παρτ 27

290 12 1
                                    

Είναι τόσο τέλεια! Είμαι με τον Ηλία τα Χριστούγεννα αλλά οι μέρες μειώνονται. Έχουμε άλλες δύο μέρες μέχρι την πρωτοχρονιά και μάλλον θα την περάσω με τους γονείς μου. Μετά ίσως να ξαναπάω στον Ηλία για τις υπόλοιπες μέρες.

Ηλιας- Γιατί δεν θα είσαι μαζί μου και την πρωτοχρονιά;!

Σαρα- Οι γονείς μου θέλουν να την περάσουμε μαζί! Μετά από τόσα χρόνια θέλουν να είμαστε μαζί.

Ηλιας- Τι εννοείς μετά από τόσα χρόνια.

Σαρα- Πάντα περνούσα μόνη την πρωτοχρονιά ή με τους παππούδες μου γιατί δούλευαν. Τωρα θέλουν να επανορθώσουν.

Ηλιας- Μακάρι να είχα τους γονείς σου.... Σου έχουν απλώσει ποτέ χερι;

Σαρα- Πας καλα; Ποιος το γονιός το κάνει αυτο;!

Ηλιας- Σωστά. Ποιος γονιός τα κάνει αυτα;...

Σαρα- Μην μου πεις πως...

Δεν μου απάντησε αλλά είχε χαμηλωμενο το κεφάλι του.

Σαρα- Ηλια; Σε έχουν χτυπήσειοι γονείς σου;!

Ηλιας- Όχι ούτε καν!

Σαρα- Τοτε;

Ηλιας- Απλά δεν είχα και τις καλύτερες σχέσεις μαζί τους. Να πας να περάσεις μαζί τους την Πρωτοχρονιά και ίσως να βρεθούμε. Γείτονες και συμμαθητές είμαστε.

Σαρα- Οκ... Πώς θα περάσουμε σημερα;

Ηλιας- Μου έχει κοπεί η όρεξη... Θα πω να κοιμηθώ.

Σαρα- Εμ... Καλά.. Εγώ θα δω λίγη τηλεόραση...

Ηλιας- Τα λέμε.

Πάει στο δωμάτιο του και κλείνει την πόρτα. Κάθομαι και χαζεύω στην τηλεόραση. Δεν έχει κάτι καλό όποτε λέω να πάω στον Ηλία. Πλησιάζω την πόρτα και τον ακούω να μιλάει.

Ηλιας- Έλα ρε Σόνια... Αφού ξέρεις πως σε θέλω...

Ώστε ετσι; Θέλει αυτην; Οκ δεν με νοιάζει.

Σαρα- Ηλία, φεύγω. Με πήραν τηλ οι γονείς μου και θα πάω στην δουλειά τους. λέω καθώς μπαίνω με φορά στο δωμάτιο.

Ηλιας- Θες να σε πάω εγω;

Σαρα- Όχι. Δεν θέλω να σε διακόψω από τις γκομενοδουλειές σου.

Ηλιας- Τι λες;

Σαρα- Τίποτα. Φεύγω.

Ηλιας- Οκ...

Παίρνω τα πράγματα μου και φεύγω. Συνεχίζω να πέφτω στην παγίδα του! Παω όντως στην δουλειά της μαμας μου αλλά κάθομαι στην αίθουσα αναμονής.

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now