παρτ 17

337 11 0
                                    

Ηλιας POV

Ναι το είπα. Θέλω να περάσω μαζί της τα Χριστούγεννα. Ξέρω ότι μας χωρίζει απλά μια πόρτα αλλά την θέλω μέσα στο σπίτι μου. Έχω κάνει και τρέλα σχέδια.

Θα μπορούσα σίγουρα να καλέσω μια γκόμενά μου αλλά η Σάρα έχει κάτι το διαφορετικό. Με αυτήν σίγουρα μπορώ να πραγματοποιήσω τα σχέδια μου. Οι άλλες οι ηλίθιες θέλουν απλά ξέρετε... πιτσι πιτσι.

Σαρα- Και γιατί να θέλω να ερθω;

Ναι σωστά. Της έχεις κολλήσει αυτή η έμμονη ιδέα πως την θεωρώ μια οι τις γκόμενες μου. Πρώτον, δεν έχω τόσες γκομενες και με πολύ λίγες έχω κάνει κάτι παραπάνω από φάση. Δεύτερον, την έχω σε διαφορετική κατηγορία. Δεν ξέρω πώς θα ονομάσω αυτήν την κατηγορία αλλά αυτό που ξέρω είναι πως δεν κατατάσσεται στις γκομενες.

Ηλιας- Θα είναι μόνος μου... Και θέλω παρέα.

Σαρα- Εγώ προτιμώ να περνάω μόνη τα Χριστούγεννα.

Ηλιας- Μου κάνεις πλάκα τώρα.

Σαρα- Καθόλου πλάκα! Θέλω να μείνω μόνη μου! Να μην βλέπω την μάπα σου!

Ηλιας- Α ώστε έτσι με βλέπεις.

Σαρα- Τι εννοεις;

Ηλιας- Τίποτα. Μιλάω μόνος μου.

Είχα καταλάβει πως δεν με συμπαθεί αλλά τόσο πολύ; Δεν της έκανα και τίποτα. Ίσα ίσα. Ήμουν τέλειος απέναντι της!

Σαρα- Δεν χρειάζεται να ερθω να κάνω Χριστούγεννα μαζί σου. Μια πόρτα μακριά είσαι.

Ηλιας- Έχεις δίκιο. Έχω φταίω που σε ρώτησα.

Σαρα- Γιατί αν σου έλεγα Ναι τι θα άλλαζε!

Σάρας POV

Με πλησιάζει απειλητικά. Κάθεται δίπλα μου και με πιάνει από τους ώμους. Ενώνει τα χείλια μας και πλέον έχω χαθεί σε μια άβυσσο γεμάτη συναισθήματα. Είχε δίκιο η Νικόλ. Δεν έπρεπε να τον αφήσω να με φιλήσει. Κολλάω χειρότερα.

Απομακρύνεται και μου ψιθυρίζει στο αυτί.

Ηλιας- Έχω κάνει τα μεγαλύτερα σχέδια και εσύ είσαι η κατάλληλη για να τα πραγματοποιήσω. Θα περάσεις τα καλύτερα Χριστούγεννα.

Έχω ανατριχιάσει ολόκληρη. Παίζει να το έχει καταλάβει. Έχετε νιώσει ποτέ να σας πλησιάζει στον λαιμό και η ανάσα του να σας χτυπάει; Βασικά ανάμεσα στον λαιμό και στο αυτί. Είναι από τις καλύτερες αισθήσεις.

Σαρα- Εντάξει... Τι έχω να χάσω; αυθόρμητα μου βγήκε αυτό. Ξέρω ότι θα το μετανιώσω.

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now