Διευθυντής- Αρχίσαμε πάλι τα καμώματα κυρία Αγάθη;
Σαρα- Βασικά θα μπορούσατε να μην με λέτε κυρια; Δεν είναι δα και τόσο μεγάλη.
Διευθυντής- Εντάξει. Με συγχωρείτε αν σας έθιξα την περηφάνεια. Καθίστε στην καρέκλα και πείτε μου τι έγινε αυτήν τη φορά.
Του τα είπα όλα. Σιγά που θα φοβηθώ κιόλας. Δεν είχα κάνει τίποτα αυτό τον καιρό όποτε μου έδωσε μια ευκαιρία. Όχι αποβολή μόνο μια απουσία.
............
Τελείωσε το σχολείο για σήμερα και η ανακούφιση κάνει πάρτυ στο μυαλό μου. Καθώς φτάνω στο σπίτι κοιτάω απέναντι. Όλα κλειστά. Τι να επαθε; Όχι δεν με νοιάζει. Δεν είναι δουλειά μου πλέον! Μπαίνω στο σπίτι μου. Πετάω την τσάντα στο κρεβάτι του δωματίου μου και πάω να κάνω ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο.
Σαρα- Ίσως πρέπει να του δώσω τα μαθήματα. Αν έρθει αύριο και δεν τα έχει κάνει θα τα ακούσει. Ναι αυτό θα κάνω!
Σηκώνομαι από την μπανιέρα και αμέσως ξανακαθομαι.
Σαρα- Μπα όχι. Αν θέλει ας τα ζητήσει. Θα νομίζει πως δεν μπορώ μακρυά του και τέτοια κουλά. Δεν τον έχω ανάγκη!
Χτυπάει η πόρτα του μπάνιου μου.
Σαρα- Ναι;!
Καμία απάντηση.
Σαρα- Ποιος είναι;!
Πάλι καμία απάντηση. Αρχίζω να ανησυχώ... Ποιος Είναι;...
Σαρα- Απαντάτε;!
Ανοίγει η πόρτα χωρίς κάνεις να είναι εκεί. Όλα τα φώτα σβηστά και η τρίχα μου να έχει γίνει κάγκελο!
Σαρα- Π-Ποιος είναι εκει;...
Βλέπω ένα πόδι να κουνιέται πέρα δώθε. Σιγά σιγά εμφανίζεται και το υπόλοιπο σώμα.
???- Τζα!
Σαρα- Κωστα;! Τι κάνεις εσύ εδω;! Γιατί δεν είσαι γερμανια; Έχετε διακοπές στο κολεγιο;
Κωστας- Αυτή είναι η υποδοχή που έχω μετά από τόσους μηνες;!
Σαρα- Χρόνια θες να πεις!
Κωστας- Σιγα μωρέ! Τι είναι 2 χρονια;
Είναι ο μεγάλος μου αδελφός... Ναι... Συνέχεια με πείραζε και μου έσπαγε τα νεύρα κι έτσι δεν μου αρέσει να μιλάω για αυτόν. Εδω και 2 χρόνια έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Τι τον έπιασε και ηρθε;!
Σαρα- Καλά. Κλείνεις την πόρτα γιατί κάνω μπανιο;!
Κωστας- Α κάνεις μπανιο; Νόμιζα πως ήθελες να αλλάξεις δέρμα. Πόσες φορες; 3 τον χρόνο;
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...