παρτ 37

288 15 0
                                    

Μαριος- Ναι λες κι εσένα δεν σου έχει τύχει κάτι τέτοιο!

Ηλιας- Τι να μου τύχει ακριβως; Να σαλιαρίζω με κοριτσια; Καταρχήν δεν είχα ποτέ μου σχέση.

Μαριος- Δηλαδή θες να μου πεις πως δεν έχεις πει ποτέ σε καμία πως την αγαπάς;

Τι θα απαντήσει τωρα;

Ηλιας- Όχι.

Τι;! Συγγνωμη;! Κι εγω;! Δεν θεωρούμε κορίτσι μηπως;! Γυρνάει και με κοιτάει και συνεχίζει να μιλάει.

Ηλιας- Δεν έτυχε να το πω και για να το πω πρέπει να το νιώσω.

Κατάλαβα που το πάει... Έξυπνο παιδί όταν θέλει.

Μαριος- Χάνεις πάντως. Σαν συναίσθημα είναι όλα τα λεφτά του κόσμου! Αν δεν είχα την Νικόλ δεν ξέρω τι θα έκανα!

Νικολ- Άχου Μωρέ! Κι εγώ σε αγαπώ όσο τίποτα άλλο!

Σαρα- Ει! Κι εγω;!

Νικολ- Ζηλευουμε; Εσύ είσαι σε άλλη κατηγορία. λέει και μου κλείνει το μάτι. Τι έχουν πάθει όλοι με τις κατηγορίες;! Πες μου τι σου είμαι ρε φίλε! Όχι Έτσι!

Σαρα- Πάλι καλά. Θα σε είχα σκοτώσει. Άκου εκεί να βάλεις πιο πάνω το αγόρι σου από εμενα!

Μαριος- Γιατι; Σε θίξαμε μηπως; λέει και με πλησιάζει με ένα πονηρό χαμόγελο.

Σαρα- Ναι με θίξατε!

Με κάθισε κυριολεκτικά στον καναπέ και με ξάπλωσε πίσω. Τώρα είναι από πάνω μου. Πώς γίνεται να μην κάνει τίποτα η Νικόλ;!

Ηλιας- Ει! Κοντά τα χέρια από την Σαρα! λέει και τραβάει τον Μάριο από πάνω μου.

Μαριος- Οκ φίλε. Μια πλάκα έκανα.

Νικολ- Ναι πως κάνετε ετσι;

Σαρα- Ναι όντως.

Εντάξει. Ένιωσα λίγο άβολα αλλά πρέπει να το παίξω άνετη.

Ηλιας- Αλήθεια Σαρα; Μια πλακα; Γιατί αυτή τη στιγμή είσαι κατακόκκινη!

Σαρα- Εντάξει. Παρασύρθηκα από την στιγμή.

Ηλιας- Ναι ότι πεις. λέει και πάει στο δωμάτιο των γονιών της Νικολ.

Μαριος- Μα καλά, τι έπαθε Αυτός;

Σαρα- Άσε τον. Βλακείες που τον πιάνουν βραδιάτικα.

Νικολ- Τέλος πάντων. Πάμε Σαρα. Πρέπει να αλλάξουμε.

Σαρα- Ναι. Πάμε.

Κατευθυνόμαστε προς το μπάνιο και κλεινομαστε μέσα για περίπου είκοσι λεπτά. Μιλούσαμε για τον Ηλία. Ναι ακριβώς.

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now