παρτ 21

287 10 0
                                    

Ηλίας POV

Έκανα μεγάλη βλακεία! Έχει δίκιο που θυμώνει αλλά δεν μπορώ να αλλάξω! Έδιωξα την Μαρία, τι άλλο θέλει να κανω;! Η Σαρα είναι πολύ σημαντική για εμένα! Δεν καταλαβαίνω γιατί την πειράζει που είμαι με αλλες; Είμαστε φίλοι δεν ειμαστε;

Την παίρνω τηλέφωνο αλλά δεν το σηκώνει. Την έχω καλέσει 73 ΦΟΡΈΣ!
Έχω κάνει μεγάλα σχέδια που θέλω να τα περάσω μαζί της! Η Μαρία ήταν στην περίπτωση που η Σάρα δεν δεχόταν. Όμως δεν θα περνούσα το ίδιο ωραία. Φανταστείτε σε τι σημείο βρίσκομαι για να τα λέω αυτά!

Βγαίνω και πάω απέναντι στο σπίτι της. Χτυπάω κουδούνια και πόρτες. Είναι μονοκατοικία και ευτυχώς είχε ξεχάσει ένα παράθυρο ανοιχτό. Αποφασίζω να μπω μέσα με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.

Περνάω από το παράθυρο, μπαίνω μέσα και είμαι στο δωμάτιο της. Γυρνάω και βλέπω αυτό που ήθελα να να δω πριν στο σπίτι μου.

Ηλιας- Σάρα;

Σαρα- Ααααα! Τι θες μέσα στο δωμάτιο μου;! Κλείσε τα μάτια σου μαλακισμένο!

Ναι. Είναι με το εσώρουχο και χωρίς σουτιέν. Έχει βάλει τα χέρια της μπροστά όποτε μου κοβει την θέα. Γαμώτο.

Ηλιας- Ρε συ. Μου κόβεις την θέα! Πάρε τα χέρια σου από μπροστά!

Σαρα- Είσαι με τα καλά σου;! Τι λες;! Και κλείσε τα μάτια σου γαμω!

Ηλιας- Καλά...
Κλείνω τα μάτια και αλλάζει. Ήθελα να τα ανοίξω αλλά κρίμα είναι. Έχει φάει πολύ πείραγμα.

Σαρα- Οκ.

Ανοίγω τα μάτια μου και την βλέπω να φοράει ένα κοντομάνικο λευκό μπλουζάκι και ένα κοντό υφασμάτινο σορτς. Πολύ κοντό. Νιώθω να ανάβω. Δεν είναι καλό αυτό.

Ηλιας- Δεν μπορούσες να βάλεις κάτι πιο σεμνο;!

Σαρα- Συγγνώμη, δεν περίμενα επισκέψεις. Από το παράθυρο μου! Τώρα Φύγε!

Ηλιας- Θελω να μιλήσουμε.

Σαρα- Και τι να πουμε; Πώς πήγες να με τυλίξεις στα δίχτυα σου όπως τις άλλες τις τσουλες που μπλέκεις; Ή πως εκτός από εμένα κάλεσες κι άλλες ηλίθιες να περάσουν τα Χριστούγεννα μαζί σου;!

Ηλιας- Πρώτον κάλεσα μόνο Μια, δεύτερον αυτή ήταν σε περίπτωση που δεν ερχόσουν και τρίτον αν ερχόταν αυτή και όχι εσύ δεν θα ήταν το ίδιο. Βαρέθηκα να έχω γκομενες που με θέλουν μόνο για πιτσι πιτσι. Έχω αυτό το χούι αλλά ώρες ώρες είναι εκνευριστικό!

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now