Μαριος- Άρα κάτι σαν φίλοι.
Σαρα- Ναι Τέλος πάντων. Δεν είναι αυτό το θέμα Μας! Πείτε μου ότι κάνετε πλάκα!
Νικολ- Δυστυχώς όχι...
Σαρα- Και τι εγινε; Πώς κατέληξε στο νοσοκομείο;!
Μαριος- Να... Ήπιε πολύ. Το αλκοόλ τον πείραξε στο στομάχι και άρχισε να κάνει πολλούς εμετούς. Μετά μας πήρε τηλ και τον πήγαμε. Τώρα είναι μέσα και ίσως να βγει μεθαύριο... Αλλά κάποιες εξετάσεις δεν βγήκαν καλές...
Σαρα- Μα Καλά! Κι εγώ γιατί το μαθαίνω τωρα;!
Νικολ- Γιατι θα έκανες ετσι!
Σαρα- Πάμε Τώρα! Χεσε το σχολείο!
Μετά πολλά πολλά φτάσαμε στο νοσοκομείο. Μπαίνουμε μέσα και τρέχω προς το δωμάτιο που μου είπαν. Τρίτη πόρτα δεξιά στο βάθος.
Φτάνω εκεί και βλέπω στην πόρτα να γράφει "WC". Τι στο;!
Ένας Ηλίας βγαίνει από μέσα και ξύνει το κεφάλι του. Γυρνάει και με βλέπει.Ηλιας- Νοσοκομείο νοσοκομείο αλλά καθαρές τουαλέτες δεν Έχει. λέει χαλαρά σαν να μην τρέχει τίποτα.
Σαρα- Τι κάνεις εδω;!
Ηλιας- Ξέρεις δεν είναι ευγενικό να Ρωτάς τον άλλο τι έκανε στην τουαλέτα. Είναι προσωπικό ζήτημα αυτό.
Σαρα- Ρε βλαμμένο! Γιατί είσαι στο νοσοκομειο;!
Ηλιας- Α γιατί.... Είναι ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΆ!
Έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Αμέσως η έκφραση μου άλλαξε και άρχισε να δολοφονεί όποιον την κοιτούσε.
Σαρα- Θα μου το πληρώσετε Όλοι!
Ηλιας- Κχμ.. Και γιατί έτρεχες σαν τον Βέγγο για να με δεις;!
Σαρα- Ανησύχησα! Βλάκα!
Ηλιας- Ωωωω έλα τώρα... Ξέρω πως με θες...
Σαρα- Ναι μωρέ.... Σε θέλω από την πρώτη στιγμή που σε είδα.... Δεν με παρατάς ρε λέω εγω;!
Ηλιας- Χαίρομαι που το παραδέχτηκες τουλάχιστον.
Μαριος- Τι έγινε παιδια; Όλα καλα;...
Νικολ- Ναι Σάρα. Όλα καλα;
Σαρα- Όλα καλά. Αλλά εσείς αν αύριο το πρωί δεν ξυπνήσετε δεν θα φταίω εγώ. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα είναι καλά.
Νικολ- Οκ. Κατάλαβα. Το κόβω.
Ηλιας- Ουάου! Σαρα, δεν ήξερα ότι έτσι κάνουν οι κολλητές!
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...