παρτ 40

295 14 0
                                    

Μαμα- Λοιπόν... Θα με αφήσεις να πάω ή θα περιμένω πολύ ακόμη νεαρή μου;! λέει πιο νευριασμένα αυτή τη φορά.

Λογικό Αφού την κρατάω έξω περίπου 10'. Ακούω ένα μπαμ και η μαμά μου τινάζεται.

Μαμα- Τι ήταν αυτο;! Διάρρηξη;!

Σαρα- Άσε με να πάω να δω. ΊΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΉΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΛΆ ΝΑ ΉΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΆΘΥΡΟ! λέω και προσπαθώ να πω στον Ηλία να φύγει... εμ... από το παράθυρο...

Μαμα- Τι κάνεις παιδί μου;

Σαρα- Τίποτα. Πάω να δω.

Μαμα- Όχι! Θα πάει ο μπαμπάς σου! Αγαπη μου! Έλα λίγο!

Μπαμπας- Τι εγινε;

Μαμα- Πας λίγο να ελέγξεις το δωμάτιο της Σάρας; Ακούσαμε έναν παράξενο ήχο...

Μπαμπας- Αχ... Τι θα κάνατε χωρίς εμένα πείτε μου;

Πάει μέσα και ακολουθώ με την μαμά από πίσω του. Μπαίνει μέσα κι εγώ κάνω προσευχές να έχει φύγει ο Ηλίας από την ντουλάπα. Γενικώς από το σπίτι μάλλον.

Πάει ο μπαμπάς και ανοίγει το μπάνιο, μετά κοιτάει κάτω από το κρεβάτι και μετά πάει να ανοίξει την ντουλάπα. Μπαίνω μπροστά.

Σαρα- Όχι!

Μπαμπας- Τι έγινε ρε Σαρα;!

Σαρα- Δεν θέλω να δεις τα ρούχα μου.

Μπαμπας- Γιατι;

Σαρα- Γιατι έχω εσώρουχα που δεν κάνει να δει ένας πατέρας.

Δεν έχω αλλά από το να δουν ένα αγόρι μέσα στην ντουλάπα μου... Νομίζω είναι καλύτερα...

Μπαμπας- Κόψε τις βλακείες μικρή μου! Φύγε να ανοίξω την ντουλάπα!

Με τραβάει στην άκρη και ανοίγει.

Σαρα- ΟΧΙ.... ειναι μόνο τα ρούχα...

Χα! Δεν είναι εδώ ο βλάκας! Χα! Ευτυχώς με κατάλαβε! Ζήτω! Είμαι θέα πως να το κανουμε;

Μπαμπας- Όλα καλά φαίνονται. Πάω στο αμάξι και σε περιμενω γλυκιά μου.

Μαμα- Οκ. Μισό να πάρω αυτά που θέλω και έρχομαι.

Διαλέξαμε τα ρούχα που θέλει και έφυγαν πάλι. Αχ... Τι μέρα και αυτη; Τώρα να τον ξαναφωναξω ή να τον αφήσω απεναντι;... Ε καλά. Άσε τον.

Βλέπω εννιά ή ώρα. Πωω... Αύριο σχολείο... Δεν έχω κάνει και τα μαθήματα... Μπράβο Σαρα!

Σαρα- Την τύχη μου! Όχι! Δεν διαβάζω!

Χτυπάει κουδούνι. Ανοίγω και είναι η Νικόλ. Την βλέπω λαχανιασμένη και είναι μέσα στον ιδρώτα. Τι επαθε;

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now