλιο και ξεκινάω για το σπίτι. Περνάω από ένα παγωτατζίδικο και βλέπω τον Ηλία μα σαλιαρίζει με ένα κορίτσι. Χτες δεν ήταν με αλλη; Μωρέ, μπας και παίζει με τα κορίτσια; Πωωω! Τι βλάκας! Με κάνει να θέλω να τον φτύσω με την συμπεριφορά του!
Με κοιτάει με την άκρη του ματιού του κι εγώ αλλάζω κατεύθυνση. Μετά από λίγο πετάγεται δίπλα μου ο ηλίθιος.Σαρα- Με τρόμαξες γαμώτο σου!
Ηλιας- Τώρα επιτρέπεται να βρίζουμε;
Σαρα- Τι θες;
Ηλιας- Να σε πάω σπίτι
Σαρα- και τι ειμαι; Η γκόμενά σου;!
Ηλιας- Αν επιμένεις γιατί οχι;
Σαρα- Μου την πεφτεις;!
Ηλιας- Σε όλες!
Σαρα- Εγώ δεν είμαι όλες και δεν θα υπήρχε καμία απολύτως περίπτωση να τα φτιάξω μαζί σου!
Ηλιας- Δεν είχα σκοπό!
Σαρα- ΩΡΑΊΑ!
Ηλιας- ΤΈΛΕΙΑ!
Συνεχίσαμε χωρίς να μιλάμε μέχρι που φτάσαμε σπίτι. Ούτε "Γεια" δεν είπαμε, αλλά σκασίλα μου!Μπαίνω μέσα στο σπίτι και πετάω την τσάντα μου στον καναπέ. Πάω στο δωμάτιο και κλείνω την πόρτα με δύναμη. Φυσικά τα άκουσα από την μάνα μου αλλά ποιος νοιαζεται;
Πώς καταφέρνει να με εκνευρίζει έτσι συνέχεια;! Είναι τόσο, τόσο σπαστικός! Βλάκας και ηλίθιος! Και Τομ έχω και γείτονα!
Ηλίας POV
Έχει πλάκα να την εκνευρίζω. Θυμώνει πολύ εύκολα και έχω να ασχοληθώ όταν βαριέμαι. Ακούγεται κακο; Σόρρυ αλλά αυτός είμαι εγώ!
Μπαίνω στο σπίτι και είμαι μόνος. Επιτέλους δηλαδή γιατί οι δικοί μου μάλωναν και φώναζαν στο σπίτι. Τώρα ελευθερία και λίγη μοναξιά.
Ηλιας- "Ωωωωχουου! Βαριέμαι! Τι θα κάνω τώρα;!"
Το βρήκα! Θα πάρω καμία κοπέλια τηλέφωνο. Συνήθως βρίσκουν χρόνο για εμένα! Ναι αυτό θα κάνω!Ας επιλέξουμε έναν τυχαίο αριθμό και... ΤΙ;!
Ηλιας- Η Άννα;! Αυτή η εκνευριστική;! Όχι δεν μπορώ.
Για μισό. Δεν είχα κανονίσει με μια μικρούλα. Νομίζω μου έδωσε τον αριθμό της. Α ναι. Να τος!
Ωραία. Για να δω τι θα φορέσω τώρα... Έχω κάποια ρούχα στο μπαλκόνι όποτε ας δω εκεί.
Ηλιας- Σαρα;! Αχαχαχαχ! Είσαι με πιτζάμες λούνεϊ τιουνς;! Χαχαχα!
Σαρα- Κι εσυ; Μποξεράκι με καρδουλες;, με κοιτάει όλο ύφος.
Ηλιας- Αν θες να ξέρεις είναι και πολύ της μόδας! Ο μπακς μπανι όμως... Πολύ κλισέ ρε παιδί μου.
Σαρα- Καλά! Μιας και δεν με νοιάζει η άποψη σου μπαίνω μέσα πριν κρυώσω. Τα λέμε κόπανε!
Πώς με ειπε;! Αμάν! Ώρες ώρες καταντάει πολύ σπαστική!
Ηλιας- Θα το προσπεράσω και θα πω... What's up duck?
Χαχα. Δεν γέλασε.Ε καλα. Δεν έχω όρεξη να παίξω τώρα μαζί της. Πάμε να παίξουμε ένα άλλο παιχνίδι.
Ετοιμάστηκα, πήρα τα κλειδιά και έφυγα. Καλά θα είναι λογικά. Μικρή φαίνεται όποτε δεν θα θέλει κάτι παραπάνω από μια αγκαλιά.
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...