Κοίταζε γύρω γύρω Μήπως τον δω. Γιατί με καίει τόσο πολύ αν θα έρθει τελικα;! Anyway, ίσως να μην έρθει.
Νικολ- Σάρα; Είσαι καλα; Γιατί δεν μιλάς;
Σαρα- Ναι καλά είμαι αλλά μάλλον θα με πείραξε το ποτό.
Νικολ- Μα ήπιες χυμό πορτοκάλι...
Σαρα- Ε τότε θα ήταν ληγμένος! Τι να σου πω;!
Νικολ- Καλά βρε. Τι φωναζεις; Χαλάρωσε.
Σαρα- Έχεις δίκιο. Σόρρυ.
Νικόλ- Σιγά.
Μετά από ένα περίπου πεντάλεπτο βγαίνω έξω για να πάρω αέρα. Και Ναι. Είναι έξω...
Σαρα- Ηλια; Ήρθες τελικα;
Ηλιας- Ναι αλλά δεν μπήκα μέσα. Είπες πως δεν θες να σε ενοχλώ όποτε... Να 'μαι.
Τον πλησιάζω.
Σαρα- Ναι πες μου και πώς είδες τον Αϊ Βασίλη πάνω σε μονοκερο για να το πιστέψω και αυτό.
Ηλιας- Αν δεν θες να με πιστέψεις μην το κάνεις. Πρόβλημα σου!
Σαρα- Θέλω να σε πιστέψω αλλά σήμερα φάνηκε πως ήθελες να παίξεις μαζί μου όπως και με τις άλλες γκομενες σου. Με την μόνη διαφορά πώς δεν θέλω να γίνω η γκόμενά σου.
Ηλιας- Και τι θες να μου γινεις;
Εμφανίζεται πάλι αυτό το ηλίθιο χαμόγελο στην μάπα του.Σαρα- Η φίλη σου.
Ηλιας- Οκ. λέει μονολεκτικά και με τραβάει από το χέρι προς το μέρος του. Πριν το καταλάβω τα χείλη μας είναι ενωμένα και χάνομαι στην γεύση που αφήνουν.
Δεν μπορώ να τραβηχτώ. Είναι τόσο ωραία... Αυτή δεν παίζει να είμαι Εγώ! Εγώ δεν λέω τέτοια πράγματα! Ιδικά για έναν player!
Σταματάει και με κοιτάει.
Ηλιας- Το πρώτο σου φιλί;Σαρα- Ναι! Και μου το έκλεψες Εσύ! Έλεος!
Ηλιας- Δηλαδή δεν σου άρεσε;
Σαρα- Φυσικά και Όχι!
Ψέματα. Όπως ακριβώς και για την αγκαλιά. Τρελάθηκα! Η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά! Νιώθω πεταλούδες στο στομάχι!Ηλιας- Κου κου! Με ακους; Γη καλεί Σάρα!
Σαρα- Ναι! Και πολύ καθαρά! Γιατί με φιλησες;
Ηλιας- Δεν ηθελες;
Σαρα- Μην μου απαντάς με ερώτηση! Είπαμε να είμαστε φίλοι. Γιατί με φιλησες;
Ηλιας- Έτσι.
Σαρα- Δεν με καλύπτεις με αυτήν την απάντηση. Λέγε.
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...