παρτ 10

325 19 0
                                    

Κλείνει τα μάτια και με πλησιάζει. Βάζω το χέρι μου μπροστά από το στόμα μου και καταλήγουν τα χείλια του στο χέρι.

Ηλιας- Γιατι με σταματησες; Ήθελα να σε ακουμπήσω!

Σαρα- Είπαμε Όχι φιλιά!

Ηλιας- Εγώ δεν συμφώνησα σε κάτι τέτοιο!

Πω πω! Σαν μωρό κάνει! Και είναι γλύκας! Γαμώτο του!
Εδώ που τα λέμε όμως έχει δίκιο! Δεν μου είχε δώσει απάντηση. Να πάρει!
Με κάνει να τον θέλω πιο Πολύ! Εκεί που ήμουν σε φάση "θέλω να τον γδαρω" τώρα είναι σε φάση "αυτά τα ματάκια του τα γυαλιστερά".

Σαρα- Δεν με νοιάζει. Δεν θέλω είπα! Τώρα πήγαινε να κάνεις μπάνιο αλλιώς φεύγω!

Ηλιας- Σκασίλα μου!

Σαρα- Ωραία λοιπόν, φεύγω!

Ηλιας- ΩΡΑΊΑ!

Σαρα- ΤΈΛΕΙΑ!

Μμμμμ! Τα νεύρα μου πια! Δεν τον αντέχω! Πως μπορεί να μου αρέσει κάποιος που ούτε καν συμπαθω;!

Ηλιας- Σάρα... Μείνε... Σε χρειάζομαι, λέει και τα μάτια του γυαλίζουν ακόμα περισσότερο.

Σαρα- Καλά αλλά υπόσχεσαι πως θα κάνεις μπανιο;

Ηλιας- Ναι! Πάω Τώρα!

Όντως τρέχει και κλείνεται μέσα στο μπάνιο. Μετά από κανα τέταρτο ανοίγει η πόρτα. Είμαι έξω από την πόρτα σε περίπτωση που γίνει κάτι. Να πέσει για παράδειγμα.

Σαρα- Επιτέλους τελείωσες!

Με τραβάει μέσα. Κάθεται στο νερό και με βάζει μέσα στην μπανιέρα. Εγώ πάντα κλειστά τα μάτια και προσπαθώ με κάθε τρόπο να φύγω. Με έχει σφίξει πάνω του και δεν μπορώ να κουνηθώ.

Ηλιας- Γιατι έχεις κλειστά τα μάτια; Φοράω μαγιό.

Γυρνάω προς το μέρος του και τον κοιτάζω με μισό μάτι.Τον πιάνει ένα γέλιο, αλλά αυτό το γέλιο το γλυκό, που δεν μπορείς να αντισταθείς. Με φέρνει κοντά του και τα κορμιά μας έχουν κολλήσει μεταξύ τους. Ακούγεται λίγο ανώμαλα αλλά δεν το εννοώ πονηρά.

Μου πιάνει το πίσω μέρος του κεφαλιού και το ωθεί προς το μέρος του. Δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο. Τον αφήνω να με φιλήσει και ανταποδίδω.  Σταματάει και τον πιάνω εγώ και τον φιλάω.

Ηλιας- Τι κανείς; Πώς και με φιλήσει ΕΣΎ αυτή την φορα;

Σαρα- Έχω πιει κι εγώ λίγο ξέρεις... Ούτος ή άλλος ένα απλό φιλί είναι όπως λες και εσύ. Σωστα;

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now