παρτ 28

274 12 0
                                    

Σαρα- Δεν Θέλω γιατί δεν βάζεις μυαλό! Τώρα άσε με γιατί πρέπει να φύγω!

Ηλιας- Δεν έχεις να πας πουθενά! Θα μείνεις εδώ να μου εξηγήσεις!

Σαρα- Ποιος νομίζεις πως είσαι τέλος πάντων;! Δεν έχω να σου εξηγήσω τίποτα! Παράτα με!

Ηλιας- Έτσι εισαι; Οκ Λοιπόν!

Σαρα- Τι πας να κανεις;!

Αρχίζει να με χαϊδεύει παντού και να με χουφτωνει ξέρετε που... Βγάζω αναστεναγμούς άθελά μου και προφανώς τον κάνω να το ευχαριστιέται. Τον νιώθω που έχει φουντώσει γιατί κάτι με ενοχλεί στα πόδια μου... Νομίζω πως καταλάβατε τι θέλω να πω...

Σαρα- Σταμάτα... Πρέπει να φύγω....

Ηλιας- Δεν έχεις να πας πουθενά. Θα μείνεις εδώ και δεν σταματάω μέχρι να μου πεις τι έχεις!

Σαρα- Σταμάτα... Σε παρακαλώ... Με ενοχλείς...

Ηλιας- Αν σε ενοχλούσε θα με είχες σπρώξει εδώ και ώρα.

Σαρα- Και να δοκιμάσω δεν θα καταφέρω κάτι.

Ηλιας- Ναι την δικαιολογία εδώ την έχεις...

Σαρα- Καλά μπορείς να με αφησεις;!

Ηλιας- Όχι! λέει και συνεχίζει να με πασπατευει σε όλο το σώμα.

Σαρα- Σταμάτα!!!!

Δεν μου απαντάει και αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό και να μου αφήνει σημάδια. Πώς θα πάω να δω τον Ανέστη με σημάδια στον λαιμο;!

Σαρα- Γαμώτο σου Ηλία! Σταμάτα!
λέω και τον σπρώχνω μακρυά μου. Ξανακολλαει πάνω μου και με φιλάει στο στόμα αυτή την φορά. Κάνει λες και έχει χρόνια να με φιλήσει!

Σαρα- Στα... μα... τα... λέω προσπαθώντας να τον σταματήσω και να πάρω ανάσα.

Ηλιας- Θα βγεις με καποιον;!

Σαρα- Τι σε νοιαζει;! Ζωή μου ειν-

Με ξαναφιλαει και με ωθεί προς το μέρος του. Με ανασηκωνει και περνάω τα πόδια μου γύρω του. Δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζω να τον αφήνω.

Ηλιας- Σήμερα θα γίνεις δική μου! Δεν θα πας να δεις κανέναν.

Γουρλωνω τα μάτια μου και αρχίζω να κοπανιεμαι.

Σαρα- Όχι! Δεν Θέλω! Άσε με!

Δεν με ακούει και με πάει στο δωμάτιό μου. Δεν θέλω γαμω! Δεν μπορώ! Θέλω να κλάψω! Καλύπτω τα μάτια μου.

Ηλιας- Σαρα..; Δεν με θες;

Δεν του απαντάω.

Ηλιας- Σαρα! Απάντησέ μου!

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now