παρτ 38

285 12 0
                                    

Ηλιας POV

Ηλιας- Σ'αγαπώ...

Την βλέπω που κοκκίνισε και τραβήχτηκε.

Σαρα- Τ-τ-τιιιιι;;;;

Μαριος- Τι εγινε παιδια;

Ηλιας- Της είπα ότι θέλω να δοκιμάσω Γαλατόπιτα και προφανώς είναι πολύ τσιγκουνα για να μου δώσει.

Απομακρύνεται ακόμα πιο πολύ. Σιγά το πράγμα. Αφού της το έχω ξαναπεί. Δεν ξέρω πώς της είπα ότι θέλω να τα έχουμε αλλά είναι όλα τόσο περίεργα. Δεν με πλησιάζει παράνομο όταν την τραβάω. Καλά κάνω και δεν μου αρέσουν οι σχέσεις.

Σαρα- Εμ... Εγώ... Ε... Πάω στο μπάνιο!

Τρέχει κατευθείαν προς το μπάνιο και κλείνει με δύναμη την πόρτα.

Μαριος- Τι έπαθε αυτη;

Κουνάω αδιάφορα τους ώμους μου και σηκώνομαι.

Ηλιας- Λοιπόν παιδιά. Ευχαριστώ για την φιλοξενία αλλά πρέπει να πηγαίνω σιγά σιγά.

Νικολ- Οκ. Τα λέμε στο σχολείο.

Μαριος- Τα λέμε bro!

Νικολ- Σιγά ρε μάγκα με το αγγλικό σου μέσα! Πάω να δω τι κάνει η Σάρα.

Ν

ικολ POV

Μαριος- Να πας να δεις και να της πεις να φύγει για να μείνουμε και λίγο μόνοι μας.

Νικολ- Είσαι χαζό παιδί μου;! Φυσικά και θα την διώξω!

Η ευχαρίστηση εμφανίζεται κατευθείαν το πρόσωπο του και του κόβω τον αέρα αμέσως.

Νικολ- Αστειευομουν ξέρεις!

Αμέσως κατσουφιασε και μου γύρισε την πλάτη. Σαν μωρό κάνει. Είναι κολλητή μου η Σαρα! Μα Καλά, αυτά τα αγόρια δεν κάθονται ποτέ να καταλάβουν τις γυναικες;!

Νικολ- Πάω να δω τι κάνει. Μην τολμήσεις να πειράξεις το κρουασάν μου!

Μαριος- Δεν υπόσχομαι τίποτα. λέει και σηκώνει τα χέρια του. Ναι... Δεν θα έχω κρουασάν όταν γυρίσω.

Πάω στο μπάνιο και χτυπάω την πόρτα.

Σαρα- Ναι;... ακούγεται από μέσα.

Νικολ- Παιδί μου; Τι κάνεις εκεί μεσα; Βγες και πήγαινε σπίτι σου να χαλαρώσεις.

Ανοίγει την πόρτα.

Σαρα- Μήπως με διωχνεις;

Νικολ- Να... Θέλω να μείνω και λίγο με τον Μάριο. Σου υπόσχομαι πως θα σε πάρω τηλέφωνο...

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now