παρτ 18

304 12 0
                                    

Τελείωσε το πάρτυ και έμεινα μόνη με τον Ηλία. Πολύ άβολη στιγμή. Δεν είχαμε τι να πούμε. Λες και μας έφαγε η γάτα την γλώσσα. Τόσες μέρες λέγαμε και μαλωναμε! Τώρα μούγκα.

Σαρα- Λοιπόν.... Τι ήθελες να κανουμε;

Ηλιας- Αυτά είναι για αύριο και τις υπόλοιπες μέρες. Τώρα χαλαρά...

Σαρα- Μάλιστα. Έχεις κανένα παιχνίδι να παιξουμε;

Ηλιας- Ναι. Θάρρος ή αλήθεια.

Ωχ. Δεν μου αρέσει αυτό. Κάτι θα κάνει. Την έχω ψιλιαστεί.

Σαρα- Οκ... Ας παίξουμε λοιπόν. Ξεκινάω. Θάρρος ή αληθεια;

Ηλιας- Περίμενε. Όταν δεν δεχόμαστε τι κανουνε;

Σαρα- Μμμμ. Θα πρέπει να βγούμε στο μπαλκόνι και να φωνάξουμε κάποιο ντροπιαστικό ή βαθύ μυστικό μας.

Ηλιας- Ωραία. Ετοιμάσου τότε να ντροπιαστεις! λέει και χαμογελάει ύπουλα.

Σαρα- Λοιπόν θάρρος ή αλήθεια;

Ηλιας- Μμμμ.... Αλήθεια.

Σαρα- Από ΌΣΕΣ γκομενες σου έχουν κάτσει, ποια θα έλεγες ότι είναι αυτή που σε έκανε να νιώσεις κάτι σοβαρο;

Ηλιας- Αυτή η κοπέλα δεν μου έχει κάτσει ακόμα. λέει και αυτό το πονηρό χαμόγελο εμφανίζεται ξανά.
Τώρα εμένα εννοει; Όχι Σαρα. Δεν περιστρέφονται όλα γύρω από εσένα!

Σαρα- Οκ... Σειρά σου.

Ηλιας- Θάρρος ή αληθεια;

Σαρα- Αλήθεια

Ηλιας- Με ποιον φασωθηκες πρώτη φορά;

Παγίδα ήταν το ήξερα! Θέλει να με φέρει σε δύσκολη θέση ο βλάκας! Εγώ φταίω! Μόνο εγώ που κάθομαι και κάνω τέτοιες βλακείες! Τι θα του πω Τώρα; Πώς με αυτόν φασωθηκα πρώτη φορά; Βασικά με αυτόν ήταν το πρώτο μου φιλί!

Σαρα- Και τι σε νοιαζει;

Ηλιας- Δεν με νοιάζει. Στο παιχνίδι είναι.

Σαρα- Αφού είναι στο παιχνίδι δεν χρειάζεται να μάθεις.

Ηλιας- Αν δεν μου πεις πρέπει να φωνάξεις έξω στο μπαλκόνι κάτι ντροπιαστικό για εσένα. λέει και δείχνει την τζαμοπορτα.

Σαρα- Καλά... με εσένα... λέω μέσα από τα δόντια.

Ηλιας- Χαχα! Τι; Δεν σοβαρολογεις!

Σαρα- Πας καλα;! Αφού ξέρεις πως εσύ μου έκλεψες το πρώτο φιλί! Και μετά φασωθηκαμε. Και μάλιστα μετά από λίγες ώρες. Πώς να προλάβω να φασωθω με άλλον;!

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now