Αρχίζει να με γαργαλαει και ξεκαρδιζομαι στα γέλια. Μου κλεινει το στόμα μιας και ο Ανέστης ακόμα να φύγει. Νιώθω άσχημα που τον έχω στο περίμενε. Να του αρέσω και να είμαι μέσα στο αμάξι του Ηλία, να κάνουμε ότι κάνουμε και μάλιστα να είμαστε έξω από το σπίτι μου!
Σαρα- Ηλία. Πραγματικά φτάνει... Δεν είναι καθόλου σωστο αυτό που κάνουμε...
Ηλιας POV
Ηλιας- Τι δεν είναι σωστο; Που είναι το πρόβλημα σου;
Σαρα- Ο Ανέστης...
Ηλιας- Κοιτάμε! Αν όντως σου άρεσε ο Ανέστης δεν θα ήσουν εδώ τώρα! Ξεχνά τον! Δεν είναι ο κατάλληλος για εσένα! Δεν βλέπεις πως δεν είναι γραφτό να είστε μαζι;!
Σαρα- Όπα... Και που ξέρεις εσύ αν είναι ο κατάλληλος για εμενα;! Επίσης από ποτέ με συμβουλεύεις εσύ για τα γκομενικα μου;!
Ηλιας- Από τότε που με άφησες να σε φασωσω! Και τώρα μου δείχνεις πως έχω και το ελεύθερο να χωθώ στην όλη υπόθεση!
Σαρα- Αι παράτα μας ρε Ηλία!
Τι αι παράτα μας μωρε;! Έχω δίκιο ή οχι;! Μόνο τα αγόρια να απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση. Συγκεκριμένα τα bad boys. Ευχαριστώ. Πόσο με ξενερώνει ώρες ώρες!
Ηλιας- Οκ. Πάω πάσο. Απλά βγες από το αμάξι για να παρκάρω έξω από το σπίτι μου!
Σαρα- Δεν γίνεται.
Ηλιας- Γιατι;! Τόση ώρα με πρήζεις και Τώρα θες να μείνεις μεσα;!
Σαρα- Δεν μπορώ μέχρι να φύγει ο Ανέστης.
Ηλιας- Ξέρεις πως μέχρι αυτός να φύγει θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε κάτι ακραίο. λέω και παίρνω αυτό το σέξυ ύφος μου.
Σαρα- Ξέρεις πως αν συνεχίσεις έτσι θα φτύσω στα μούτρα σου. Σωστα; λέει και παίρνει αυτό το ειρωνικό και εκνευριστικό χαμόγελο. Λες και είπε κάτι έξυπνο!
Ηλιας- Σιγά κοπελιά! Μην μας φας κιολας!
Μετά από αυτό ησυχία. Με παίρνει ο ύπνος μιας και ο φλώρος δεν μας κάνει την χάρη να ξεκουμπηστει!
Σαρα- Ξύπνα! Έφυγε!
Ηλιας- Και εμένα τι με νοιαζει;! Κατέβα από το αυτοκίνητο και τραβά σπίτι σου!
Είμαι από τον ύπνο και έχω νεύρα. Όταν ξυπνάτε τον Ηλία περιμένετε περίπου μισή ώρα για να συνέλθει!
Σαρα- Οκ. Εγώ φταίω που σε ξύπνησα και δεν σε άφησα εδώ μέσα να πάθεις καμία ασφυξία για να τελειώνουμε με εσένα!
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...