Σαρα- Δηλαδή δεν θα μου πεις ποια γουσταρεις;
Ηλιας- Βασικά δεν ξέρω καν αν όντως μου αρέσει. Αλλά ένα πράγμα δεν έχω καταλάβει.
Σαρα- Τι;
Ηλιας- Γιατί κάθομαι και σου μιλάω ακόμα για αυτό το θέμα.
Πιάνω ένα μαξιλάρι και του το πετάω. Είχε πάνω έναν αϊ Βασίλη! Μου αρέσει που είναι μέσα στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
Σαρα- Να σου κάνω μια ερώτηση;
Ηλιας- Ότι θες εκτός από γκομενικα μου.
Σαρα- Ναι... Τέλος πάντων. Ποια είναι η αγαπημένη σου γιορτή του χρονου;
Ηλιας- Πλέον έγιναν τα Χριστούγεννα. λέει και μου χαμογελάει.
Δεν θα κοκκινίσω. Όχι δεν θα του κάνω την χάρη. Εξαιτίας του πλέον γίνομαι κόκκινη πιο εύκολα.Σαρα- Οκ...
Ηλιας- Εσενα; λέει και με καρφώνει με τα μάτια του.
Σαρα- Εμένα... Το Πάσχα. Μέσα στα λουλούδια. Πηγαίνω σε χωριά και βλέπω φύση. Και το καλοκαίρι απλά δεν μπορώ την πολύ ζέστη...
Ηλιας- Ρωτάς μια γυναίκα να σου πει ποια γιορτή της αρέσει πιο πολύ μέσα στον χρόνο και σου λέει την ιστορία της ζωής της.
Σαρα- Το παράκανα;
Ηλιας- Λίγο μόνο.
Μου κλείνει το μάτι παιχνιδιάρικα.Ηλιας- Τι θα φαμε;
Σαρα- Που θες να ξέρω εγώ. Σπίτι σου είμαι.
Ηλιας- Σουβλακι; λέει και κάνει τα χέρια του σε στυλ όπλου.
Σαρα- Σουβλάκι!
Ηλιας- ΤΈΛΕΙΑ!
Παίρνει τηλέφωνο και σε μισή ώρα είναι εδώ. Έφαγα μια πίτα από Όλα! Την τσάκισα και ο Ηλίας με κοίταζε με γουρλωμένα μάτια.
Σαρα- Τι; Δεν έχεις δει κορίτσι να τρώει σουβλακι;
Ηλιας- Σαν εσένα Όχι...
Σαρα- Α πρωτοτυπώ! Είμαι μια και μοναδική!
Ηλιας- Πάλι καλά.
Κατσουφιάζω και σηκώνομαι. Παίρνω την πίτα του και πάω στο δωμάτιό του.
Ηλιας- Ε! Η πίτα μου!
Σαρα- Τα κακά αγόρια δεν δικαιούνται τόσο γευστικά φαγητά!
Του κλείνω το μάτι και πάω μέσα.Ηλιας- Τώρα θα δεις!
Σηκώνεται και τρέχει κατά πάνω μου. Ρίχνω μια τσιρίδα και τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ.
Περνάει τα χέρια του γύρω από τους ώμους και τον θώρακα μου. Είναι τόσο ωραία αίσθηση. Έρχεται δίπλα στο αυτί μου και μου ψιθυρίζει.
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...