παρτ 42

314 11 0
                                    

Έχουν περάσει τρεις μήνες από όταν έφυγε ο Ηλίας... Είμαι πολύ χάλια. Κλαίω κάθε μέρα και ξέρω πως εγώ φταίω που έφυγε.. 

Πέρασε το Πάσχα και ήμουν μόνη μου. Δεν ήταν οι γονείς μου ούτε ο αδελφός μου εδώ. Καλά. Αυτός είχε φύγει εδώ και καιρό αλλά θα μπορούσε να έρθει για το Πάσχα...

Οι γονείς μου είχαν πάει για 1 εβδομάδα στην Νάξο κι είχα μείνει μόνη χωρίς να τρώω ούτε να βγαίνω από το σπίτι. Κοιτούσα το παράθυρο μου μπας και μπει από εκεί ο Ηλίας και μου πει πως γύρισε Επιτέλους.

Όχι όμως... Τον έκανα να με μισήσει. Εγώ φταίω για όλα. Κοιτάξτε πως είμαι πλέον. Έχω χάσει κιλά από την έλλειψη φαγητού.

👇👇👇

Πλέον δεν πεινάω και έτσι όταν λείπουν οι γονείς μου στην δουλειά δεν τρώω τίποτα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πλέον δεν πεινάω και έτσι όταν λείπουν οι γονείς μου στην δουλειά δεν τρώω τίποτα. Έχω χάσει κοντά 10 με 11 κιλά. Αυτό δεν είναι καθόλου καλό.

Μήνυμα από την Νικολ:

"Τι θα γίνει κοπελια; Θα βγεις έξω καμία μέρα;"

"Δεν έχω όρεξη."

"Έλα. Σε έχει πάρει από κάτω η όλη φάση με τον Ηλία. Πρέπει να κάνεις υπομονή. Ξέρεις πως θα γυρίσει."

"Δεν προκειτε να έρθει πίσω."

"Θες να έρθω από εκεί να μιλήσουμε λιγο;"

"Θέλω να μείνω μόνη μου..."

"Καλά έρχομαι"

Πάω να της απαντήσω και όλα μαυρίζουν. Πέφτω κάτω και το μόνο που θυμάμαι μετά είναι ο ήχος από τις σειρήνες του ασθενοφόρου.

..............

Νικολ- Σαρα; Είσαι ξυπνια;!

Σαρα- Μμμμ...

Νικολ- Ωω δόξα το Θεό. Πώς νιωθεις;

Σαρα- Χάλια. Γιατί είμαι εδω;

Νικολ- Λιποθύμησες και οι γιατροί είπαν πως πάσχεις από νευρική ανορεξία!

Σαρα- Δεν είμαι ανορεκτικη...

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now