Ηλιας POV
Ηλιας- Τι εννοεις;
Σαρα- Να... Όταν τους σκέφτεσαι πως νιωθεις;
Ηλιας- Λοιπόν... Όσο κι αν σου φανεί παράξενο... Δεν μπορώ να τους μισήσω. Ιδικά την μαμά μου που από αυτήν έχω φάει το χειρότερο ξύλο.
Σαρα- Όχι καταλαβαίνω. Είναι η μαμά σου. Δεν μπορείς να την μισήσεις.
Ηλιας- Ναι δεν μπορώ... Τον μπαμπά μου τον έχω γραμμένο αλλά τον παππού μου... Ο Παππούς μου ήταν ο φύλακας άγγελος μου!
Δεν ξέρω ακόμα γιατί της τα λέω όλα αυτά. Τι με έχει πιασει; Μελουρα έχουμε καταντήσει! Θέλω να σταματήσω αλλά βγαίνουν από μόνα τους.
Σαρα- Κοίτα. Επειδή σε βλέπω χάλια δεν πάμε μέσα καλύτερα; Αν θες το ξανασυζηταμε αλλά μην χαλάσει κι άλλο η ψυχολογία σου.
Ηλιας- Ναι έχεις δίκιο. Το παρακανα.
Σαρα- Μην λες βλακείες! Δεν το παρακανες. Χαίρομαι που μου ανοίχτηκες!
Αυτό το χαμόγελο της! Γενικώς το αγγελικό πρόσωπο της! Θέλω να την αγκαλιάσω τόσο πολύ και να μείνουμε έτσι για πάντα. Ωπ! Με αγκάλιασε Αυτή!
Σαρα- Ότι θες ειμαι εδω...
Δεν αντέχω! Θα πάρω αυτό που θέλω τόσο καιρό! Αυτήν!
Σαρα- Ηλι-;
Την φίλησα. Την φίλησα όπως δεν την έχω ξαναφιλήσει τους τελευταίους δύο μήνες! Και το χαίρομαι. Την γεύομαι τόσο καλά. Αναπνέω μέσο της Σάρας! Είναι το οξυγόνο μου! Και εγώ είμαι πολύ φλώρος με αυτά που λέω!
Ηλιας- Θέλω να σε πάρω και πάρτο όπως θες...
Γουρλωνει τα μάτια της και κοκκινίζει ολόκληρη. Την ακουμπάω και είναι καυτή.
Ηλιας- Χαχα τόσο πολύ σε κάνω να ντρέπεσαι;
Σαρα- Βασικά με κάνεις να νιώθω άβολα...
Ηλιας- Γιατι;
Σαρα- Θες να το συζητήσουμε τωρα;! Αυτήν ακριβώς τη στιγμη;! Την συγκεκριμένη στιγμη;!
Ηλιας- Έχεις δίκιο. Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα.
Σαρα- Δεν εννοουσ-
Την ξαναφιλαω. Την πιάνω από τα μπούτια και την ανεβάζω πάνω μου. Κλειδώνει τα πόδια της γύρω μου και την κολλάω στον τοίχο. Έχει τυλιχτεί γύρω μου και φασωνομαστε. Μέχρι αυτή την ηλίθια στιγμή που ακούμε τον Μάριο και την Νικόλ να μας φωνάζουν.
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...