παρτ 43

528 16 2
                                    

Ηλιας POV

Ηλιας- Σαρα σου έρχομαι!

Η πτήση ήταν περίπου μια ώρα και κάτι όποτε έφτασα πιο γρήγορα από ότι φανταζόμουν. Κατεβαίνω από το αεροπλάνο και βγαίνω γρήγορα έξω και παίρνω ένα ταξί.

Υπήρχε ένα μικρό πρόβλημα. Σε ποιο νοσοκομείο είναι; Τι βλάκας που είμαι... Δεν μπορώ να πάρω τηλέφωνο την Νικόλ. Θα δοκιμάσω να πάρω οποίο νοσοκομείο ξέρω αλλιώς θα τα περάσω ένα ένα με τα πόδια.

Παίρνω τηλέφωνο σε δύο νοσοκομεία και τίποτα. Δεν ξέρω άλλα. Θα το πάω ποδαράτα. Ξεκίνησα λοιπόν και τα πέρασα όλα εκτός από ένα. Ας είναι εκεί!

Μπαίνω μέσα και ρωτάω το όνομα της. Μπινγκο! Πάμε να την δούμε τώρα.... Αλλά... Θα είναι θυμωμένη ακόμα μαζί μου;... Ε μόνο με έναν τρόπο θα το μάθω.

Δωμάτιο 123... Ωραία. Το βρήκα.

Ηλιας- Αχ... Ή τώρα ή ποτέ... ψιθυρίζω στον εαυτό μου.

Κάνω ένα βήμα και παγώνω. Δεν μπορώ να κουνηθώ. Το στομάχι με έχει πιάσει και τα μάτια μου τσουζουν... Γαμώτο... Μου έχει λείψει και την πλήγωσα άσχημα...

Έλα Ηλία! Ξεκόλλα! Μπες και αντιμετώπισε την πραγματικότητα! Αν σε σουτάρει θα έχει δίκιο! Αλλά δεν θα το μάθω αν δεν μπω μέσα! Ουάου... χάλασα...

Ηλιας- Κχμ...

Μπαίνω μέσα και η αμηχανία κάνει πάρτι εδώ μέσα. Με κοιτάει και δεν λέει τίποτα. Φαίνεται να είναι έκπληκτη που με βλέπει. Ενα δάκρυ κυλάει από το μάτι της.

Σαρα- Η..λία...

Η φωνή της εξασθενεί και χάνεται από τα αυτιά μου γρήγορα. Από τα μάτια της μόνο καταλαβαίνει κανείς πόσο θλιμμένη είναι... Την τσάκισα...

Ηλιας- Εμ... Συγγνώμη....

Σαρα- Μου έλειψες....

Σπάει σε κάθε λέξει που λέει και η καρδιά μου ραγίζει. Πώς την κατάντησα ετσι;..

Τρέχω πάνω της και την αγκαλιάζω σφιχτά. Καιρό είχα να νιώσω την ζεστασιά της. Την αφήνω λίγο γιατί η μπλούζα μου έχει γίνει μούσκεμα από τα δάκρυα της.

Την κοιτάω και το πρόσωπο της είναι κάπως έτσι.

👇👇👇

👇👇👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςWhere stories live. Discover now