Δεν μπορώ να κοιμηθώ! Δεν το πιστεύω αυτό που μου συμβαίνει! Έχω καρφώσει το βλέμμα μου στα χέρια μας. Εμένα είναι χαλαρό ενώ ο Ηλίας με σφίγγει.
Σαρα- Σειρά μου τώρα... λέω ψιθυρίζοντας στον εαυτό μου.
Σφίγγω το χέρι του πιο πολύ.
Ηλιας- Και πολύ άργησες. λέει και τραβάω το χέρι μου.Πόνεσα γιατί τραβήχτηκε ο ορός με την βελόνα. Με βλέπει που κάνω μια έκφραση πόνου και έρχεται κοντά μου. Αρχίζει να παίζει με τα μαλλιά μου. Μου αρέσει αυτό.
Ηλιας- Πονας; Σε πονεσα;
Σαρα- Δεν ήξερα ότι είσαι τόσο ανασφαλής. Είσαι γλυκός όταν το παθαίνεις αυτό.
Ηλιας- Ναι αλλά πονάω κι όλας.
Τώρα δεν ξέρω αν το κάνει επίτηδες ή αν σοβαρολογεί. Πάντως πρώτη φορά βλέπω αυτήν την μεριά του εαυτού του. Τώρα που τον βλέπω καλά είναι πολύ σοβαρός και τα μάτια του ξεχειλίζουν από ανησυχία.
Σαρα- Συγγνώμη. Καλά είμαι. Δεν φταις εσύ. Εγώ τραβήχτηκα.
Ηλιας- Οκ. Μια ερώτηση. Γιατί μου έσφιξες το χερι;
Σαρα- Για να νιώσω ασφάλεια...
Λέω σκύβοντας το κεφάλι μου.Νιώθω να με καρφώνει με τα μάτια του. Οι ακτίνες που βγάζει από τα μάτια του κάθε φορά που με κοιτάει διαπερνούν όλο το σώμα μου.
Μου πιάνει το πηγούνι και το σηκώνει έτσι ώστε να τον βλέπω στα μάτια. Δεν μιλάμε για λίγα λεπτά. Πλησιάζει και χαϊδεύει τα χείλη του με τα δικά μου. Ανατριχιάζω ολόκληρη! Είναι καλύτερο και από κανονικό φιλί!
Σταματάει.
Ηλιας- Να υποθέσω πως δεν θες να σε φιλήσω.Σαρα- Όχι... Δεν θέλω. Δεν σε εμπιστεύομαι καθόλου.
Ηλιας- Γιατι;
Σαρα- Γιατι ξέρω πώς παίζεις με τα κορίτσια.
Σηκώνεται από την θέση του με φορά και με κοιτάει θυμωμένος.
Ηλιας- Είμαι άντρας και μέχρι να βρω την κατάλληλη δεν θα σταματήσω να παίζω με τα κορίτσια! Εσύ δεν χρειάζεται να φοβάσαι!
Σαρα- Τι εννοεις;
Αυτό ακούστηκε κάπως ή μου φάνηκε; Ήταν ωραίο! Εννοεί πως εγώ είμαι η κατάλληλη;Ηλιας- Τίποτα. Ξεχνά το. Δεν εννοώ τίποτα.
Σαρα- Είδες! Για αυτό δεν θέλω να με φιλήσεις. Επίσης είπαμε πως θα είμαστε φίλοι και οι φίλοι δεν φιλιούνται! Δεν με γουστάρεις, δεν σε γουστάρω! Απλό!
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...