παρτ 31

279 11 0
                                    

Ηλιας POV

Σήμερα λέω να πάω σχολείο και να ελέγξω για αυτόν τον τύπο. Και για να παρακολουθήσω τα μαθήματα Φυσικά! Ωωωω ποιον κοροϊδεύω;!

Φτάνω σχολείο από τους πρώτους. Ξέρετε. Πρώτα όλα τα σπασικλακια και μετά οι κουλ σαν εμένα. Τώρα έκανα την εξαίρεση. Την βλέπω που έρχεται μετά από κανα εικοσάλεπτο. Με κοιταει και αλλάζει κατεύθυνση. Γιατι; Τι της εκανα;

Ηλιας- Σαρα! της φωνάζω.

Γυρνάει και μου κάνει μια γκριμάτσα απέχθειας. Δεν τα παρατάω!

Ηλιας- Σαρα! Ή έρχεσαι εσύ ή έρχομαι εγώ! Η δεύτερη επιλογή θα έχει και κάποια ακόμα έξτρα περιεχόμενα!

Σαρα- Τι θες;!

Ηλιας- Έλα εδώ και σου λέω!

Έρχεται κοντά μου. Σηκώνομαι και πλέον είναι πιο κοντή από εμένα. Είναι cute. Η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει. Πάντα το παθαίνει αυτό αλλά μόνο σε ότι αφορά την Σαρα. Την πιάνω από την μέση και πλησιάζω στο αυτί της.

Ηλιας- Συγγνώμη... της ψιθυρίζω.

Σαρα- Γιατι;...

Ηλιας- Δεν ξέρω. Όλο και κάτι θα έκανα πάλι... λέω και γελάω αχνά.

Γελάει και αυτή αλλά προσπαθεί να το κρύψει. Πάω να την φιλήσω αλλά βλέπω την Νικόλ να με κοιτάει κάπως περίεργα. Τι θέλει κι αυτη; Μια ρομαντική στιγμή να μην χαλάσει δεν γίνεται;! Η Σαρα βάζει μπροστά το χέρι της και με σταματάει όταν αποφασίζω να την φιλήσω. Βλέπω πάλι την Νικόλ με ένα βλέμμα θαυμασμού και ευχαρίστησης. Μάλλον αυτό πηγαίνει για την Σαρα.

Ηλιας- Τι εγινε;

Σαρα- Δεν μπορώ να σε φιλήσω...

Ηλιας- Γιατι;

Σαρα- Γιατί μετά θα το μετανιώσω.

Ηλιας- Δηλαδή κάθε φορά που σε φιλούσα μετά το μετανιωνες;!

Σαρα- Δεν ξέρω...

Ηλιας- Να σου κάνω μια ερωτηση;

Σαρα- Τι;

Ηλιας- Αυτός στο σπίτι σου ποιος ηταν; Αυτός μάλλον θα φταίει που δεν θες να με φιλήσεις!

Σαρα- Πρώτον δεν φταίει αυτός. Δεύτερον είναι ο αδελφός μου.

Ηλιας- Και γιατί σε είπε μωρό μου;

Σαρα- Γιατί είναι ένας μαλάκας και μισός! Μου σπάει τα νεύρα και μου κάνει την ζωή δύσκολη. Βασικά ξέρεις κατι; Θα κάνατε καλή παρέα εσείς οι δύο.

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora